Ridigizare suspensii
Scris: Lun 21-Noi-2016 19:18
Buna seara,
Acum 2 zile, C5 -ul meu a inceput sa fie cam rigid la denivelari, m-am uitat putin pe langa el si am observat ca furtunul de retur de la telescopul stang s-a retezat, am scos bucata rupta si am bagat furtunul la locul lui, acum ridic capota si observ ca pe pozitia normala de mers, lichidul din vas este mult sub nivel, am completat, si am mers cu masina cam 2km, dar tot asa este rigida, este nevoie cumva de aerisire? Nivelul uleiului se face cu masina pe pozitia de mers sau pe ultima treapta jos? ( mentionez ca am si o mica pierdere de lds pe la caseta de directie, influenteza presiunea de ulei din instalatie? Masina se comporta normal la servo, doar articulatia mi se pare rigida ). Multumesc
Acum 2 zile, C5 -ul meu a inceput sa fie cam rigid la denivelari, m-am uitat putin pe langa el si am observat ca furtunul de retur de la telescopul stang s-a retezat, am scos bucata rupta si am bagat furtunul la locul lui, acum ridic capota si observ ca pe pozitia normala de mers, lichidul din vas este mult sub nivel, am completat, si am mers cu masina cam 2km, dar tot asa este rigida, este nevoie cumva de aerisire? Nivelul uleiului se face cu masina pe pozitia de mers sau pe ultima treapta jos? ( mentionez ca am si o mica pierdere de lds pe la caseta de directie, influenteza presiunea de ulei din instalatie? Masina se comporta normal la servo, doar articulatia mi se pare rigida ). Multumesc