Suspensie iarna
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Suspensie iarna
Salut. Avind in vedere ca uleiul iarna devine mai gros, cum se comporta suspensia la -25 de grade (e doar un exemplu). E mai rigida? Mai poate fi urcata sau coborita masina (de ex. ca sa iesi din zapada)? Probabil cind icepe sa se incalzeasca motorul va incepe sa devina subtire si uleiul din suspensie nu?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu nu am sesizat vreo diferenta si folosesc LHM. Iarna se ridica mai greu, dar asta nu se aplica si la C5.
Evident ca masina poate fi ridicata si coborita in continuare.
Evident ca masina poate fi ridicata si coborita in continuare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
E la fel suspensia. Asta numai daca ai lichid hidraulic corespunzator..daca ai pus altceva in afara de lhm sau lds(pt C5) sigur masina se va ridica mai greu..becurile vor sta aprinse un pic mai mult...nu vei avea frana mai deloc in primele 5 min de mers...mai sunt simptome.Dar daca ai ulei hidraulic pt citroen totul e ok.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
urzica scrie:Nici eu nu am simtit diferenta. Insa am o nedumerire, cand masina ruleaza pe un drum cu denivelari masina se ridica cu cativa centimetri, intrebarea este suspensia nu devine mai rigida atunci cand trebuie ca ea sa fie mai supla?
Cind masina se ridica automat, se ridica doar vreun centimetru-doi. Nu cred ca poti sa faci diferenta. Intr-adevar cu cit masina e mai sus, cu atit e mai rigida, dar ce preferi, o baie de ulei sparta sau o masina mai rigida (temporar), dar intreaga?

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
khan scrie:la C5 se pastreaza foarte mult din caracteristicile suspensiei chiar si cu masina ridicata pe maxim, adica e cam la fel de moale
Mie nu mi se pare
La medie mai e cum e suspensia dar ridicata pe maxim viteza de 10 km pe ora e ok mai mult nu, scutura de iti sar capacele cel putin la a mea asa este
Ultima treapta la C5 esta doar ca sa bagi cricul sub ea("service only" cum scrie in carte)! Asa ca, totusi, nu te poti astepta sa fie prea moale pentru ca nu a fost facuta pentru rulat pe drum! Asta nu inseamna ca nu se poate folosi pentru a iesi dintr-o situatie limita... o bordura, un obstacol, etc. Oricum n-ai cum sa mergi prea mult cu sub 10 km/h...
Passion pour C5
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu