Pagina 2 din 5

Scris: Joi 08-Noi-2012 21:20
de rastelistu
la mine diferenta este ca acum dupa ce am schimbat imi topaie destul de tare atunci cand trec peste o denivelare si inainte era destul de lenta trecerea .mie mi-a mai schimbat si acele burdufuri care cica fac nustiu ce vacum sau ceva de genu ,nustiu exact ce rol au .

Scris: Joi 08-Noi-2012 21:41
de rastelistu
este normal sa faca asa sau ? ce este de facut ?

Scris: Joi 08-Noi-2012 22:05
de mesersmith
Eu nu stiu ce burdufuri ti-au fost schimbate, dar schimbarea rulmentilor nu poate afecta calitatea suspensiei, pentru simplu fapt ca acel kit este o simpla balama.
Calitatea suspensiei e data de sfere si telescoape.

Scris: Vin 09-Noi-2012 08:07
de sandor mihai
iti dai seama cit se pricepea omu daca spunea ca burdufurile fac vacuum.mai auzeam tot felul de aberatii din astea referitor la conductele spirale de frina de pe spate de la bx, ca cica is facute asa sa "rupa presiunea" sau sa o limiteze etc.in concluzie ,referitor la rulmenti,teoretic nu se prea poate gresi dar ,trebuie totusi montati cu atentie si pusa neaparat acea saiba de 0.5 mm care aparent e fara nici un rost.dupa montare,inaintea cuplarii bratului la bara de torsiune si telescop se verifica miscarea usoara si fara zgomot a bratului.daca piesele nu sunt de calitate sau montajul s-a facut defectuos e posibil ca bratul sa culiseze greu cel putin la inceput de unde provine si acea "duritate" a suspensiei.
pe vremuri ,cind nu se gaseau piese,acum mai bine de 10 ani,duceam rotulele la injectat cu teflon.dupa injectare erau atit de rigide incit suspensia fata aproape nu mai functiona,dadea impresia de "sfera sparta",fenomen ce disparea dupa o vreme.

Scris: Vin 09-Noi-2012 10:29
de silviu.macovei
rastelistu scrie:Buna seara am vazut ca ati schimbat chitul de rulmenti pe spate , intrebarea mea este cum se comporta masina ca si suspensie pe partea spate la acele denivelari (care sunt pentru a incetini vteza) inainte si cum se comporta dupa ,este vreo diferenta ? Multumesc si astept un raspuns !?


nu scartia nimic, doar ca pe elevator, dupa cateva verificari (nu ma pricep sa explic ca recunosc sunt afon pe mecanica) se vedea un joc la ambele brate (oscilatie stanga-dreapta) si nici rotile nu stateau drept, erau cumva inclinate spre interior , ceva de genu / \.

Scris: Vin 09-Noi-2012 18:04
de rastelistu
referitor la acele burdufe ,ele sunt montate pe acea pisa unde sunt si sferele spate dar nustiu ce rol au . oricum ideea este ca dupa ce am schimbat acel chit de reparatie la bratel spate si acele burdufuri masina este foarte rigida si la orice hop,groapa,denivelare imi sare de fund foarte tare in sus

Scris: Sâm 10-Noi-2012 00:45
de mesersmith
Sigur masina are aceeasi inaltime pe spate ca inainte? Sigur nu e mai sus?

Scris: Mar 22-Ian-2013 19:08
de viorel_TL
silviu.macovei scrie:le-am schimbat eu de curand (pe ambele parti) in Bucuresti cu piese de la Unix, m-a costat cam 5-600 lei (cu tot cu manopera parca),

daca vrea cineva pretul exact si service-ul pot sa caut factura.....

Buna seara. Am schimbat si eu kitul suspensie spate, caci scartaia si imi rodea mai mult anvelopa dreapta ( rulmenti, bucse, distantiere, semeringuri, vaselina). Service in Galati, pret 880 lei fara manopera in luna dec. 2012. Mi s-a parut destul de mult...

Scris: Mar 22-Ian-2013 21:45
de mesersmith
Wow, nu pot sa cred.
Viorele, un kit este in jur de 230 lei, asta inseamna 500 lei pentru ambele parti.
Inca aproape 4 milioane manopera, mi se pare f mult.

Scris: Mar 12-Mar-2013 19:01
de vali74
De cateva luni am aceeasi pb. : zgomot in partea din spate, la denivelari. Citit posturile anterioare si dat pe net dupa set reparatie punte spate.. UNIX nu are , Autokarma nimic, Lumea-auto nimic. Poate ma ajutati cu un sfat, echivalente, etc... Mersi anticipat.

Scris: Mar 12-Mar-2013 19:13
de mesersmith
Unix are, sau cel putin avea.
Stai sa ma uit eu sa vad daca mai are sau nu.
Parca si karma avea.
Revin.

LE: Acesta este.

http://www.autokarma.ro/piese-auto-prod ... 13/10312/0

Sau acesta:

http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Form.aspx

Scris: Mar 12-Mar-2013 19:30
de viorel_TL
mesersmith scrie:Wow, nu pot sa cred.
Viorele, un kit este in jur de 230 lei, asta inseamna 500 lei pentru ambele parti.
Inca aproape 4 milioane manopera, mi se pare f mult.

De scartait am scapat. Am cerut oferta la acelasi service din Galati, ptr. ulei si filtre ptr. un schimb. Nu-mi venea sa cred = 410 lei fara manopera! Am luat in final aceleasi piese de la @Adilau cu 303 lei + transport gratuit !
Ma cam frig degetele cand platesc service-ul in Galati...

Scris: Mar 12-Mar-2013 19:34
de mesersmith
Din pacate, din cate stiu, tu in Tulcea nu ai service Citroen.
Asa ca, la problemele complexe, nu ai ce face, trebuie sa mergi la ei.
Dar pentru uleiuri sau chestii simple, cauta un mecanic din Tulcea si te mai povatuim noi pe aici si o faci la bani normali, nu la ce viseaza extraterestii aia de la Galati.

Scris: Mar 12-Mar-2013 19:47
de viorel_TL
Multumesc.
Schimbul il voi face acasa pe o rampa. Sigur voi reusi si ma va costa 2-3 beri la 1/2 !!

Scris: Mar 12-Mar-2013 22:06
de Eugen Chiriac
Dar la ce service din Galati ai fost?Reprezentanta Citroen a disparut de mut din Galati.