deci pentru inceput doar varianta masurarii tensiuni din motoras ..
daca ma duc la reprezentanta crezi ca ei prin diagnosticare pot sa-mi spuna de unde provine problema ?
problema cu hidraulica
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Daca au electrician si nu au cum sa nu aiba, sigur ca pot.
Ca nu e mare filozofie sa masori o tesiune.
Dar daca sunt carbunii, iti vor schimba toata pompa, care e in jur de 1000 euro in romania.
Eu nu as cumpara-o de la ei, as cauta-o second hand, dar ai nevoie de un service si de un om priceput sa surubareasca ca s-o schimbe.
Ca nu e mare filozofie sa masori o tesiune.
Dar daca sunt carbunii, iti vor schimba toata pompa, care e in jur de 1000 euro in romania.
Eu nu as cumpara-o de la ei, as cauta-o second hand, dar ai nevoie de un service si de un om priceput sa surubareasca ca s-o schimbe.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Pai daca stii sa surubaresti si ai si nitel talent la asta, nu e mare lucru.
Inainte de a demonta pompa, asigura-te ca ai LDS de rezerva, pentru ca va trebui sa completezi dupa ce dai pompa jos.
Daca poti, poti incerca sa dai doar motorasul jos, dar nu stiu daca o sa reusesti.
Dar chiar nu ai un cunoscut cu un aparat de masura?
Ia un bec de masina de pozitii, lipeste-i doua fire pe fasung si scoate mufa de la motorasul pompei, porneste masina si vezi daca ai tensiune acolo.
Inainte de a demonta pompa, asigura-te ca ai LDS de rezerva, pentru ca va trebui sa completezi dupa ce dai pompa jos.
Daca poti, poti incerca sa dai doar motorasul jos, dar nu stiu daca o sa reusesti.
Dar chiar nu ai un cunoscut cu un aparat de masura?
Ia un bec de masina de pozitii, lipeste-i doua fire pe fasung si scoate mufa de la motorasul pompei, porneste masina si vezi daca ai tensiune acolo.
Pai asta cu becul maine dimineata o pot face,m-am gandit si eu dar am crezut ca sunt necesare valori de lucri. La tine pe tutorial cred ca am vazut si chestia cu demontatul doar al motorasului.Chiar daca nu cumpar ulei . Daca am tensiune inseamna ca problema e in motoras.dimineata la prima ora ma apuc de ea si am sa scriu ce am acut si cum arata situatia .Dar daca nu am tensiune ?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Daca ai tensiune, probabil ca sunt carbunii dusi sau, in cel mai rau caz, platanul pe care stau ei, topit. Ca are obiceiul asta. Mai poate fi si regulatorul de turatie de pe motor.
Daca nu ai tensiune, trebuie sa ne uitam pe scheme sa vedem pe unde s-a impiedicat. Deci, numai cu motorul pornit, da? Musai.
Daca nu ai tensiune, trebuie sa ne uitam pe scheme sa vedem pe unde s-a impiedicat. Deci, numai cu motorul pornit, da? Musai.
Salutare ,
Dupa cum am spus ,am revenit. Am probat daca am tensiune la motoras pompa hidraulica si ,, aveam'' si cu motorul pornit si cu motorul oprit. Deci m-am pus pe treaba desfacand ce trebuia pana am ajuns la placa cu carbuni din interiorul motorasului. Acolo surpriza , nu era cum m-am asteptat si v-ati asteptat , adica carbunii aproape noi placa in ordine dar......... atasez poza sa vedeti :
Deci acea rezistenta intrerupta. Am fost la reprezentanta in speranta ca poate gasesc una sau au un motoras defect insa nici vorba, mi-au spus ceea ce de fapt banuiam ca ei nu se ocupa cu schimbatul la asa nivel, adica demontat ce nu functioneaza si aruncat. Urmeaza sa ma ocup eu deci si voi spune mai departe ce am facut. Pe mai tarziu. Salutari
Dupa cum am spus ,am revenit. Am probat daca am tensiune la motoras pompa hidraulica si ,, aveam'' si cu motorul pornit si cu motorul oprit. Deci m-am pus pe treaba desfacand ce trebuia pana am ajuns la placa cu carbuni din interiorul motorasului. Acolo surpriza , nu era cum m-am asteptat si v-ati asteptat , adica carbunii aproape noi placa in ordine dar......... atasez poza sa vedeti :



Deci acea rezistenta intrerupta. Am fost la reprezentanta in speranta ca poate gasesc una sau au un motoras defect insa nici vorba, mi-au spus ceea ce de fapt banuiam ca ei nu se ocupa cu schimbatul la asa nivel, adica demontat ce nu functioneaza si aruncat. Urmeaza sa ma ocup eu deci si voi spune mai departe ce am facut. Pe mai tarziu. Salutari
Este de apreciat tenacitatea ta
! Componenta galbena care pare puscata, imi face impresia ca ar fi un condensator. Pentr a ne edifica, ar fi foarte bine daca ai pune si o poza cu ceea ce scrie pe ea.
PS: Cum ti-am scris si ieri in mesajul de pe privat (pm), rabdarea ta a fost rasplatita (ai primit raspunsuri).
Spor la treaba in continuare si sa rezolvi cat mai repede problema pentru a te bucura pe deplin de masina!

PS: Cum ti-am scris si ieri in mesajul de pe privat (pm), rabdarea ta a fost rasplatita (ai primit raspunsuri).

Spor la treaba in continuare si sa rezolvi cat mai repede problema pentru a te bucura pe deplin de masina!

Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
bobina aia poti sa o si anulezi, dar totusi nu ar fi total indicat. poate are vreun coleg sa iti dea una, cu toate ca esti departe. functioneaza curieratul...
pana gasesti, daca ai nevoie de masina, poti sa o scurtcircuitezi sa iti faci treaba. de gasit... nu cred ca vei gasi doar piesa aia, nu iti va da nimeni unde esti tu. daca ai face rost de niste sarma de cupru de diametrul ala (sa fie izolata, pentru bobinaj), ai putea sa o refaci tu folosind suportul vechi.
pana gasesti, daca ai nevoie de masina, poti sa o scurtcircuitezi sa iti faci treaba. de gasit... nu cred ca vei gasi doar piesa aia, nu iti va da nimeni unde esti tu. daca ai face rost de niste sarma de cupru de diametrul ala (sa fie izolata, pentru bobinaj), ai putea sa o refaci tu folosind suportul vechi.
Fratilor.....
Am REZOLVAT......
Varianta de compromis fata de bobina intrerupta a fost urmatoarea: Am desvasurat ultima spira si am lipit-o pe aceea,langa bucata veche rupta. Deci am pierdut din lungimea ei cca. 8 mm.Voi cauta in continuare una si o voi schimba,probabil ca i-am micsorat din rezistenta pe care era gandita sa o aibe.Condensatorul nu avea probleme,asa ca dupa ce am montat tot la loc si am bagat uleiul (nou,nu am folosit pe cel vechi) ,masinuta mea a inceput sa-si faca treaba asa cum trebuie.Pot spune ca nu am scos si pompa afara ,m-am rezumat doar la partea din spate a motorasului,ceea ce cred ca a fost un avantaj vizavi de amorsarea pompei hidraulice.
Urmeaza sa observ daca are picuraturi pe undeva ,probabil o voi urca pe un elevator si voi studia tot pe sub ea,tinand cont ca avea o lipsa de aproape 2 L de ulei.
Pentru moment e bine de aceea vreau sa MULTUMESC tuturor celor care m-au ajutat si sa le urez DRUMURI BUNE FARA PROBLEME .
Voi continua sa urmaresc postarile si sa scriu la nevoie.


Am REZOLVAT......

Urmeaza sa observ daca are picuraturi pe undeva ,probabil o voi urca pe un elevator si voi studia tot pe sub ea,tinand cont ca avea o lipsa de aproape 2 L de ulei.
Pentru moment e bine de aceea vreau sa MULTUMESC tuturor celor care m-au ajutat si sa le urez DRUMURI BUNE FARA PROBLEME .
Voi continua sa urmaresc postarile si sa scriu la nevoie.



- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Felicitari pentru rezolvare.
Piesa albastra este un condensator si nu din cauza lui nu-ti mergea tie, ci din cauza bobinei, asa cum ti-ai si dat seama.
Faptul ca ai scurtat-o, nu conteaza si nu te agita s-o schimbi, merge foarte bine asa.
Circuitul format din bobine si condensatori, este unul de antiparazitare, asa incat, nu ai motive sa te agiti foarte tare.
Cand ai lipit bobina, daca ai folosit fludor pentru electronica, este posibil sa se topeasca in timp, acesta avand temperatura de topire mult mai mica decat cea a cositorului. Foloseste cositor din acela de lipit tabla pe casa.
Piesa albastra este un condensator si nu din cauza lui nu-ti mergea tie, ci din cauza bobinei, asa cum ti-ai si dat seama.
Faptul ca ai scurtat-o, nu conteaza si nu te agita s-o schimbi, merge foarte bine asa.
Circuitul format din bobine si condensatori, este unul de antiparazitare, asa incat, nu ai motive sa te agiti foarte tare.
Cand ai lipit bobina, daca ai folosit fludor pentru electronica, este posibil sa se topeasca in timp, acesta avand temperatura de topire mult mai mica decat cea a cositorului. Foloseste cositor din acela de lipit tabla pe casa.
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu