scartie suspensia partea din spate
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Mie 31-Mar-2010 12:30
- Localitate: ro bv
-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Mie 31-Mar-2010 12:30
- Localitate: ro bv
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
iti dai seama cit se pricepea omu daca spunea ca burdufurile fac vacuum.mai auzeam tot felul de aberatii din astea referitor la conductele spirale de frina de pe spate de la bx, ca cica is facute asa sa "rupa presiunea" sau sa o limiteze etc.in concluzie ,referitor la rulmenti,teoretic nu se prea poate gresi dar ,trebuie totusi montati cu atentie si pusa neaparat acea saiba de 0.5 mm care aparent e fara nici un rost.dupa montare,inaintea cuplarii bratului la bara de torsiune si telescop se verifica miscarea usoara si fara zgomot a bratului.daca piesele nu sunt de calitate sau montajul s-a facut defectuos e posibil ca bratul sa culiseze greu cel putin la inceput de unde provine si acea "duritate" a suspensiei.
pe vremuri ,cind nu se gaseau piese,acum mai bine de 10 ani,duceam rotulele la injectat cu teflon.dupa injectare erau atit de rigide incit suspensia fata aproape nu mai functiona,dadea impresia de "sfera sparta",fenomen ce disparea dupa o vreme.
pe vremuri ,cind nu se gaseau piese,acum mai bine de 10 ani,duceam rotulele la injectat cu teflon.dupa injectare erau atit de rigide incit suspensia fata aproape nu mai functiona,dadea impresia de "sfera sparta",fenomen ce disparea dupa o vreme.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 134
- Membru din: Vin 09-Dec-2011 16:48
- Localitate: Bucuresti si Piatra Neamt
rastelistu scrie:Buna seara am vazut ca ati schimbat chitul de rulmenti pe spate , intrebarea mea este cum se comporta masina ca si suspensie pe partea spate la acele denivelari (care sunt pentru a incetini vteza) inainte si cum se comporta dupa ,este vreo diferenta ? Multumesc si astept un raspuns !?
nu scartia nimic, doar ca pe elevator, dupa cateva verificari (nu ma pricep sa explic ca recunosc sunt afon pe mecanica) se vedea un joc la ambele brate (oscilatie stanga-dreapta) si nici rotile nu stateau drept, erau cumva inclinate spre interior , ceva de genu / \.
-
- simpatizant
- Mesaje: 27
- Membru din: Mie 31-Mar-2010 12:30
- Localitate: ro bv
referitor la acele burdufe ,ele sunt montate pe acea pisa unde sunt si sferele spate dar nustiu ce rol au . oricum ideea este ca dupa ce am schimbat acel chit de reparatie la bratel spate si acele burdufuri masina este foarte rigida si la orice hop,groapa,denivelare imi sare de fund foarte tare in sus
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 157
- Membru din: Lun 17-Oct-2011 17:17
- Localitate: Galati
- Masina: ex_C5.II 1.6 hdi
- 2: Opel Astra J 1.4 turbo 140cp, 2017
silviu.macovei scrie:le-am schimbat eu de curand (pe ambele parti) in Bucuresti cu piese de la Unix, m-a costat cam 5-600 lei (cu tot cu manopera parca),
daca vrea cineva pretul exact si service-ul pot sa caut factura.....
Buna seara. Am schimbat si eu kitul suspensie spate, caci scartaia si imi rodea mai mult anvelopa dreapta ( rulmenti, bucse, distantiere, semeringuri, vaselina). Service in Galati, pret 880 lei fara manopera in luna dec. 2012. Mi s-a parut destul de mult...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Unix are, sau cel putin avea.
Stai sa ma uit eu sa vad daca mai are sau nu.
Parca si karma avea.
Revin.
LE: Acesta este.
http://www.autokarma.ro/piese-auto-prod ... 13/10312/0
Sau acesta:
http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Form.aspx
Stai sa ma uit eu sa vad daca mai are sau nu.
Parca si karma avea.
Revin.
LE: Acesta este.
http://www.autokarma.ro/piese-auto-prod ... 13/10312/0
Sau acesta:
http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Form.aspx
-
- pasionat
- Mesaje: 157
- Membru din: Lun 17-Oct-2011 17:17
- Localitate: Galati
- Masina: ex_C5.II 1.6 hdi
- 2: Opel Astra J 1.4 turbo 140cp, 2017
mesersmith scrie:Wow, nu pot sa cred.
Viorele, un kit este in jur de 230 lei, asta inseamna 500 lei pentru ambele parti.
Inca aproape 4 milioane manopera, mi se pare f mult.
De scartait am scapat. Am cerut oferta la acelasi service din Galati, ptr. ulei si filtre ptr. un schimb. Nu-mi venea sa cred = 410 lei fara manopera! Am luat in final aceleasi piese de la @Adilau cu 303 lei + transport gratuit !
Ma cam frig degetele cand platesc service-ul in Galati...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Din pacate, din cate stiu, tu in Tulcea nu ai service Citroen.
Asa ca, la problemele complexe, nu ai ce face, trebuie sa mergi la ei.
Dar pentru uleiuri sau chestii simple, cauta un mecanic din Tulcea si te mai povatuim noi pe aici si o faci la bani normali, nu la ce viseaza extraterestii aia de la Galati.
Asa ca, la problemele complexe, nu ai ce face, trebuie sa mergi la ei.
Dar pentru uleiuri sau chestii simple, cauta un mecanic din Tulcea si te mai povatuim noi pe aici si o faci la bani normali, nu la ce viseaza extraterestii aia de la Galati.
-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot