Suspensie dreapta fata avariata => pierd ulei mult!!!

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 22-Iun-2008 20:24

Si mie imi pare LHM. Meseriasii lu' peste :chain:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

lds

Mesajde sandor mihai » Dum 22-Iun-2008 20:58

nu e foarte grav ca are lhm. eu am bagat odata lhm in c5 ca nu am avut ce face si a mers asa cel putin 2 ani si nu a avut nimic.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Vin 27-Iun-2008 10:41

Eu le-am spus exact ce sa imi puna, le-am adus chiar si un bidon de TOTAl LDS, dar vad ca tot degeaba, au facut ei pe desteptii si au pus LHM si nici macar nu mi-au zis, a trebuit sa descopar dupa aproape un an si ceva...

M-am uitat mai bine si nu pare a fi fisurata nici o conducta, nici macar una de retur... tot lichidul pare sa curga din tamponul acela (de jur imprejur musteste de lichid hidraulic si in jurul lui, deasupra sau sub, nu e nici o conducta, vizibila ma refer)...Are cineva vreo idee?

Din pacate momentan am o problema mult mai mare si mai urgenta si nu ma pot ocupa de masina (sa o duc in service), dar intr-o saptamana sper sa rezolv totul si sa duc epava la reparat... Pana atunci, daca aveti sugestii in ce ar putea fi... a-si fi bucuros sa le aud! :)

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Dum 29-Iun-2008 18:25

Da, confirmat, in insalatie am LHM (verzui-galben), nicidecum LDS (oranj deschis) acum am scos niste lichd si l-am pus intr-o sticluta, e verde-galben clar... si pe langa asta, am gasit devizul si factura reparatiei efectuate... SCRIE CLAR CA AU BAGAT 5 LITRI DE ESSO LHM EXTRA.

Deci, eu umblu din 11.2006 (putin peste 20mii km) pana in prezent cu uleiul ala in sistem, poate fi aceasta cauza problemei mele (LHM-ul fiind factorul care a determinat sa plesneasca ceva pe acolo)?

La cati km trebuie schimbat uleiul hidraulic (sau la ce interval de timp) conform reprezentantei?

Eu am parcurs peste 20mii km cu LHM in instalatia hidraulica, inafar de problema care o am acum (pierd cam 0,5l-1l in cateva zile, aprox 3-5 de mers normal, in zona tamponului din pozele postate anterior, iar cand cobor si ridic garda masinii curege si mai mult) poate afecta si alte parti ale sistemului hidraulic? Ca sigur nu e de bine...

Oricum o sa am niste pretentii asupra firmei care a facut greseala asta... au gresit acum sa repare greseala...

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Joi 03-Iul-2008 00:10

Am facut o inspectie si un deviz estimativ la ce am in reprezentanta Citroen! Diagnostic: ceva garnituri pe la pompa hidraulica si inca cateva la suspensie fata sparte (de schmbat urgent)

Mi-au recomandat sa schimb pompa (deoarece mai mult ca sigur ca e pe duca) garniturile de la celalalte suspensii si ceva legat de conductele de retur (asta in cel mai fericit caz)...Apoi o curatare a intregului sistem hidraulic si inlocuit cu LDS...
Practic cam tot sistemul hidraulic e compromis pt ca mi-au pus LHM (verde) in loc de LDS (portocaliu) in sistem....

:!: :!: :!: mesersmith verifica-ti urgent lichidul hidraulic!!! Sper ca ai LDS, daca nu...condoleantze :!: :!: :!:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 03-Iul-2008 09:18

BauBau scrie:Da, confirmat, in insalatie am LHM (verzui-galben), nicidecum LDS (oranj deschis) acum am scos niste lichd si l-am pus intr-o sticluta, e verde-galben clar... si pe langa asta, am gasit devizul si factura reparatiei efectuate... SCRIE CLAR CA AU BAGAT 5 LITRI DE ESSO LHM EXTRA.

Deci, eu umblu din 11.2006 (putin peste 20mii km) pana in prezent cu uleiul ala in sistem, poate fi aceasta cauza problemei mele (LHM-ul fiind factorul care a determinat sa plesneasca ceva pe acolo)?


Si ce te impiedica sa ii dai in judecata?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 03-Iul-2008 12:19

avand in vedere ca ai devizul... ce sa mai zic... atuul este la tine. poti sa ii dai in judecata ca ti-au stricat masina din cauza ca sunt incompetenti si au facut erori, si nu ai cum sa nu castigi. or sa fie obligati sa iti schimbe si toata suspensia daca este nevoie :wink:
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 03-Iul-2008 18:35

BauBau scrie:Am facut o inspectie si un deviz estimativ la ce am in reprezentanta Citroen! Diagnostic: ceva garnituri pe la pompa hidraulica si inca cateva la suspensie fata sparte (de schmbat urgent)

Mi-au recomandat sa schimb pompa (deoarece mai mult ca sigur ca e pe duca) garniturile de la celalalte suspensii si ceva legat de conductele de retur (asta in cel mai fericit caz)...Apoi o curatare a intregului sistem hidraulic si inlocuit cu LDS...
Practic cam tot sistemul hidraulic e compromis pt ca mi-au pus LHM (verde) in loc de LDS (portocaliu) in sistem....

:!: :!: :!: mesersmith verifica-ti urgent lichidul hidraulic!!! Sper ca ai LDS, daca nu...condoleantze :!: :!: :!:



multumesc pt condoleante, dar eu am lds pt ca e pus de mine...de doua ori...:)

nu-i lasa...da-i in judecata...nu te abtine...

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

lds

Mesajde sandor mihai » Joi 03-Iul-2008 19:55

stiti cum vad eu problema? s-ar putea sa ma insel:avind in vedere ca telescoapele fata sunt practic de xm, cele de spate la fel pompa e o pompa obisnuita ,deci avind in vedere toate astea masina ar trebui sa mearga fara probleme si cu lhm. dar c5 fiind o masina mai scumpa au facut si un ulei mai scump, ca-si permit oamenii.
sigur ca lds are incontestabil anumite proprietati pe care lhm nu le are dar sistemul trebuie sa mearga fara probleme si cu lhm.dupa cum am mai zis am pus lhm intr-un c5, atunci nu se prea gasea lds si cel putin 2 ani a mers fara probleme.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 03-Iul-2008 21:14

inteleg asta, dar pe motivul ca i-au bagat in instalatie ceva contraindicat de producator, poate sa le puna in carca intreaga reparatie :idea:
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

lds

Mesajde sandor mihai » Joi 03-Iul-2008 22:26

eu is convins ca problema nu a aparut din cauza lhm.e o coincidenta.iar cei de la citroen ,in speranta ca va merge la ei i-au scris omului pe foaie ce probleme are ca nu i-a durut pixul.
acuma ziceti si voi ,ce poate sa pateasca o pompa daca ii dai lhm in loc de lds?la fel garniturile care rezista la ulei.
omu' are returul de la suspensia fata fisurat din cauze necunoscute.asta e tot.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 04-Iul-2008 12:02

Nu stie nimeni cum se comporta fata de LHM, garniturile care au fost gindite pentru LDS.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Vin 04-Iul-2008 13:19

Si crezi ca un ulei mineral este atat de "nociv" fata de fata de unul sintetic? :idea:

m-as mira ... dar in fine ...:):)
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 04-Iul-2008 15:30

Nu stiu si partea nasoala e ca raspunsul nu se afla imediat, ci intr-o perioada lunga de timp.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Sâm 05-Iul-2008 10:37

Eu stiu urmatoarele lucruri:

1. Am mers undeva la 30mii km cu LHM in loc de LDS in instalatia hidraulica (atestat prin hartiile facute de cei care l-au pus + constatare de la reprez Citroen), tinand cont si ca am folosit destul de des garda...

2. Nu am avut alte probleme, de natura mecanica, cu garda (inafar de incidentul cu piatra care mi-a rupt o conducta) iar acum garniturile nu au plesnit dintr-o data, treptat, pe rand, intr-o peridoada mai mare de timp...timp in care aveam LHM in instalatie. Nu este doar o suspensie sau o garnitura avariata ci mai multe componente...si logic, garniturile si furtunele de retur si ce o mai fi pe acolo, nu se preseupun a ceda datorita uleiului? Daca pica una intelegeam, dar asa la gramada...

3. Cei de la Citroen (ingineri de specialitate) mi-au zis ca este total contraindicat LHM pt C5 (fizic si chimic nepotrivit pt instalatie, ea neefind proiectata sa se descurce cu acest lichiid) si ca au fost instiintati de cazuri asemanatoare (dar in fiecare caz sistemul hidraulic ceda dupa scurt timp, comparativ cu nr de km facut de mine). Mi-au expus clar si explicit problemele care apar de la folosirea LHM in loc de LDS, de ce, cum si ce se poate intampla (sunt atatea mici detalii ale sistemului hidraulic proiectat sa lucreze cu LDS, care are anumite proprieteti fizice si chimice, mai ales in timpul utilizarii acestuia, si numai ceva nesemnificativ sa se strice sau sa fie afectat in mica masunra de LHM determina avariea altor componente).

Acum trage-ti si voi concluzii! Si puneti-va in locul meu...


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib