Burdufe cilindrii suspensie spate
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Burdufe cilindrii suspensie spate
Am schimbat singur burdufele de la pistoanele de pe spate de la sfere. Acelea in care intra doua furtunase. Cand am scos furtunasele din burdufele vechi, la fiecare din burdufe pe un furtunas avea un lichid uleios. Pana m-am dezmeticit cum se schimba burduful a luat aer pe instalatie si acum nu mai vine lichid pe nici unul din ele. Totul lucreaza normal dar nu am aflat ce rol au cele doua furtunase. Probabil se poate aerisi instalatia dar nu stiu cum. Are cineva vreo idee despre chestia asta?
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Nu trebuie sa-ti faci griji pt. ca nu trebuie nimic aerisit. Totul este sa nu fi inversat cele doua furtune intre ele.
Cel care este mai aproape de sfera este un retur de functionare a pistonului in cilindru. Nu este un retur in adevaratul sens, cu o curgere abundenta, ci doar preia micile pierderi care exista intre garnituri si piston atunci cand suspensia e la lucru.
Celalalt este un furtun care pune in legatura burduful cu aerul din atmosfera.
Cel care este mai aproape de sfera este un retur de functionare a pistonului in cilindru. Nu este un retur in adevaratul sens, cu o curgere abundenta, ci doar preia micile pierderi care exista intre garnituri si piston atunci cand suspensia e la lucru.
Celalalt este un furtun care pune in legatura burduful cu aerul din atmosfera.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
In primul rind sint burdufele de la cilindri. Am corectat eu titlul topicului.
Daca e ca la BX, atunci ai un furtur de retur pentru LDS (lichidul de suspensie) si celalalt e un "retur" de aer, ca sa nu se umfle sau contracte burduful cind lucreaza suspensia.
De ce a fost nevoie sa schimbi burdufele? In semnatura scrie ca ai o masina din 2005. 3 ani mi se pare extrem de putin pentru niste burdufe.
Daca e ca la BX, atunci ai un furtur de retur pentru LDS (lichidul de suspensie) si celalalt e un "retur" de aer, ca sa nu se umfle sau contracte burduful cind lucreaza suspensia.
De ce a fost nevoie sa schimbi burdufele? In semnatura scrie ca ai o masina din 2005. 3 ani mi se pare extrem de putin pentru niste burdufe.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Hmm... ruptura a fost cauzata de vreo lovitura sau ceva neimputabil burdufului sau a crapat din cauza de material prost?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Dupa cate mi-am dat seama cred ca este din cauza materialului din care erau facute nu prezenta urme de lovire. Ce ma enerveaza e ca a inceput sa scartie spatele dupa ce am fost vreo saptamana pe la munte. Burduful era rupt inainte de a pleca si nu am avut timp sa il schimb decat dupa ce m-am intors. Inca nu imi dau seama de unde scartie dar se pare ca scartaie mai tare pe partea unde a fost burduful rupt. Sper sa nu fie din punte ca inebunesc. Am avut un saxo cu aceleasi probleme si dupa o gramada de drumuri pe la ATS si pe la alti priceputi dupa 2 ani l-am vandut ca nu am rezolvat nimic. Nu vreau sa cred ca sunt asa de ghinionist incat doua masini diferite dar de aceeasi marca sa aibe relativ aceleasi probleme cu puntea. Sa nu intelegeti gresit nu am nimic cu marca, imi place masina, e super dar m-am cam saturat sa-mi fie rusine (':oops:')sa merg cu ea ca scartaie. Pentru viitor ma gandeam deja la noul c5 dar incep sa am indoieli.(':(')
Am dat in jur de 30 RON pe burdufele amandoua si le-am luat de la UNIX Constanta. In schimb trebuie sa cumperi si doua coliere special pentru ele si costa in jur de 36 sau 37 Ron bucata. Problema cu scartaitul am rezolvat-o cu putin ulei la partea unde culiseaza bratele(nu stiu cum le spune exact) de pe spate. Am observat ca scartaiau doar cand era foarte cald afara .
-
- just curious
- Mesaje: 12
- Membru din: Mar 22-Iul-2008 22:32
- Localitate: Fetesti
- Masina: Citroen C5 I 2003, 2.0l, 136 cp, benzina
- 2: Citroen C4 Cactus II 2019, 1,2l, 110 cp, benzina
vanator1 scrie:Am dat in jur de 30 RON pe burdufele amandoua si le-am luat de la UNIX Constanta. In schimb trebuie sa cumperi si doua coliere special pentru ele si costa in jur de 36 sau 37 Ron bucata. Problema cu scartaitul am rezolvat-o cu putin ulei la partea unde culiseaza bratele(nu stiu cum le spune exact) de pe spate. Am observat ca scartaiau doar cand era foarte cald afara .
Multumesc! unde este situat acest Unix in Constanta? si inca ceva: la mine supureaza la amandoua burdufele de pe spate si cineva mi-a spus ca mi le schimba, aduse pe comanda de la Bucuresti, cu tot cu lichidul hidraulic pe 1100 lei, fiindca zicea ca nu se schimba doar burduful, ca mai este ceva in interiorul lui, numai retin ce si ca se schimba cu totul. Si de aia te intreb, cand vad cat te-a ajuns pe tine inlocuirea lor, daca e suficient sa schimb doar burdufele si colierele. Si mai am o problema; cand uit sa ridic masina pe pozitia cea mai de sus, dupa care o ridic cu cricul incepe sa picure destul de ingrijorator pe la burdufele de pe spate. Este din cauza ca nu o ridic cu hidractiv-ul si asa este normal sa se intample sau este ceva grav? Multumesc!
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu