ulei lds febi

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

gyila oliver
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mar 08-Ian-2013 20:47
Localitate: Sfantu Gheorghe

Mesajde gyila oliver » Mie 09-Ian-2013 13:12

Scuze, m-am exprimat gresit, am vrut sa zic ca LDS se foloseste la masinile care au circuitul sistemului de franare separat de circuitul de servo si suspensie. Greseala mea :)

Florin_mag
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Dum 20-Ian-2013 16:45
Localitate: Romania

Mesajde Florin_mag » Dum 20-Ian-2013 21:41

Salutari tuturor .Sunt nou pe acest forum si de 2-3 luni studiez(invat)din necazurile si satisfactiile voastre.De curand mi-am cumparat un Citroen C5 din 2006,primul drum l-am facut la Braila(eu locuiesc in Galati),la dus a mers bine insa la intoarcere temperatura la apa a crescut brusc si mi-a scris "Stop".Am oprit am asteptat sa se raciasca apa si cu 60Km/h am ajuns acasa. A doua zi am am curatat instalatia de racire care era foarte murdara ,am spalat si vasul de expansiune care avea si ulei in apa,am bagat "H2O "de la canal si am plecat la drum scurt, fiindca iar a crescut temperatura pana a scris Stop pe ecranul navigatiei.Smerit si amarat ca am dat banii pe o masina cu garnitura de chiuloasa defecta m-am dus la un "mecanic de cartier"acesta spunandu-mi clar :"ulei in vasul de espansiune,furtun de sus foarte tare ,bolboroseste apa in vas,caldura in masina -pauza,deci garnitura de chiuloasa, rectificare la chiuloasa,....etc".A doua zi am mers la un service de langa .......(niste spagari)daca stiam nu ma duceam la ei dar scria pe firma si Citroen,au studiat din priviri ,din ce leam spus eu , cred ca m-au studiat si pe mine si au ajuns la concluzia ca ma costa in jur de 2700 - 2800 de roni si ca garnitura de chiuloasa e ciupita , rectificare, suruburi ... ulei ...etc, bineinteles ca am plecat cat mai repede de la ei,in aceiasi zi am bagat antigel cu apa distilata - facut la(-40).Am mai stat un timp, am mai citit pe forumuri,si m-am hotarat sa-mi fac comanda de un termostat.Am mers la service la iesire din Galati care repara Chevrolet -Peugeot etc..ing.Cornel(mecanic Marian) si am scimbat termostatul la care s-a vazut cand la dat afara ca se umblase la el si era lipit cu silicon cu toate ca avea si garnitura. Acolo tot timpul era umed probabil scapa apa .Ing. vazand vasul de espansiune ca avea urme de ulei sa gandit o periada scurta la garnitura de chiuloasa ,dar la plecare mi-a spus sa vin curand sa faca si o verificarela "Racitorul de ulei sau termoflot se mai numeste.Garniturile de la racitor le-am camandat 72 roni, voi merge sa le schimb daca va fi nevoie.Si mi -a mai spus ca prin racitor trece si antigel si uleiul separat dar.se poate defecta si sa intre ulei in vas.V reau sa spun ca ca plecand de la service am rulat masina si la "deal si la vale"si nu mai am probleme merge perfect sunt foarte multumit de ia .am scris atat de mult si detailat ca sa inteleaga toti soferiisa nu se increada in toti mecanicii sa verifice de 10 ori ,sa scrie pe forum , sa intrepe prietenii,si vor avea poate ca satisfactii rezolvand cu putini bani defecte car par majore.Multumesc ...!

Florin_mag
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Dum 20-Ian-2013 16:45
Localitate: Romania

Mesajde Florin_mag » Dum 20-Ian-2013 21:59

Cred ca am gresit topicul doresc sa fie mutat tot ce am scris ,"la bolboroseste apa in vas"...Multumesc!

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Dum 20-Ian-2013 22:02

Florin cum am citit ce ai scris tu ma gandeam ca nu ai dat de cap si te sfatuiam sa inlocuiest senzorul acela ca eu am patito si daca te uitai la problemele cu sistemul de racire gaseai acolo tot.

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Lun 21-Ian-2013 08:03

conteaza f mult ce cutie de viteze ai. Din cate stiu eu racitorul despre care vorbea colegul este doar pe c5-urile cu cutie automata, cutia automata are si ea ulei in ea care se incalzeste si trebuie racit. Si grija mare ca acele racitoare sunt de 2 feluri in functie de cati caluti are masina, si ce motorizare, cele de 2.2 si 3.0 au racitorul acela foarte gros. Si eu cand aveam cutia automata pe masina am patit ce a zis colegul de cateva ori pana am schimbat acel racitor cu unul de 3.0 dupa care n-am mai avut probleme cu el.

Florin_mag, poate ne spui si tu ce motorizare ai si cat de multe despre masina. Daca ai 2.0 HDI cu cutie tiptronic in 4 trepte iti urez sincere condoleante, iti va manca zilele acea cutie.


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos