Pagina 1 din 11
ciudatenii cu hidractive3
Scris: Vin 01-Mai-2009 22:13
de viorelovidiu
1) Uneori cand stau la stop si dau sa plec, suspensia se ridigizeaza si topaie un pic pana prin viteza si se inmoaie la loc, s-a intamplat de vre 3-4 ori pana acum (or fi din cauza gropilor din bucuresti?

)
2) Azi am vrut sa fac curat prin masina si am ridicat-o pe ultima treapta si am oprit motorul. din cate stiu masina tre sa ramana la inaltime ca sa poti schimba o roata etc, dupa vreo 10 minute s-a lasat pe fata cum se lasa de obicei dupa las masina in parcare iar spatele ramasese sus. am pornit motorul si nu a vrut sa mai coboare de spate, am inchis portbagajul si a raspuns la comenzi.
3) cand intru prima oara in masina se aude si se vede cum se ridica masina, coboara incet si apoi se ridica din nou la intervale regulate = presupun ca asta e ceva absolut normal
E nevoie de vreo inlocuire a sferelor/lichidului LDS sau a pompei?

Scris: Mar 05-Mai-2009 10:23
de viorelovidiu
e cineva pe aici care se pricepe bine la suspensia h3 de pe c5-ul meu? sau unde pot merge sa le verifice starea in asa fel incat sa-mi zica, mai mergi 1 luna de zile sau 3 ani si uleiul daca trebuie schimbat intr-o luna sau 3 ani.
Vreau doar sa fiu sigur ca este suspensia ok
Thanks!
Scris: Mar 05-Mai-2009 11:02
de mesersmith
comportamentul pe care-l descrii tu aici, este total haotic si nu trebuie sa faca asa masina...
verifica pt inceput nivelul lichidului lds...
Scris: Mar 05-Mai-2009 11:36
de viorelovidiu
mesersmith scrie:comportamentul pe care-l descrii tu aici, este total haotic si nu trebuie sa faca asa masina...
verifica pt inceput nivelul lichidului lds...
ca sa verific nivelul de LDS trebuie sa ridic masina pe treapta de service si sa fie peste simbolul care apare pe rezervorul LDS?
Scris: Mar 05-Mai-2009 18:57
de nicum
viorelovidiu scrie:sau unde pot merge sa le verifice starea in asa fel incat sa-mi zica, mai mergi 1 luna de zile sau 3 ani si uleiul daca trebuie schimbat intr-o luna sau 3 ani.
Uleiul LDS se schimba la 5 ani sau 200.000 de km.
Scris: Mar 05-Mai-2009 19:01
de viorelovidiu
inseamna ca trebuie sa ma pregatesc in curand pentru o revizie la H3.
cam cat costa in prezent revizia? ulei + manopera
Scris: Joi 07-Mai-2009 07:33
de viorelovidiu
fac peri albi!
C5-ului nu-i place cum merg cu ea ori are o problema suspensia!
cand ajung la stop, in aglomeratie si folosesc succesiv frana (nu mereu apasata brusc) suspensia se ridigizeaza si zgaltaie pana trec de 40Km/h (isi revine in pozitia soft din nou).
Ieri am trecut prin centru pana in baneasa si am zis ca fac praf masina, trecand prin sensul giratoriu spre arcul de triumf (pe langa herastrau) prin denivelarile drumului cu piatra cubica m-a zgaltait de am zis ca nu e adevarat! si nici nu puteam sa accelerez pana la 40km ca nu o mai puteam controla. am trecut pe prima banda si am pus avariile reducand foarte mult viteza. stiind ca era pe treapta de 40km/h am incercat sa cobor treapta dar mi-a aparut request not granted, pana la urma ajung pe astfalt "necubic" unde am accelerat si a revenit la pozitia normala de mers.
Azi dimineata (s-a intamplat de 2 ori) coborand dinspre adesgo sa fac stanga la sincai spre unirii, asteptand la semafor (era aglomeratie) dupa mai multe franari iar s-a ridigizat...
Cand parchez si incui masina, doar de fata se lasa, aproape ca sta pe burta dar spatele ramane la fel.
Am citit pe aici pe undeva cum ca ar fi posibil din lexia dezactivarea modului de sport ce se face automat din calculatorul masinii si eventual sa o ridic eu manual pe treapta de 40Km/h. Sau cel mai bine sa ramana mereu moale ca la bx

Scris: Joi 07-Mai-2009 09:03
de PEDROS69
am si eu C5 dar nu se lasa niciodata de fata decat la frnare se ridica putin spatele si coboara cum slabesc frana, pe calculatorul de bord suspensiain modul sport apare dezactivata, sfatul meu este sa faci o diagnoza cu lexia si sa vezi poate este setata aiurea, mai departe nu ma pricep...
Scris: Joi 07-Mai-2009 11:07
de viorelovidiu
PEDROS69 scrie:am si eu C5 dar nu se lasa niciodata de fata decat la frnare se ridica putin spatele si coboara cum slabesc frana, pe calculatorul de bord suspensiain modul sport apare dezactivata, sfatul meu este sa faci o diagnoza cu lexia si sa vezi poate este setata aiurea, mai departe nu ma pricep...
nici la mine nu se lasa pe fata la franare, pur si simplu cand pun frana succesiv suspensia se intareste si trebuie sa accelerez pana la 40km/h ca sa revina in treapta normala, timp in care ma zgaltaie la denivelari.
tu ai H3+ sau H3 normal si ti-ai dezactivat in lexia setarea de sport (ridigizare)?
Nivelul de ulei LDS este cam cu 1cm sub linia de mijloc (unde este imbinarea celor 2 parti ale rezervorului) - e normal sau trebuie completat
Scris: Joi 07-Mai-2009 19:30
de viorelovidiu
luni la prima ora ma duc la service Champion sa vedem ce se intampla.
am incercat azi sa ajung la ciocarlan dar nu am gasit locul exact si nici la telefonul nu l-am putut gasi...
Scris: Dum 10-Mai-2009 12:15
de khan
eu banuiesc senzorul de inaltime de pe fata, probabil reactioneaza mult prea repede la denivelari si modifica setarea, ori nu mai sta pe pozitie, ori s-a decalibrat si lucreaza cu valori eronate
Scris: Dum 10-Mai-2009 19:54
de viorelovidiu
khan scrie:eu banuiesc senzorul de inaltime de pe fata, probabil reactioneaza mult prea repede la denivelari si modifica setarea, ori nu mai sta pe pozitie, ori s-a decalibrat si lucreaza cu valori eronate
asta ar fi prima mea banuiala, unul din senzori o ia razna din cand in cand, apoi ar mai fi de verificat/schimbat ulei din instalatie
oare cat costa un senzor?
Scris: Dum 10-Mai-2009 20:32
de urzica
S-a intamplat odata sa am un obiect intre scaune care tinea apasat butonul de coborare a suspensiei. Cand ma opream la stop masina cobora pe ultima treapta si bineinteles zgaltaia dupa ce plecam de pe loc masina se ridica la inaltimea de mers si tot asa pana mi-am dat seama ce se intampla. Poate si la tine sa fie contactul butonului de ridicare blocat. Este o posibilitate. Succes.
Scris: Lun 11-Mai-2009 10:03
de viorelovidiu
tocmai ce am venit din service!
verdictul final: trebuie schimbat ansamblul motor parte electrica

si costa 3800ron acest ansamblu... pentru ca o supapa scapa ulei motiv pentru care masina nu sta mereu la nivel cu solul, coborand si urcand inapoi la nivel intr-una de unde si problemele ridigizarea suspensiei.
se poate reconditiona? oricum cred ca voi schimba acest asamblu pe cheltuiala fostului proprietar pentru ca de dinainte sa iau masina problema asta.
Mai nou nu mai aveam deloc antigel in rezervor lui. unde sa fi disparut??
Scris: Lun 11-Mai-2009 11:15
de khan
mai bine cauti la second decit sa dai 1000 de Eu pe tot ansamblul. era ceva de vinzare si aici pe forum