Pagina 1 din 1

Ridigizare suspensii

Scris: Lun 21-Noi-2016 19:18
de niky1989
Buna seara,

Acum 2 zile, C5 -ul meu a inceput sa fie cam rigid la denivelari, m-am uitat putin pe langa el si am observat ca furtunul de retur de la telescopul stang s-a retezat, am scos bucata rupta si am bagat furtunul la locul lui, acum ridic capota si observ ca pe pozitia normala de mers, lichidul din vas este mult sub nivel, am completat, si am mers cu masina cam 2km, dar tot asa este rigida, este nevoie cumva de aerisire? Nivelul uleiului se face cu masina pe pozitia de mers sau pe ultima treapta jos? ( mentionez ca am si o mica pierdere de lds pe la caseta de directie, influenteza presiunea de ulei din instalatie? Masina se comporta normal la servo, doar articulatia mi se pare rigida ). Multumesc

Re: Ridigizare suspensii

Scris: Mar 22-Noi-2016 15:54
de calorifer4
faptul ca este rigid la denivelari sunt multe variante, prima ar fi o sfera perforata in interior... grija sa nu spargi parbrizul in gropi :D
instalatia se aeriseste singura in mers sau pe loc coborand si ridicand masina de ~ 3ori minim si maxim cu pauza in interval de 1 min sa nu prajesti pompa
verificarea se face cu suspensia la minim coborata unde nivelul uleiului nu trebuie sa depaseasca orificiul rotund de la gura busonului.

caseta de diriectie are circuit separat si nu poate influenta decat cand nivelul lichidului din vas este 0

Re: Ridigizare suspensii

Scris: Mar 22-Noi-2016 20:40
de MARIAN
Din cate îmi amintesc ai mai avut ceva probleme cu suspensia rigida ...cred ca cel mai bine ar fi sa faci o verificare completa a sistemului hidraulic.

Re: Ridigizare suspensii

Scris: Mie 05-Iul-2017 12:41
de dadada123
si la mine e foarte rigida cand o ridic . pe normal e ok dar cand o ridic pe urm treapta incepe sa faca ca o barca iar pe cea mai inalta imi e frica sa o ridic , ca dau cu capul de plafon . ce sa fie ???

Re: Ridigizare suspensii

Scris: Mie 05-Iul-2017 13:44
de calorifer4
dadada123, este normal pe ultima treapta sa fie super rigida, ultima treapta fiind speciala doar pentru depanarea autoturismului sau in cazuri speciale de protejare cand urc bordura sau damb viteza fiind maxim setata la 10km/h.
Prima treapta fiind doar pentru verificare nivel lichid servodirectie-suspensie si depresurizare instalatie.
Treapta 2 daily car use
Treapta 3 obstacole intampinate sau preintampinate ( face minuni iarna, fiind singura masina care nu da cu farasul de gheata :P )
Treapta 4 iti bati joc de vecinii din parcare care dau la lopata iarna :D

Re: Ridigizare suspensii

Scris: Mie 05-Iul-2017 15:26
de dadada123
Ok ms