Daca are suspensie hidraulica lasa masina pe burta pentru a elibera presiunea din instalatie si opresti motorul (chiar daca lucrezi pe groapa sau elevator), desfaci conductele pe rand si te pregatesti sa recuperezi lichidul intru-un vas super curat cu o sita (tricou alb curat) deasupra lui grija ca ai aproape 4.5l in instalatie. Speli bine capetele la coducte cu spray degresant dupa care montezi o-ringul(rile), inainte de a strange la loc conductele unge o-ringurile cu putin ulei hidraulic (nu strange conductele uscate, orice garnitura se unge inainte de a fi presata). Completezi la loc uleiul in vas (atentie la culoarea lui!!!, daca este inchis la culoare nu il mai pui, il inlocuiesi cu LDS PORTOCALIU, EXCLUS ROSU, GALBEN SAU VERDE.) si aerisirea instalatiei o faci doar cu rotile ridicate de la pamant!, faci 4-5 ture cu volanul la maxim st. si dr. cu motorul pornit!, aerisirea suspensiei hidraulice este alta poveste. Repet

, aerisirea instalatiei de servo-directie nu se face cu rotile pe pamant doar suspendate pentru a nu forta si distruge pompa servo. La final verifici si completezi lichidul servo din borcan.
Stiu procedura pentru ca la masina mea am inlocuit caseta servo cu un amic si experienta nu a fost placuta, grija ce desfaci si cum pui la loc, cu frana si directia nu te joci.