Pagina 1 din 2
Pierd ulei telescop fata
Scris: Lun 28-Iul-2014 22:44
de dadada123
Botul masinii se lasa atat in mers cat si pe loc apoi urca la normal iar se lasa pana jos iar urca la pozitia normala .
Am observat ca pierd ulei pe la telescop si se aude un sasait exact cum se aude cand faci pana si iese aer .
Uleiul curge pe sub piesa cu numarul 5 si se prelinge pe telescop .
Ce ar putea fi si cum as putea sa o repar ??? e posibil piesa 9 acel oring sa fie uzat ???
Tin sa precizez ca uneori isi revine singura ...nu mai pierd nici ulei nici aer si merge perfect .
http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/v ... =3&t=43929
Scris: Mar 29-Iul-2014 08:30
de Beemer
Salut, treaba cu lasatul si ridicatul este un bug pe care il au c5-urile si care nu cred ca este o problema serioasa( depinde de pozitia in care lasi bracate rotile, si daca pornesti motorul si invarti de volan mutand rotile in alta pozitie cred ca nu ar mai trebi sa faca).
Treaba cu pierderea de ulei, tin sa cred, ca este de la furtunul de retur al circuitului de LDS ( piesa nr 6 din diagrama prezentata de tine), care se cupleaza chiar in spatele acelui burduf cu o conducta hidraulica; daca acest furtun este fisurat sau rupt( cauciucul are tendinta de a imbatrani) o sa piarda ulei pe acolo putin cate putin si o sa se prelinga pe sonda(telescop) in jos, de unde si impresia ca vine de sub burduf de undeva; verifica acel furtun cu atentie.
Cat despre "sasait" acesta este iarasi un lucru normal atunci cand masina se lasa (se depresurizeaza circuitul)
Bafta.
Scris: Mar 29-Iul-2014 09:57
de dadada123
Beemer nu curge pe la furtunul retur . Mie mi se pare ca ar curge prin 8 apoi 9 apoi 4 apoi 5 nicidecum pe la furtun iar despre sasait se aude mereu nu doar cand se coboara

iar la un moment dat nu mai curge nu se mai aude nimic si merge perfect . Nu e cam ciudat ???
Scris: Mie 30-Iul-2014 15:23
de calorifer4
Daca directia functioneaza greu posibil uleiul LDS este vechi si nu mai are proprieteti, rezulta presiune scazuta in instalatie si pierderi nejustificate pe la oringuri garnituri etc. (devine posedata in parcare sau mai nou am auzit "uite masina aia respira

") sau ai completat/pus ulei hidraulic necomform... recomand inlocuirea lui pana identifici ce poate fii cu adevarat defect! (ulei LDS cod:99 90 6161 swag/febi asta este sintetic cu spec. producatorului, este verde dar nu conteaza culoarea de marketing si costa @35lei/l)

Scris: Mie 30-Iul-2014 16:04
de dadada123
Eu stiam ca LHM e verde iar LDS e orange si din cate stiu eu mie imi trebuie orange nu verde dar nu cred ca asta e problema pt ca la un moment dat isi revine ca prin minune...
Directia e OK .
Cam cat ulei intra si cum il scot pe cel vechi ???
Scris: Mie 30-Iul-2014 17:31
de dadada123
Si inca ceva ...am observat ca pierd mai mult ulei cand virez maxim stanga .
Scris: Mie 30-Iul-2014 18:31
de mesersmith
LDS-ul este numai si numai orange. Cel verde este LHM. Nu le incurcati ca sa nu cumparati vreo pompa, desi unii au mers ani de zile cu ulei neconform.
Scris: Mie 30-Iul-2014 19:54
de dadada123
mesersmith ms de informatie . M-am uitat si e orange dar care ar putea fi problema ???
Cum pot sa desfac sa vad pe unde curge ??? Ce chei imi trebuie ? Un tutorial daca se poate

Scris: Mie 30-Iul-2014 21:06
de viorelovidiu
salut, am patit si eu acelasi lucru, acelasi zgomot la un telescop. mie mi se intampla rapid, odata la 10-20 secunde tot pornea pompa ca sa refaca nivelul.
Este de vina telescopul, o supapa ceva din interiorul lui care nu lasa uleiul sa vina inapoi la pompa a cedat. Nu ai ce sa repari, trebuie sa inlocuiesti telescopul repede caci altfel poti arde pompa.
Ai grija cand cauti sh sa fie o masina cu putini km pe cat posibil si sa fie de pe aceeasi parte(stanga sau dreapta).
Nou e aprox 900-1000lei sh 200lei
Success!
Scris: Mie 30-Iul-2014 21:35
de dadada123
[quote="viorelovidiu"]salut, am patit si eu acelasi lucru, acelasi zgomot la un telescop. mie mi se intampla rapid, odata la 10-20 secunde tot pornea pompa ca sa refaca nivelul.
Este de vina telescopul, o supapa ceva din interiorul lui care nu lasa uleiul sa vina inapoi la pompa a cedat. Nu ai ce sa repari, trebuie sa inlocuiesti telescopul repede caci altfel poti arde pompa.
Ai grija cand cauti sh sa fie o masina cu putini km pe cat posibil si sa fie de pe aceeasi parte(stanga sau dreapta).
Nou e aprox 900-1000lei sh 200lei
Success![/quote] ms . dar cum se face ca deodata isi revine si merge fara nici o problema 2 , 3 saptamani ???
Acea supapa nu se poate schimba ???
Scris: Mie 30-Iul-2014 22:06
de viorelovidiu
telescoapele sunt capsulate, nu ai la ce sa umbli...
depinde cum inchide valva aia, cand nu etanseaza perfect atunci auzi zgomotul acela = lichidul lds intorcandu-se in vas (nu pe retur!).
Sunt la a treilea C5 si am trecut prin orice fel de situatie cu suspensiile...
Vei gasi pe aici niste topicuri destul de vaste
Asta am patit la prima masina, uneori gaseam masina lasata de bot complet foarte repede(sau peste noapte), alteori nu si eram capiat, am umblat peste tot, am rascolit internetul, i-am zapacit pe mihai stan si pe khan.... pana nu am schimbat telescoapele nu m-am linistit... si acea masina avea 70.000 km cand am vandut-o.
cazul tau l-am patit cu a doua masina si cu greu am ajuns la ploiesti (fam. stan) si am inlocuit telescopul care facea acel zgomot.... s-a intamplat la 200.000km.
Acum esti in stadiu incipient, probabil ca la un moment dat nu o sa-si mai revina

Scris: Mie 30-Iul-2014 22:32
de dadada123
Ms . E clar nu imi mai cumpar c5 niciodata . Numai probleme am avut cu ea .
Scris: Joi 31-Iul-2014 06:30
de mesersmith
Nu am avut probleme niciodata la telescoape, dar eu presupun ca e vreun semering sau vreo garnitura.
Daca telescopul este incapsulat asa cum spune Ovidiu, nu prea ai ce face, trebuie sa-l schimbi.
Scris: Joi 31-Iul-2014 11:01
de dadada123
[quote="mesersmith"]Nu am avut probleme niciodata la telescoape, dar eu presupun ca e vreun semering sau vreo garnitura.
Daca telescopul este incapsulat asa cum spune Ovidiu, nu prea ai ce face, trebuie sa-l schimbi.[/quote] Pai si daca e incapsulat cum spune el ... cum de curge ??? fiind incapsulat nu are cum sa curga !!! si eu sper sa fie un semering sau garnitura ceva

Scris: Joi 31-Iul-2014 13:14
de viorelovidiu
cred ca nu realizezi ca acel o ring nu are cum sa tina o presiune atat de mare din instalatia de suspensie! sare de 60 de bari ce e pe tevile alea de inalta presiune!
Acel o ring e doar aparator de praf, altceva n-ar avea ce sa faca iar piesa 4 e doar un simplu tampon care protejeaza telescopul/flansa la impacte puternice(gropi mari etc)!
pe la 4 nici macar nu curge ulei, nici macar la 9! prin cilindrul subtire curge ulei si iese in varful lui in capul la flansa unde se cupleaza direct cu furtunele alea groase. tie iti curge ulei la imbinarea intre cilindrul subtire si restul amortizorului, exact unde arata linia aceea diagnala la A si se prelinge mai jos pe telescop. bucsa aceea de teflon din telescop s-a uzat si la bracari scapa ulei. probabil cel de dinaintea ta a dat foarte tare intr-o groapa incat s-a dus naiba acel teflon. trebuie sa intelegi ca telescoapele astea cad greu, rezista si 200.000 de km dar cand cad... singura solutie este inlocuirea!
Hai sa presupunem si absurdul:
sa zicem ca scapa ulei mai sus de 9 unde intra in capul la flansa amortizor, atunci ar fi de schimbat doar flansa care e vreo 600lei noua. dar mi-e greu sa cred asta si n-am vazut pana acum sa cedeze aceasta piesa.
Oricum ar trebui in compartimentul motor in jurul flansei sa fie ulei.
Poti elimina asta ridicand maxima la maxim virezi in directia care stii ca pierde ulei, ridici mansonu ala si ai sa vezi piesa numaru 4, galben-portocaliu si cu o lanterna te uiti sa vezi daca pierderea vine de sus (flansa) sau de jos (telescop).