in luna decembrie am avut o problema la C5/2003 motor 2000 HDI, in urma careia am schimbat alternatorul cu unul sh care avea si ala rola cu ambreiaj blocata si pe care nu am schimbat-o doar dupa o saptamana pentru ca nu mi-am dat seama, dupa ce l-am schimbat toate bune si frumoase, insa acum undeva pe linia transmisiei (fulie motor, compresor, role intinzatoare, alternator, pompa servo) am un scartait la pornire si care este dat clar de o miscare de rotatie, care ulterior dupa ce se incalzeste cureaua si celelalte parti implicate, se mai aude doar dupa ce incep sa accelerez motorul si nu reusesc sa identific locul de unde vine acel scartait.
Am luat cureaua jos si am verificat fiecare rola sau fulie in parte dar nici asa nu am reusit sa identific problema.
Ulterior am pus o curea mai scurta cu ajutorul unui prieten doar pe rola motor si compresor(pentru ca am crezut ca acole este problema) si nu mai aveam acel scartait si nici dupa ce am lasat motorul pornit fara curea(pentru a elimina si eventuala problema a fuliei de pe motor)
Pompa servo nu cred sa aiba vreo problema, pentru ca atunci ar trebui sa am si alte simptome in cazul unei defectiuni a acestei, si nu mai stiu ce sa inlocuiesc avand in vedere ca ar mai ramane cele doua role de intindere(una cu excentric si una cu bratul cu arc) si alternatorul sau fulia acestuia.
Poate cineva sa ma ajute cu vreun sfat sau a mai patit cineva ceva similar, mai mentionez ca acel scartait devine un suierat ca si la un rulment fara ungere deci eu cred ca poate fi rola de la bratul de intindere pentru ca dupa ce accelerez rola asta apasa mai tare pe curea si posibil ca de aia sa nu mai faca la relantiv dupa ce se incalzeste angrenajul
Multumesc celor care vor raspunde solicitarii mele. Stima
probleme unde in zona transmisiei
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 28-Noi-2009 15:46
- Localitate: bucuresti
am verificat daca patineaza cureaua si nu face acest lucru(si se aude clar scartaitul ala ca o miscare de rotatie), iar fulia alternatorului are ambreiaj(pe care l-am schimbat chiar cu originalul de pe vechiul meu alternator care avea o problema la colector), dar posibil sa fie vreun rulment al alternatorului(dar atunci ma gandesc ca ar trebui sa huruie, nu?)
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
am verificat si treaba cu clima pt ca am crezut ca compresorul ar fi problema si m-i se parea ca zgomotul imi vine de acolo, insa nu e nici o diferenta cand cuplez clima, iar ulterior cu o curea mai mica in dimensiuni am cuplat doar fulia de la motor si compresorul si nu imi genera acel scartait. cred ca o sa schim prima data acea rola de pe bratul de intindere
Aceiasi prb.cu scirtiitu cade rulment stricat si la c4hdi 110cai 27000km..se aude citeodata incepind cu relanti ..dar nu mereu.In octombr.la verificare PRESTJ..A ZIS CA NU ARE NIMIC.Cineva mi-a zis ca se depune mizerie pe nustiu ce curea ..se da cu un sprei de curatare...nu am ajuns sa ii fac asta...
myoara, ai si traducere?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
dupa ce am scimbat una din role(aia cu bratul de intindere) care era un pic uzata si nu intindea cureaua perfect, am vazut ca inca mai auzeam acel scartait, si am luat spayul degresant si am dat pe curea(curea care nu patina pe role sau pe fulii) si am vazut ca nu se mai aude acel lucru cat cureaua era umeda. probabil ca di cauza faptului ca nu a fost suficient de intinsa cureaua s-a uzat. am schimbat si cureaua si acum tot e ok.
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu