Pagina 1 din 3

Hidractive 3 Versus Hidractive 3+

Scris: Dum 17-Oct-2010 21:44
de urzica
Care este diferenta la confort intre Hidractive 3 si Hidractive 3+, in afara de faptul ca Hidractive 3+ are optiunea "sport". M-ar interesa sa stiu ce determina marirea confortului suspensiei?
Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta. :?: Parerea mea este ca ar trebui sa se amortizeze cat de cat aceste miscari de tangaj.

Re: Hidractive 3 Versus Hidractive 3+

Scris: Dum 17-Oct-2010 22:10
de viorelovidiu
urzica scrie:Care este diferenta la confort intre Hidractive 3 si Hidractive 3+, in afara de faptul ca Hidractive 3+ are optiunea "sport". M-ar interesa sa stiu ce determina marirea confortului suspensiei?
Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta. :?: Parerea mea este ca ar trebui sa se amortizeze cat de cat aceste miscari de tangaj.


am observcat si eu acest fenomen la denivelari care nu vin simultan sub roti... nu stiu sa dau o explicatie exacta aici..

legat de h3+ vine cu tevaraiele mai groase plus inca 2 sfere, cate una pe fiecare punte care se cupleaza in sistem si odata lasate sa lucreze se transforma in Comfort, cand nu sunt cuplate e modul hart(sport)

eu as fi preferat o suspensie de tip double wishbone ca la noul c5 :) categoric urmatoarea masina va fi cu acest tip de suspensie, cine stie poate C6 :P

Scris: Dum 17-Oct-2010 22:20
de urzica
Dupa ceva cautari despre hidractive am aflat ca masinile care nu au butonul sport deci doua sfere in plus care sa modifice starea confortului nu sunt cu suspensie hidractive ci numai o combinatie de suspensie hidropneumatica. Mai precis nu au optiunile de corectie in viraje la inclinarea masinii etc. ci numai se ridica coboara in functie de drum, incarcare sau comandat din buton. Este adevarat?

Scris: Dum 17-Oct-2010 22:24
de viorelovidiu
urzica scrie:Dupa ceva cautari despre hidractive am aflat ca masinile care nu au butonul sport deci doua sfere in plus care sa modifice starea confortului nu sunt cu suspensie hidractive ci numai o combinatie de suspensie hidropneumatica. Mai precis nu au optiunile de corectie in viraje la inclinarea masinii etc. ci numai se ridica coboara in functie de drum, incarcare sau comandat din buton. Este adevarat?


true:) din pacate pe seria 2 nu este decat pe 2,2 hdi si mai mare iar la benzina pe 3.0v6

Scris: Dum 17-Oct-2010 22:45
de urzica

Scris: Lun 18-Oct-2010 08:53
de SPF
Deci Hydractive 3 fara buton sport nu corecteaza nimic pe viraje?

In fine, eu m-am dat mult pe serpentine cu C5-ul si vreau sa spun ca am facut de ras un Jeep Compass cu motor de 3 litri turbo diesel. Nu se putea tine dupa mine in curbe ca i se inclina masina pe viraje de cred ca s-a patat de cateva ori pe pantaloni. In schimb C5 lua viraje exemplar, statea sudat pe sosea si nu se inclina pe curbe sa iti dea vreo emotie.

Re: Hidractive 3 Versus Hidractive 3+

Scris: Lun 18-Oct-2010 10:15
de TLGsoft
urzica scrie:Eu am Hidractive 3 si am un simtpom ciudat la suspensie, adica masina se leagana stanga dreapta succesiv violent la denivelari succesive stanga dreapta. :?: Parerea mea este ca ar trebui sa se amortizeze cat de cat aceste miscari de tangaj.


Da, se intampla la trecerile de cale ferata. Insa, am descoperit ca daca accelerezi un pic, balansul dispare.

Scris: Lun 18-Oct-2010 11:22
de urzica
SPF scrie:Deci Hydractive 3 fara buton sport nu corecteaza nimic pe viraje?

In fine, eu m-am dat mult pe serpentine cu C5-ul si vreau sa spun ca am facut de ras un Jeep Compass cu motor de 3 litri turbo diesel. Nu se putea tine dupa mine in curbe ca i se inclina masina pe viraje de cred ca s-a patat de cateva ori pe pantaloni. In schimb C5 lua viraje exemplar, statea sudat pe sosea si nu se inclina pe curbe sa iti dea vreo emotie.


Corecteaza asr-ul si abs-ul suspensia nu. Senzorul de la volan care sesizeaza unghiul de virare si viteza cu care invarte de volan este integrat numai pentru corectie viraj in derapare si sau franare. Deasemenea senzorul "giroscopic" care se afla in spatele franei de mana este integrat in sistemul de franare si virare nu si in cel de suspensie.

Scris: Lun 18-Oct-2010 11:48
de SPF
Ce treaba are Hydractive cu ABS si ESP/ASR?

Astea stiu ca sunt vigilente tot timpul.

Eu vroiam sa stiu daca compenseaza suspensia pe viraje.

Scris: Lun 18-Oct-2010 14:06
de khan
nu compenseaza ruliul daca nu are hydractive 3+ (adica daca nu are butonul sport intre sageti)

Scris: Lun 18-Oct-2010 20:39
de maxim
La a mea ma mai jucam cu pulsantul SPORT la inceput dupa ce am cumparato dar nu mi se parea nici o schimbare , poate si diferenta de la o masina cu suspensia dura ca Ford focus pe care o aveam inainte si C5-ul. In focus ca in caruta si in C5 ca-n limusine . am sa incerc iar , acum cred ca voi observa diferenta .

Scris: Mar 19-Oct-2010 12:20
de mbc
Stie cineva, este modelul c5 facelift cu motorul 2.0hdi 136/138 cai cu hydractive 3+ ?

Scris: Mar 19-Oct-2010 20:04
de viorelovidiu
mbc scrie:Stie cineva, este modelul c5 facelift cu motorul 2.0hdi 136/138 cai cu hydractive 3+ ?


doar la 2,2hdi si 3.0i am auzit sa fie sport. doar pe faceliftul incepand cu 2008, modelul actual apare numai h3+ pe toate motorizarile si in plus are articulatiile de tip double whisbone :roll:

Scris: Lun 04-Apr-2011 13:33
de bytzu
confirm, si a mea face la fel, la hopurile peste autostrada si denivelari; cred ca asa fac toate, suspensia asta n-are nici o legatura cu cx-ul cu care am mers; nu stiu frate cum ai luat tu curbele tare, poate ai alte roti, pe 17, eu am rotile si cauciucurile originale pe 16 si are un comportament subviratoriu extrem, pe serpentine eu luam curba si ea se ducea taras pe cauciucuri drept, are greutate f mare pe bot, la cantar 1 tona are pe bot si 500-600kg pe spate, extrem de nebalansata greutatea; o simti cum se inclina, si dc o fortezi pleaca pe cauciuri si intervine esp, dar cam tarziu si cateodata violent; eu merg tare cu masinile, am 530d, dar cu asta n-ai unde sa mergi nici 3 sferturi din cat merg cu ala, si ala nu e nou! dar merg mai usor, consum mai mic, acum ma gandesc sa schimb scaunul soferului ca am probleme cu spatele si asta e un jeg nenorocit, si ala de la loganul nou e mai bun, mai buna pozitia, asta are sezutul scurt, e inalt, si reglaje..pe inaltime si atat..jeg! vreau sa ppun de vw electrice dc gasesc...

e o masina doar de mers, si atat...

Scris: Lun 04-Apr-2011 22:44
de khan
cred ca esti obisnuit cu tractiune spate si la asta ti se pare ca nu poti merge tare pe viraje