Scurgeri lichid conducta joasa presiune servodirectie
Scris: Lun 23-Iun-2014 20:43
Salut,
Am o problema la conducta de joasa presiune ce vine de la caseta de directie si merge la rezervorul de lichid hidraulic.
Problema o am de cand am luat masina si stiam de ea, dar acum am vazut ca raman urme in locul de parcare si nivelul lichidului LDS este sub ce se poate vedea in sita rezervorului (e pe drojdie cum se spune).
Conducta numaru 2 este cea fisurata, iar punctul vinovat este in cea mai apropiata (de punctul 2) pereche de puncte 10, 11 pentru ca acolo se prinde conducta de caroserie (de jug probabil). Din cauza vibratiilor apar fisuri in acest punct.
Cand am luat masina, mecanicul din service mi-a aratat vreo 2 conducte fisurate in acelasi punct in malderul de piese pe care le schimbasera. Mi-a zis ca a patit si el la c5-ul lui si ca se poate rezolva in 3 feluri
1. piesa noua, sau din dezmembrari
2. demontat piesa si sudat fisurile in aluminiu (daca fisurile sunt in cauciuc solutia asta cade).
3. taiat sectiunea vinovata si inlocuirea ei cu un furtun de cauciuc si evident stangerea ei cu niste coliere serioase.
A mai patit cineva asa ceva? Daca da, cum ati rezolvat-o?
Pot cumpara 1 litru de LDS total si sa completez eu, sau nu e recomandata completarea uleiului hidraulic?
Ms anticipat de sfaturi.
Am o problema la conducta de joasa presiune ce vine de la caseta de directie si merge la rezervorul de lichid hidraulic.
Problema o am de cand am luat masina si stiam de ea, dar acum am vazut ca raman urme in locul de parcare si nivelul lichidului LDS este sub ce se poate vedea in sita rezervorului (e pe drojdie cum se spune).

Conducta numaru 2 este cea fisurata, iar punctul vinovat este in cea mai apropiata (de punctul 2) pereche de puncte 10, 11 pentru ca acolo se prinde conducta de caroserie (de jug probabil). Din cauza vibratiilor apar fisuri in acest punct.
Cand am luat masina, mecanicul din service mi-a aratat vreo 2 conducte fisurate in acelasi punct in malderul de piese pe care le schimbasera. Mi-a zis ca a patit si el la c5-ul lui si ca se poate rezolva in 3 feluri
1. piesa noua, sau din dezmembrari
2. demontat piesa si sudat fisurile in aluminiu (daca fisurile sunt in cauciuc solutia asta cade).
3. taiat sectiunea vinovata si inlocuirea ei cu un furtun de cauciuc si evident stangerea ei cu niste coliere serioase.
A mai patit cineva asa ceva? Daca da, cum ati rezolvat-o?
Pot cumpara 1 litru de LDS total si sa completez eu, sau nu e recomandata completarea uleiului hidraulic?
Ms anticipat de sfaturi.