probleme unde in zona transmisiei
Scris: Lun 17-Ian-2011 20:29
in luna decembrie am avut o problema la C5/2003 motor 2000 HDI, in urma careia am schimbat alternatorul cu unul sh care avea si ala rola cu ambreiaj blocata si pe care nu am schimbat-o doar dupa o saptamana pentru ca nu mi-am dat seama, dupa ce l-am schimbat toate bune si frumoase, insa acum undeva pe linia transmisiei (fulie motor, compresor, role intinzatoare, alternator, pompa servo) am un scartait la pornire si care este dat clar de o miscare de rotatie, care ulterior dupa ce se incalzeste cureaua si celelalte parti implicate, se mai aude doar dupa ce incep sa accelerez motorul si nu reusesc sa identific locul de unde vine acel scartait.
Am luat cureaua jos si am verificat fiecare rola sau fulie in parte dar nici asa nu am reusit sa identific problema.
Ulterior am pus o curea mai scurta cu ajutorul unui prieten doar pe rola motor si compresor(pentru ca am crezut ca acole este problema) si nu mai aveam acel scartait si nici dupa ce am lasat motorul pornit fara curea(pentru a elimina si eventuala problema a fuliei de pe motor)
Pompa servo nu cred sa aiba vreo problema, pentru ca atunci ar trebui sa am si alte simptome in cazul unei defectiuni a acestei, si nu mai stiu ce sa inlocuiesc avand in vedere ca ar mai ramane cele doua role de intindere(una cu excentric si una cu bratul cu arc) si alternatorul sau fulia acestuia.
Poate cineva sa ma ajute cu vreun sfat sau a mai patit cineva ceva similar, mai mentionez ca acel scartait devine un suierat ca si la un rulment fara ungere deci eu cred ca poate fi rola de la bratul de intindere pentru ca dupa ce accelerez rola asta apasa mai tare pe curea si posibil ca de aia sa nu mai faca la relantiv dupa ce se incalzeste angrenajul
Multumesc celor care vor raspunde solicitarii mele. Stima
Am luat cureaua jos si am verificat fiecare rola sau fulie in parte dar nici asa nu am reusit sa identific problema.
Ulterior am pus o curea mai scurta cu ajutorul unui prieten doar pe rola motor si compresor(pentru ca am crezut ca acole este problema) si nu mai aveam acel scartait si nici dupa ce am lasat motorul pornit fara curea(pentru a elimina si eventuala problema a fuliei de pe motor)
Pompa servo nu cred sa aiba vreo problema, pentru ca atunci ar trebui sa am si alte simptome in cazul unei defectiuni a acestei, si nu mai stiu ce sa inlocuiesc avand in vedere ca ar mai ramane cele doua role de intindere(una cu excentric si una cu bratul cu arc) si alternatorul sau fulia acestuia.
Poate cineva sa ma ajute cu vreun sfat sau a mai patit cineva ceva similar, mai mentionez ca acel scartait devine un suierat ca si la un rulment fara ungere deci eu cred ca poate fi rola de la bratul de intindere pentru ca dupa ce accelerez rola asta apasa mai tare pe curea si posibil ca de aia sa nu mai faca la relantiv dupa ce se incalzeste angrenajul
Multumesc celor care vor raspunde solicitarii mele. Stima