Pagina 1 din 1

citroen C5 2003 - probleme punte spate

Scris: Dum 23-Iun-2013 23:22
de Don
Salut! Indraznesc sa scriu si eu cu speranta ca o sa ma puteti ajuta aici ca in service vad ca o iau pe ghicite.
Am un C5 din 2003, 2000cmc benzina, am masina de circa jumatate de an, iar in urma problemei aparute si de care nu imi dau de cap cei de la service mai multi prieteni m-au sfatuit sa o vand...chiar nu vreau pt ca sunt multumit de ea in rest.
La momentul achizitiei masina avea urmatoarele probleme...scartaia infernal spatele in zona puntii, iar roata din dreapta spate la denivelari gen limitatoare de viteza (prostiile alea de pe strazi care te forteaza sa incetinesti) in momentul trecerii nu amortizeaza absolut deloc dand impresia ca te lovesti de pamant.
Am fost la service, mi-au comandat o cutie plina de rulmenti de diferite marimi, saibe, doua suruburi lungi...etc...toate astea au intrat in punte, rezultatul fiind disparitia scartaitului, dar doar atat, problemele cu amortizarea ramanand aceeasi.
A urmat comanda celor doua "amortizoare"...nefiind posesor de Citroen pana acum am mers pe mana lor...asta mi-au spus ca sunt piesele pe care se insurubeaza sferele de la rotile spate.
Am asteptat circa o luna pana au sosit :mad: . Le-au montat...rezultatul este acelasi si sincer m-am saturat sa faca astia experiente cu nervii mei si pe masina mea.
Din ce am citit din posturile celorlalti trebuia scos lichidul hidraulic si nu au facut acest lucru, au completat cu un lichid care nu era la fel ca cel pe care la pus la prima interventie, primul lichid scria pe el clar ca este pentru Citroen Hidractive cu emblema marcii pe el ( o sticla alba usor transparenta )...asta era sticla verde din care am vazut ca a bagat si la un BMW.
Rugamintea mea este daca ma poate ajuta cineva cu un sfat...de unde este problema ca sa stiu ce trebuie schimbat pt ca in service se merge la nimereala.
De mentionat ar mai fi ca masina se ridica si coboara fara probleme, distanta intre roti si caroserie este optima, nu este lasata pe vre-o parte.
Si ar mai fi ceva...sa le cer sa imi schimbe uleiul hidraulic avand in vedere ca au bagat uleiul mentionat mai sus? Este posibil sa fie de la amotizoarele pe care ei le-au schimbat si sa nu fie puse cum trebuie...trebuie aerisita in vre-un fel dupa schimbarea amortizoarelor?
Imi cer scuze pentru marimea postului dar am incercat sa dau cat mai multe amanunte cu gandul ca ma poate ajuta cineva.

Scris: Lun 24-Iun-2013 18:39
de Catalin Radu
lichidul hidraulic este LDS si numai LDS pentru C5.
Partea cu statul teapan pe roata din spate si lipsa amortizarii...hmmm...din patania unui amic de-al meu cu o xantia ( aceleasi simptome) e mai degraba sfera descarcata/sparta; Spre exmplu la xantia se inlocuiesc telescoapele doar cand curg, in rest amortizarea tine de sfera si gradul ei de incarcare cu azot (presiunea). C5 are acelasi sistem hidraulic, doar ca e mai nou si mult imbunatatit..dar principiul ramane
Concluzie : verifica si sferele, ca nu costa mult deloc, in comparatie cu ce ai schimbat pana acum.

Scris: Lun 24-Iun-2013 19:48
de Don
Multumesc pt sfat Cataline! Imi poti spune cum pot verifica sau incarca sferele? Trebuie sa merg la vre-un service specializat?

Scris: Lun 24-Iun-2013 20:00
de marianmarian
incearca sa vb cu Fam. Stan din Ploiesti si te rezolva .

Scris: Lun 24-Iun-2013 22:24
de Don
Mariane daca imi spui si cum iau legatura e perfect...sunt nou aici si nu prea ma descurc.

Scris: Lun 24-Iun-2013 23:21
de benny_merty
Ne puteti gasi in Ploiesti Str. Mos Ion Roata Nr. 29 !
sau
0744294747-Cristi Stan (pentru probleme mecanice, hidraulice)
0744316258-Mihai Stan (Pentru Teste Lexia)
sau
e-mail: totcitro_serv@yahoo.com :steering:

Scris: Mie 26-Iun-2013 11:00
de mesersmith
Scartaitul si eventuale zgomote la puntea spate sunt cauzate de rulmentii de la puntea spate, asa cum ai constatat si tu schimbandu-i.
Suspensia rigida este cauzata numai de sfera.
Cu siguranta ai cel putin o sfera dusa.
La C5 nu se pot verifica, se schimba pur si simplu.
Lichidul hidraulic este de culoare portocalie, nu verde. Acela este LHM.
Tu ai nevoie de LDS sau DA.
Du-te peste ei si ameninta-i ca faci o constatare la Citroen si ca-i reclami peste tot.
Iti recomand schimbarea uleiului in totalitate si inlocuirea cu LDS.

Scris: Mie 26-Iun-2013 14:45
de Catalin Radu
Don scrie:Multumesc pt sfat Cataline! Imi poti spune cum pot verifica sau incarca sferele? Trebuie sa merg la vre-un service specializat?


Cauta la sectiunea cu service-uri si vezi ce ai prin zona. De recomandat, da, cum s-a scris mai sus, la TOTCITRO SERV in Ploiesti ( Cristi si Mihai Stan)..succes :D

Scris: Joi 27-Iun-2013 18:45
de Don
Multumesc pt sfaturi mesersmith....deja astazi mi-au comandat uleiul...binenteles ca mai aveau putin sa imi spuna ca eu sunt chior si ca ei au pus LDS...astept sa imi dea si u pret pt sfera pt ca imediat ce am vazut mesajul l-am sunat pe seful de service...sper sa nu ma loveasca prea tare.
Daca stie cineva un pret informativ ar fi perfect
Multumiri inca odata!

Scris: Joi 27-Iun-2013 19:33
de Don
Multumesc pt sfaturi mesersmith....deja astazi mi-au comandat uleiul...binenteles ca mai aveau putin sa imi spuna ca eu sunt chior si ca ei au pus LDS...astept sa imi dea si u pret pt sfera pt ca imediat ce am vazut mesajul l-am sunat pe seful de service...sper sa nu ma loveasca prea tare.
Daca stie cineva un pret informativ ar fi perfect
Multumiri inca odata!

Scris: Joi 27-Iun-2013 22:21
de danutz
Din cate stiu, o sfera noua originala e vreo 300-350 lei, nu mai stiu pretul exact, asa ca fa-ti o idee daca vor sa te jumuleasca...LDS-ul e vreo 60-65 lei litrul la reprezentanta, dar am vazut ca mai sunt colegi care au mai ieftin.