Pagina 1 din 1

probleme unde in zona transmisiei

Scris: Lun 17-Ian-2011 20:29
de sflorin22
in luna decembrie am avut o problema la C5/2003 motor 2000 HDI, in urma careia am schimbat alternatorul cu unul sh care avea si ala rola cu ambreiaj blocata si pe care nu am schimbat-o doar dupa o saptamana pentru ca nu mi-am dat seama, dupa ce l-am schimbat toate bune si frumoase, insa acum undeva pe linia transmisiei (fulie motor, compresor, role intinzatoare, alternator, pompa servo) am un scartait la pornire si care este dat clar de o miscare de rotatie, care ulterior dupa ce se incalzeste cureaua si celelalte parti implicate, se mai aude doar dupa ce incep sa accelerez motorul si nu reusesc sa identific locul de unde vine acel scartait.
Am luat cureaua jos si am verificat fiecare rola sau fulie in parte dar nici asa nu am reusit sa identific problema.
Ulterior am pus o curea mai scurta cu ajutorul unui prieten doar pe rola motor si compresor(pentru ca am crezut ca acole este problema) si nu mai aveam acel scartait si nici dupa ce am lasat motorul pornit fara curea(pentru a elimina si eventuala problema a fuliei de pe motor)
Pompa servo nu cred sa aiba vreo problema, pentru ca atunci ar trebui sa am si alte simptome in cazul unei defectiuni a acestei, si nu mai stiu ce sa inlocuiesc avand in vedere ca ar mai ramane cele doua role de intindere(una cu excentric si una cu bratul cu arc) si alternatorul sau fulia acestuia.
Poate cineva sa ma ajute cu vreun sfat sau a mai patit cineva ceva similar, mai mentionez ca acel scartait devine un suierat ca si la un rulment fara ungere deci eu cred ca poate fi rola de la bratul de intindere pentru ca dupa ce accelerez rola asta apasa mai tare pe curea si posibil ca de aia sa nu mai faca la relantiv dupa ce se incalzeste angrenajul
Multumesc celor care vor raspunde solicitarii mele. Stima

Scris: Lun 17-Ian-2011 20:53
de popa mihai
E posibil ca problema sa fie la alternator. Atunci cand lucreaza in sarcina alternatorul se invarte mai greu si poatel sa patineze cureaua.Am patit acest lucru la alta masina si din ignoranta am distrus partea electronica(releul) de la alternator.

Scris: Lun 17-Ian-2011 22:25
de sflorin22
am verificat daca patineaza cureaua si nu face acest lucru(si se aude clar scartaitul ala ca o miscare de rotatie), iar fulia alternatorului are ambreiaj(pe care l-am schimbat chiar cu originalul de pe vechiul meu alternator care avea o problema la colector), dar posibil sa fie vreun rulment al alternatorului(dar atunci ma gandesc ca ar trebui sa huruie, nu?)

Scris: Mar 18-Ian-2011 00:44
de mesersmith
porneste si opreste clima, astfel incat sa porneasca si sa se opreasca compresorul si vezi daca e vreo diferenta.
cand cupleaza compresorul, cureaua se mai intinde, de fapt, nu se intinde, dar creste sarcina pe ea.

Scris: Mar 18-Ian-2011 07:18
de sflorin22
am verificat si treaba cu clima pt ca am crezut ca compresorul ar fi problema si m-i se parea ca zgomotul imi vine de acolo, insa nu e nici o diferenta cand cuplez clima, iar ulterior cu o curea mai mica in dimensiuni am cuplat doar fulia de la motor si compresorul si nu imi genera acel scartait. cred ca o sa schim prima data acea rola de pe bratul de intindere

Scris: Dum 23-Ian-2011 10:39
de myoara
Aceiasi prb.cu scirtiitu cade rulment stricat si la c4hdi 110cai 27000km..se aude citeodata incepind cu relanti ..dar nu mereu.In octombr.la verificare PRESTJ..A ZIS CA NU ARE NIMIC.Cineva mi-a zis ca se depune mizerie pe nustiu ce curea ..se da cu un sprei de curatare...nu am ajuns sa ii fac asta...

Scris: Dum 23-Ian-2011 14:49
de khan
myoara, ai si traducere?

Scris: Dum 23-Ian-2011 15:59
de mesersmith
dupa scris mioara pare un...mior :razz: :razz: :razz:

Scris: Dum 23-Ian-2011 17:13
de danutz
Sau baci mai degraba ! :lol: :lol: :lol: Sorry, dar nu m-am putut abtine, pt ca si asa n-am inteles o iota ! #-o

Scris: Dum 23-Ian-2011 19:56
de sflorin22
dupa ce am scimbat una din role(aia cu bratul de intindere) care era un pic uzata si nu intindea cureaua perfect, am vazut ca inca mai auzeam acel scartait, si am luat spayul degresant si am dat pe curea(curea care nu patina pe role sau pe fulii) si am vazut ca nu se mai aude acel lucru cat cureaua era umeda. probabil ca di cauza faptului ca nu a fost suficient de intinsa cureaua s-a uzat. am schimbat si cureaua si acum tot e ok.