![UT :chain:](./images/smilies/s-chainsaw.gif)
Suspensie dreapta fata avariata => pierd ulei mult!!!
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
lds
nu e foarte grav ca are lhm. eu am bagat odata lhm in c5 ca nu am avut ce face si a mers asa cel putin 2 ani si nu a avut nimic.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Eu le-am spus exact ce sa imi puna, le-am adus chiar si un bidon de TOTAl LDS, dar vad ca tot degeaba, au facut ei pe desteptii si au pus LHM si nici macar nu mi-au zis, a trebuit sa descopar dupa aproape un an si ceva...
M-am uitat mai bine si nu pare a fi fisurata nici o conducta, nici macar una de retur... tot lichidul pare sa curga din tamponul acela (de jur imprejur musteste de lichid hidraulic si in jurul lui, deasupra sau sub, nu e nici o conducta, vizibila ma refer)...Are cineva vreo idee?
Din pacate momentan am o problema mult mai mare si mai urgenta si nu ma pot ocupa de masina (sa o duc in service), dar intr-o saptamana sper sa rezolv totul si sa duc epava la reparat... Pana atunci, daca aveti sugestii in ce ar putea fi... a-si fi bucuros sa le aud!![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
M-am uitat mai bine si nu pare a fi fisurata nici o conducta, nici macar una de retur... tot lichidul pare sa curga din tamponul acela (de jur imprejur musteste de lichid hidraulic si in jurul lui, deasupra sau sub, nu e nici o conducta, vizibila ma refer)...Are cineva vreo idee?
Din pacate momentan am o problema mult mai mare si mai urgenta si nu ma pot ocupa de masina (sa o duc in service), dar intr-o saptamana sper sa rezolv totul si sa duc epava la reparat... Pana atunci, daca aveti sugestii in ce ar putea fi... a-si fi bucuros sa le aud!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Da, confirmat, in insalatie am LHM (verzui-galben), nicidecum LDS (oranj deschis) acum am scos niste lichd si l-am pus intr-o sticluta, e verde-galben clar... si pe langa asta, am gasit devizul si factura reparatiei efectuate... SCRIE CLAR CA AU BAGAT 5 LITRI DE ESSO LHM EXTRA.
Deci, eu umblu din 11.2006 (putin peste 20mii km) pana in prezent cu uleiul ala in sistem, poate fi aceasta cauza problemei mele (LHM-ul fiind factorul care a determinat sa plesneasca ceva pe acolo)?
La cati km trebuie schimbat uleiul hidraulic (sau la ce interval de timp) conform reprezentantei?
Eu am parcurs peste 20mii km cu LHM in instalatia hidraulica, inafar de problema care o am acum (pierd cam 0,5l-1l in cateva zile, aprox 3-5 de mers normal, in zona tamponului din pozele postate anterior, iar cand cobor si ridic garda masinii curege si mai mult) poate afecta si alte parti ale sistemului hidraulic? Ca sigur nu e de bine...
Oricum o sa am niste pretentii asupra firmei care a facut greseala asta... au gresit acum sa repare greseala...
Deci, eu umblu din 11.2006 (putin peste 20mii km) pana in prezent cu uleiul ala in sistem, poate fi aceasta cauza problemei mele (LHM-ul fiind factorul care a determinat sa plesneasca ceva pe acolo)?
La cati km trebuie schimbat uleiul hidraulic (sau la ce interval de timp) conform reprezentantei?
Eu am parcurs peste 20mii km cu LHM in instalatia hidraulica, inafar de problema care o am acum (pierd cam 0,5l-1l in cateva zile, aprox 3-5 de mers normal, in zona tamponului din pozele postate anterior, iar cand cobor si ridic garda masinii curege si mai mult) poate afecta si alte parti ale sistemului hidraulic? Ca sigur nu e de bine...
Oricum o sa am niste pretentii asupra firmei care a facut greseala asta... au gresit acum sa repare greseala...
Am facut o inspectie si un deviz estimativ la ce am in reprezentanta Citroen! Diagnostic: ceva garnituri pe la pompa hidraulica si inca cateva la suspensie fata sparte (de schmbat urgent)
Mi-au recomandat sa schimb pompa (deoarece mai mult ca sigur ca e pe duca) garniturile de la celalalte suspensii si ceva legat de conductele de retur (asta in cel mai fericit caz)...Apoi o curatare a intregului sistem hidraulic si inlocuit cu LDS...
Practic cam tot sistemul hidraulic e compromis pt ca mi-au pus LHM (verde) in loc de LDS (portocaliu) in sistem....
mesersmith verifica-ti urgent lichidul hidraulic!!! Sper ca ai LDS, daca nu...condoleantze
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Mi-au recomandat sa schimb pompa (deoarece mai mult ca sigur ca e pe duca) garniturile de la celalalte suspensii si ceva legat de conductele de retur (asta in cel mai fericit caz)...Apoi o curatare a intregului sistem hidraulic si inlocuit cu LDS...
Practic cam tot sistemul hidraulic e compromis pt ca mi-au pus LHM (verde) in loc de LDS (portocaliu) in sistem....
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
BauBau scrie:Da, confirmat, in insalatie am LHM (verzui-galben), nicidecum LDS (oranj deschis) acum am scos niste lichd si l-am pus intr-o sticluta, e verde-galben clar... si pe langa asta, am gasit devizul si factura reparatiei efectuate... SCRIE CLAR CA AU BAGAT 5 LITRI DE ESSO LHM EXTRA.
Deci, eu umblu din 11.2006 (putin peste 20mii km) pana in prezent cu uleiul ala in sistem, poate fi aceasta cauza problemei mele (LHM-ul fiind factorul care a determinat sa plesneasca ceva pe acolo)?
Si ce te impiedica sa ii dai in judecata?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
avand in vedere ca ai devizul... ce sa mai zic... atuul este la tine. poti sa ii dai in judecata ca ti-au stricat masina din cauza ca sunt incompetenti si au facut erori, si nu ai cum sa nu castigi. or sa fie obligati sa iti schimbe si toata suspensia daca este nevoie ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
BauBau scrie:Am facut o inspectie si un deviz estimativ la ce am in reprezentanta Citroen! Diagnostic: ceva garnituri pe la pompa hidraulica si inca cateva la suspensie fata sparte (de schmbat urgent)
Mi-au recomandat sa schimb pompa (deoarece mai mult ca sigur ca e pe duca) garniturile de la celalalte suspensii si ceva legat de conductele de retur (asta in cel mai fericit caz)...Apoi o curatare a intregului sistem hidraulic si inlocuit cu LDS...
Practic cam tot sistemul hidraulic e compromis pt ca mi-au pus LHM (verde) in loc de LDS (portocaliu) in sistem....
![]()
![]()
mesersmith verifica-ti urgent lichidul hidraulic!!! Sper ca ai LDS, daca nu...condoleantze
![]()
![]()
multumesc pt condoleante, dar eu am lds pt ca e pus de mine...de doua ori...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nu-i lasa...da-i in judecata...nu te abtine...
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
lds
stiti cum vad eu problema? s-ar putea sa ma insel:avind in vedere ca telescoapele fata sunt practic de xm, cele de spate la fel pompa e o pompa obisnuita ,deci avind in vedere toate astea masina ar trebui sa mearga fara probleme si cu lhm. dar c5 fiind o masina mai scumpa au facut si un ulei mai scump, ca-si permit oamenii.
sigur ca lds are incontestabil anumite proprietati pe care lhm nu le are dar sistemul trebuie sa mearga fara probleme si cu lhm.dupa cum am mai zis am pus lhm intr-un c5, atunci nu se prea gasea lds si cel putin 2 ani a mers fara probleme.
sigur ca lds are incontestabil anumite proprietati pe care lhm nu le are dar sistemul trebuie sa mearga fara probleme si cu lhm.dupa cum am mai zis am pus lhm intr-un c5, atunci nu se prea gasea lds si cel putin 2 ani a mers fara probleme.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
lds
eu is convins ca problema nu a aparut din cauza lhm.e o coincidenta.iar cei de la citroen ,in speranta ca va merge la ei i-au scris omului pe foaie ce probleme are ca nu i-a durut pixul.
acuma ziceti si voi ,ce poate sa pateasca o pompa daca ii dai lhm in loc de lds?la fel garniturile care rezista la ulei.
omu' are returul de la suspensia fata fisurat din cauze necunoscute.asta e tot.
acuma ziceti si voi ,ce poate sa pateasca o pompa daca ii dai lhm in loc de lds?la fel garniturile care rezista la ulei.
omu' are returul de la suspensia fata fisurat din cauze necunoscute.asta e tot.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Eu stiu urmatoarele lucruri:
1. Am mers undeva la 30mii km cu LHM in loc de LDS in instalatia hidraulica (atestat prin hartiile facute de cei care l-au pus + constatare de la reprez Citroen), tinand cont si ca am folosit destul de des garda...
2. Nu am avut alte probleme, de natura mecanica, cu garda (inafar de incidentul cu piatra care mi-a rupt o conducta) iar acum garniturile nu au plesnit dintr-o data, treptat, pe rand, intr-o peridoada mai mare de timp...timp in care aveam LHM in instalatie. Nu este doar o suspensie sau o garnitura avariata ci mai multe componente...si logic, garniturile si furtunele de retur si ce o mai fi pe acolo, nu se preseupun a ceda datorita uleiului? Daca pica una intelegeam, dar asa la gramada...
3. Cei de la Citroen (ingineri de specialitate) mi-au zis ca este total contraindicat LHM pt C5 (fizic si chimic nepotrivit pt instalatie, ea neefind proiectata sa se descurce cu acest lichiid) si ca au fost instiintati de cazuri asemanatoare (dar in fiecare caz sistemul hidraulic ceda dupa scurt timp, comparativ cu nr de km facut de mine). Mi-au expus clar si explicit problemele care apar de la folosirea LHM in loc de LDS, de ce, cum si ce se poate intampla (sunt atatea mici detalii ale sistemului hidraulic proiectat sa lucreze cu LDS, care are anumite proprieteti fizice si chimice, mai ales in timpul utilizarii acestuia, si numai ceva nesemnificativ sa se strice sau sa fie afectat in mica masunra de LHM determina avariea altor componente).
Acum trage-ti si voi concluzii! Si puneti-va in locul meu...
1. Am mers undeva la 30mii km cu LHM in loc de LDS in instalatia hidraulica (atestat prin hartiile facute de cei care l-au pus + constatare de la reprez Citroen), tinand cont si ca am folosit destul de des garda...
2. Nu am avut alte probleme, de natura mecanica, cu garda (inafar de incidentul cu piatra care mi-a rupt o conducta) iar acum garniturile nu au plesnit dintr-o data, treptat, pe rand, intr-o peridoada mai mare de timp...timp in care aveam LHM in instalatie. Nu este doar o suspensie sau o garnitura avariata ci mai multe componente...si logic, garniturile si furtunele de retur si ce o mai fi pe acolo, nu se preseupun a ceda datorita uleiului? Daca pica una intelegeam, dar asa la gramada...
3. Cei de la Citroen (ingineri de specialitate) mi-au zis ca este total contraindicat LHM pt C5 (fizic si chimic nepotrivit pt instalatie, ea neefind proiectata sa se descurce cu acest lichiid) si ca au fost instiintati de cazuri asemanatoare (dar in fiecare caz sistemul hidraulic ceda dupa scurt timp, comparativ cu nr de km facut de mine). Mi-au expus clar si explicit problemele care apar de la folosirea LHM in loc de LDS, de ce, cum si ce se poate intampla (sunt atatea mici detalii ale sistemului hidraulic proiectat sa lucreze cu LDS, care are anumite proprieteti fizice si chimice, mai ales in timpul utilizarii acestuia, si numai ceva nesemnificativ sa se strice sau sa fie afectat in mica masunra de LHM determina avariea altor componente).
Acum trage-ti si voi concluzii! Si puneti-va in locul meu...
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib