problema la hidraulica

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 09-Mai-2007 08:05

pai asta zic si eu, altfel cum simte baiatul asta ca are citroen hdraulic? Ce, hidraulica e de ici de colo? :lol:

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Mar 29-Mai-2007 14:17

parca tot mai simplu ar fi sa arunci o curea la pompa aia si sa o legi de o fulie...in felul asta pedala de acceleratie ar avea o influenta reala asupra vitezei de ridicare a masinutei. Eu sunt multumit de faptul ca hidraulica mea nu depinde de electronica prea rau (cu exceptia sondei de nivel din rezervorul LHM). Dar, este totusi mare lucru sa ai masina hidraulica ;)

Sper sa nu va suparati pe mine.. incercam sa mai destind un pic atmosfera
Relu

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Sâm 16-Iun-2007 23:02

nu stiu care este problema inca la chestia asa...a trebuit sa umbul la placute de frana si binenteles cand am coborat-o de pe cric s-a lasat de tot...am lasat-o putin dupa care a inceput singura sa se ridice...fara probleme(in loc sa o las in pace am zis sa o pornesc )in momentul in acre am pornit-o s-a ars siguranta...

nu stiu de ce...dupa ce am schimbat siguranta am tinut putin accelerat si nu am mai avut probleme...

e clar ca e cava electric...in momentul in care vrea sa se ridice probabil ca vrea prea mult curent si vazand ca nu are de unde ma gandesc arde siguranta...pt ca daca accelerez alternatorul "baga "mai mult curent si nu mai arde siguranta...e o chestie ciudata care nu stiu ce sa zic sa aibe...nu vrea sa mai ajung in service ...caci am fost de 2 ori ...mi-au oprit masina acolo in amandoua situatiile ...pria oara nu as tiut ce are ,a doua oara mi-a dat o concluzie dup[a care am plecat acasa ...am trecut pe la pompa si sa constat ca a fost doar de la motorina...asa ca....... :cry:

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

Mesajde Teo-Onesti » Dum 17-Iun-2007 07:02

Problema este in motorasul de la pompa hidraulica sau in altceva din instalatia electrica .Masina s-a lasat pt ca siguranta s-a ars iar in felul asta pompa nu a mai lucrat.In mod normal,pompa lucreaza oricand scade presiunea in instalatia hidraulica,indiferent daca masina e pornita sau nu.Deci,trebuie dusa la electrician auto ,nu la mecanic !

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Dum 17-Iun-2007 08:31

mecanic ....ma refeream ca am fost de 2 ori la ATS nu la orice mecanic....stiu ca ea merge cand are nevoie dar ma gandesc ca ceva fura curent si nu mai ajunge destul la acel motoras din moment ce daca o las de tot jos cu motorul oprit ea se ridica fara probleme...daca o las jos de tot in schimb cu motorul pornit...se arde siguranta daca nu accelerez putin....

e vb doar cand ea se ridica de jos de la prima pozitie...in rest nu are absolut nici o problema....

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 24-Aug-2007 16:39

am patit si eu acelasi lucru...
s-a ars siguranta, am skimbat-o de vreo doua ori, apoi s-a ars motorasul...
acum sunt disperat ca nu vine decat cu pompa si calculator la un loc...
desfa motorasul si curata-l daca nu vrei sa ramai fara el...

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Vin 24-Aug-2007 17:15

Am avut si noi o singura data un caz asemanator cu un client care a busit masina in bot si a refuzat transportul pe platforma, a venit cu ea pe roti 150km si dupa ce apasa pe butonul de ridicat suspensie a inceput sa arda sigurantele.

problema era de la contactul electric al ventilatorului de racire care transmitea mai mult curent in reteaua masinii.

Cel mai bine este sa nu il schimbi singur pentru ca e posibil sa il arzi si pe al doilea.

ai aici poza:

Imagine

Pretul cu TVA inclus este de 2839 Ron, codul este in schimb numai in functie de seria de sasiu.


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst