Pagina 1 din 2

Cilindru spate e pe duca???

Scris: Lun 07-Sep-2015 01:19
de mmdragomir
Salutare tuturor,
Tot caut de câteva zile o problema similară pe forum, dar nu am găsit. Asa ca am sa incerc pe scurt sa o descriu pe a mea.
Acum o săptămana am tăiat un cauciuc si a trebuit sa ridic masina pe cric de vreo 3 ori in 2 zile.
Dupa aceasta întâmplare am constatat ca puntea spate se lasa pe "burta" cam la 15 minute dupa ce parchez.
La inceput, cand descuiam masina in aproximativ 5 secunde revenea la poziția normala. Dupa 3 zile a inceput ca pompa sa funcționeze in gol vreo 5-7 secunde dupa care alte 5 pentru a aduce masina la poziția normala. (Spun "in gol" pentru ca nu se mișca nici măcar 1 mm)

Menționez că:
- am ulei in rervor;
- nu am pierderi vizibile;
- la cele 2 verificări făcută pana in prezent bușonul de la rezervor era umed si puțin ulei pe langa el (posibil a refulat)
- in ultimele 3 luni am facut drumuri lungi cu masina încărcată la maxiiimmm (aproximativ 15000 km).

A mai întâlnit cineva aceasta problema, care ar fi rezolvarea?
Va multumesc anticipat pentru răspunsuri!

Scris: Lun 07-Sep-2015 07:43
de ovybd
Probabil ca e dus cilindrul, dar poate e suficient sa schimbi setul de reparatie la el (garnituri).

Scris: Lun 07-Sep-2015 09:09
de mmdragomir
Văzusem pe forum ca exista posibilitatea sa fie o problema si din pompa?
Cum as putea sa diferențiez asta?
Ma gândesc ca sa nu desfac cilindrul si dupa aia sa constat ca nu este el de vina.

Scris: Lun 07-Sep-2015 11:07
de ovybd
pai cred ca e mai ieftin sa umbli la cilindru decat la pompa, si din moment ce numai spatele e jos ... Pompa merge, dar piede presiune sistemul undeva pe spate. Eu am avut un cilindru schimbat si inainte sa il schimb tot asa facea, la mine era cilindrul ovalizat din cauza unei gropi imense. Cilindru l-am cumparat reconditionat din Bacau. Nu sunt mecanic si nu ma pricep, dar ce iti spun e din propria experienta.

PS Cauciucul l-ai taiat intr-o groapa? Daca da, poate problema e identica cu ce am avut eu si atunci trebuie schimbat cilindrul, nu te speria ca nu e o avere recoditionat.

PSS Nu stiu daca e reconditionat sau numai verificat, dar cand l-am luat se vedea ca e curatat si arata ca nou - de aceea ii spun eu reconditionat.

Scris: Lun 07-Sep-2015 11:34
de mmdragomir
Cauciucul l-am avut tăiat pe fata intr-o bordura, la o parcare.
Tocmai de aceea nu vad legătura cu spatele.

Apropo, maine dimineața trebuie sa fac din nou un drum lung cu ea încărcată (aproximativ 3000 km)
Exista posibilitatea sa stric pompa sau altceva pe acolo?

Scris: Lun 07-Sep-2015 14:43
de ovybd
scuze, acum vad ca a ta se ridica intr-un final, oare nu sunt senzorii de inaltime dereglati? Cand ai ridicat masina pe cric ai ridicato pe cea mai inalta treapta?

Scris: Lun 07-Sep-2015 18:07
de Valentin Sandu
Prima data verifica cilindrii de pe spate. Baga masina pe un canal (nu pe elevator sau pe cric) laso pe pozitia normala de mers ,si scoate furtunul de retur de la cilindri .La un cilindru sunt 2 furtune negre din plastic ,unul este spre spate pe care trebuie sal scoti din burduf pentru a vedea daca atunci cind opresti masina curge mult ulei pe acolo .Pe furtunul dinspre fata nu-i necesar sal scoti ca pe acolo ese aerul din burduf .Daca observi ca atunci cind masina se lasa jos de spate curge mult ulei ,sa fii sigur ca trebuie inlocuit kitul de reparatii, sau cilindrul cu totul .Daca nu curge ulei din burduf sunt buni si va trebui sa verifici ,eventual sa inlocuiesti potentiometrul (senzorul) de pe spate care se afla prins de bara de torsiune.

Scris: Lun 07-Sep-2015 21:02
de mmdragomir
Cand mi-au ridicat-o pe cric la vulcanizare, de 2 ori din cele 3, am uitat sa o ridic.
Sa vad cand pot sa ajung săptămana asta pe un canal si o sa va anunt daca sunt cilindrii.
Multumesc mult pentru sfaturi.

Scris: Mar 08-Sep-2015 18:46
de picieri
Cine vinde? Unde se poate cumpara kitul pentru cilindru? Cat costa?
Multumesc.

Scris: Mie 09-Sep-2015 14:34
de ovybd
picieri scrie:Cine vinde? Unde se poate cumpara kitul pentru cilindru? Cat costa?
Multumesc.

nu mai stiu sa iti spun exact cat este, dar nu e o avere, iar de cumparat poti sa il iei de la magazinele de piese auto, daca nu au pe stoc, cum e la mine in oras, il aduc pe comanda. Eu de unde am cumparat au adus cei de la AutoNet, dar cred ca orice firma de sistributie de piese auto il aduce pe comanda.

Scris: Mie 09-Sep-2015 18:02
de urzica
picieri scrie:Cine vinde? Unde se poate cumpara kitul pentru cilindru? Cat costa?
Multumesc.

http://www.piesemasini.net/www-piesemas ... 5-II-poz-1

Imagine

Scris: Mie 09-Sep-2015 18:30
de picieri
Multumesc mult pentru ajutor.

Scris: Dum 13-Sep-2015 16:51
de mmdragomir
Astăzi am reușit sa bag masina pe rampa. Am desfăcut furtunasele de retur si am constat ca pe la cilindrul din stanga spate curge cam 3 picături la 2 secunde.
Ma poate ajuta cineva cu un tutorial sau ceva de genul ca sa vad cum se schimba garniturile la cilindru?

Scris: Dum 13-Sep-2015 18:49
de sandor mihai
nu te chinui cu set de reparaţie pentru că e zgîriat şi pistonul. Pune un cilindru second.

Scris: Dum 13-Sep-2015 18:55
de mmdragomir
Ma gândesc ca sunt doar garniturile deoarece masina a scut o perioada de 2 ani in care a stat pe dreapta.
Cam tot ce a fost cauciuc am schimbat la ea.
Nu m-am uitat sa vad cat costa kit-ul cu garnituri, dar nici un cilindru sh. Mai testez piața si cad cum e mai bine.