A vazut cineva vreun C5 "pe burta"...?

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Mishu_Canishu
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Joi 20-Iul-2006 23:16
Localitate: PiteÂşti, jud ArgeÂş

Mesajde Mishu_Canishu » Mie 26-Mar-2008 17:59

mesersmith scrie:cand dai comanda sa se lase masina, intai se lasa partea din spate si amai apoi fata...
daca presupunem ca motorul s-a ars exact dupa ce apucase sa se lase masina, atunci ar putea sa ramana cu spatele in sus...

contacteaza-ma pe mess mesersmith_m
sau 0723 224905
0765 393512

si daca te pricep sa shurubaresti in general, eu iti spun ce si cum sa verifici ca sa vedem ce are....
nu poti cumpara pompa pe bucati....
motorul cu acre se ekipeaza pompa se gaseste si la electroventilatorul de passat ....penultimul model...
cand te apuci de treaba fie inlocuiesti tot likidul lds si te pregatesti din timp, fie incerci sa-l recuperezi si sa completezi eventual, dar cu mare grija, pt ca daca iti intra impuritati, strici pompa definitiv....
eu l-am recuperat, dar iti recmand sa-l inlocuiesti...


Am fost la Craiova si am luat o pompa completa sh! Maine o montez si mergem mai departe. :P

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 26-Mar-2008 18:02

cat ai dat pe ea?
si sa nu cumva sa le lasi lor pompa veke...
poate ne vedem vreodata si o verifiam/reparam...

Mishu_Canishu
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Joi 20-Iul-2006 23:16
Localitate: PiteÂşti, jud ArgeÂş

Mesajde Mishu_Canishu » Mie 26-Mar-2008 18:07

mesersmith scrie:cat ai dat pe ea?
si sa nu cumva sa le lasi lor pompa veke...
poate ne vedem vreodata si o verifiam/reparam...


Am luat-o cu 1500 ron. Si nici nu-mi trece prin gand sa le-o las pe cea veche!

PS: acum vreo 20f de minute am ajuns de la Craiova: la tipu' de la Craiova era patria dezmembrarilor pt masini frantuzesti!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 26-Mar-2008 18:09

ai luat-o ultra scump...
oricum, ia nr lui de tel si posteaza-l aici, poate mai au nevoie forumistii de cate ceva...

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Mar 10-Iun-2008 22:52

Eu am patit sa raman cu el pe burta rau de tot...de 2 ori!!!
Odata am trecut peste o gramada de moloz (din mijlocul carosabilului in urma unor lucrari nesemnalizate), mi-a aruncat o bucata de asfalt care a atins o conducta de pe spate (si aceea dadea semne de coroziune avansata) si in 10 min s-a scurs TOT uleiul hidraulic din instalatie...a fost o experienta nasoala rau de tot...la montare baietii au trebuit sa dea si rezervorul jos, pe langa zeci de alte componente...urat
A 2-a oara am ramas fara baterie si s-a lasat jos (dar nu asa de jos ca atunci cand a fost sparta conducta, atunci asa de mult s-a lasat incat rotiile atingeau contraaripile de s-au deplasat, ca sa o ridice au trebuit sa improvizeze ceva)...

Iar acum, se pare ca am o noua problema, numai de o zi, cu o suspensie de pe fata, iar pierd ulei in prostie...

Proaste masini...ce sa zic...la cate probleme am avut cu asta nu am avut cu un VW Beattle din 1963...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 11-Iun-2008 11:01

Ciudat ce spui referitor la conducta aia. Incepind cu anul 1990 parca, toate conductele sint trase in plastic, deci nu ar trebui sa rugineasca decit daca deja au fost lovite. Ca sa lovesti o hidraulica pe burta e un pic mai dificil.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mie 11-Iun-2008 11:20

cum sa compari un vw beatle cu un c5? :roll:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 11-Iun-2008 20:56

mie mi se pare ciudat ce spui despre conducta aia din spate cum ca ar fi fost corodata. ciudat e ca la C5 conductele sint din cupru tocmai ca sa nu se corodeze din cauza ca LDS e un lichid higroscopic (atrage apa) si astfel vaporii pot coroda instalatia hidraulica prin interior daca ar fi conductele din otel
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 11-Iun-2008 21:15

eu am demontat pompa hidraulica de doua ori pana acum si stiu ca tevile par a fi de cupru...
eu zic ca sunt sigur de cupru, dar as vrea sa ma mai uit o data inainte de a fi categoric....

Grigore
simpatizant
Mesaje: 99
Membru din: Dum 25-Sep-2005 21:30
Localitate: Bucuresti

numarul de telefon al celui din Craiova

Mesajde Grigore » Vin 13-Iun-2008 17:35

Te rog frumos sa postezi datele de contact al celui care detine cimiirul de frantuzesti .
Mersi

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Joi 19-Iun-2008 21:35

Deci, conducta de pe spate in cauza (dreapta daca nu ma insel), la mine cel putin, nu e protejata de nici un scut (fie plastic fie metal, bilateral valabil), conducta e neagra (ceva metal si peste probabil ceva vopsea, aici nu vreau sa vb in lipsa de stiinta, spun ce am vazut, oricum nu captuseala de plastic, cauciuc, poliesteri sau alte materiale marcant vizibile, la prima insepctie arata ca o conducta vopsita in negru). Aceste coducte fiind foarte vulnerabile (daca, spre ex, intinzi mana dupa roata le poti atinge (daca te uiti sub masina paronamic se vad, scuzati expresia, "ca niste matze sau spaghete" :) )...

Si inca ceva, mie mi-a sarit o bucata de asfalt-piatra (ceva rest de la niste lucrari nesemnalizate) si am vrut sa bag reparatia pe casco dar la inspectie (dupa demontarea vechii conducte) au considerat ca aceasta era coorodata antecedent accidentului, nedespagubindu-ma...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 20-Iun-2008 10:36

mah iar zic: e de cupru si nu se poate coroda nici de la LDS nici de la apa! suna a teapa!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 21-Iun-2008 10:28

confirm...si la mine e cupru de la mama lui...

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 23-Iun-2008 07:51

si un uita ca "vopseaua aia" e de fapt un cauciuc / plastic negru ..:):)

eu am pe a mea asa ceva .. nu pot sa cred ca C5 nu are ..:):)

si mie mi se pare a fi un pui de 'tzeapa" romaneasca
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Vin 27-Iun-2008 10:51

Pai, da, ca cei de la casco impreuna cu cei din service (tot desteptii care mi-au pus LHM in loc de LDS, desi le-am specificat clar si le-am adus chiar si un bidon de TOTAL LDS) au constatat ca nu a fost o piatra care a spart conducta ci defapt aceasta era deteriorata si corodata in hal fara de hal si piatra doar a ajutat sa plsneasca... In fine, o vrajeala demna de asigurari, m-am certat mult si bine cu ei numai ca nu m-am dat in judecata cu ei... pana la urma am renuntat la contractul lor de casco si am platit eu toata reparatia si gata... Si ca fapt divers eu nici nu am apucat sa vad conducta, am cerut-o sa o vad si eu si bineinteles ca au facut-o nevazuta...In fine, jegmaneala la drum mare, asta e, nu am avut ce face, acolo ma lasat tot lichidul langa service-ul respectiv (REPREZENTANTA HYUNDAI)...aveam 2 variante, sa o las la ei sa o faca sau sa chem de la reprezentanta (min 100 km) masina sa mi-o ridice si am optat pt prima, era mult mai rapid si mai logic sa fac asa si m-am gandit ca totusi e reprezentanta si au zis ca se descurca pe citro fara probleme (inca am ajuns cu ea pana pe elevator inainte sa curga tot lichidul).... Ata e!


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo