Suspensia C5-garda la sol controlata versus viteza
Scris: Vin 04-Aug-2006 18:04
Buna tuturor Citro-nautilor.....
Sunt nou pe forum...am un C5 versiunea 1 (2003) si am intrebat la ATS daca exista posibilitatea setarii unei alte viteze de rulaj cand masina e ridicata la treapta a doua (unde din fabrica e setata viteza de 10 km/h)...Au ridicat din umeri...
Stie cineva daca se poate modifica macar pana la 20-25km/h..ca la 10 km/h e dificil sa pastrezi constanta viteza in conditiile in care ai nevoie sa fie ridicata la treapta a II-a datorita conditiilor de drum.
In rest....e SUPER...am iesit din situatii limita...foarte MANDRU...cand alte masini de TOP stateau suspendate pe "poduri de ghiata"...si rotile se invarteau in gol... :P ...
Am parcat intr-un loc unde se cam adunase zapada...am dat inapoi...apoi...stop motor...La cateva ore...am pornit motorul, am bagat in viteza si...pace sa se miste...ce se intamplase?...zapada adunata sub masina s-a topit de la caldura motorului si apoi..in cele cateva ore s-a "cimentat"
...si evident ca masina "s-a sudat" de carosabil....am tot incercat (doar cateva sec.) in acest timp niste muncitori se uitau si deja isi dadeau coate ca o pun si ei de o vodca....calm, (ca orice Citro-naut cu sistem Hydractive) am apasat pe butonul de ridicare si am simtit la un moment dat o smucitura.. :P ..si Citi a mea s-a infipt sigura pe ea in asfalt si cu "burta" eliberata din stransoarea zapezii inghetate am plecat de acolo...evident, fara a pierde ocazia de "a gusta" din dezamagirea muncitorilor dar totodata si uimirea acestora fatza de faza cu ridicatul....replica neintarziind..."sefu...credeam ca nu mai iesi...dar cu o astfel de scula cred ca mergi si pe varfu Omu cu ea"...si au inceput sa rada...
Sunt convins ca toti ati trecut prin astfel de momente cand ati realizat ca sunteti la volanul unei masini iesita din tiparul clasic...adica...independenta de terenul pe care urmeaza sa ruleze...
Mie personal imi creeaza o siguranta...am ajuns cu ea pe platoul Bucegi pe drumul forestier pe care un amic de-al meu cu un Vectra UMatic si-a lasat toba si bara din spate...
Oricum, sunt incatat de ea...si rogu-va..daca stiti o modalitate de ai modifica macar cu inca 10 km/h pentru treapta a II-a de inaltime va raman indatorat...
La buna vedere...
Sunt nou pe forum...am un C5 versiunea 1 (2003) si am intrebat la ATS daca exista posibilitatea setarii unei alte viteze de rulaj cand masina e ridicata la treapta a doua (unde din fabrica e setata viteza de 10 km/h)...Au ridicat din umeri...
Stie cineva daca se poate modifica macar pana la 20-25km/h..ca la 10 km/h e dificil sa pastrezi constanta viteza in conditiile in care ai nevoie sa fie ridicata la treapta a II-a datorita conditiilor de drum.
In rest....e SUPER...am iesit din situatii limita...foarte MANDRU...cand alte masini de TOP stateau suspendate pe "poduri de ghiata"...si rotile se invarteau in gol... :P ...
Am parcat intr-un loc unde se cam adunase zapada...am dat inapoi...apoi...stop motor...La cateva ore...am pornit motorul, am bagat in viteza si...pace sa se miste...ce se intamplase?...zapada adunata sub masina s-a topit de la caldura motorului si apoi..in cele cateva ore s-a "cimentat"

Sunt convins ca toti ati trecut prin astfel de momente cand ati realizat ca sunteti la volanul unei masini iesita din tiparul clasic...adica...independenta de terenul pe care urmeaza sa ruleze...
Mie personal imi creeaza o siguranta...am ajuns cu ea pe platoul Bucegi pe drumul forestier pe care un amic de-al meu cu un Vectra UMatic si-a lasat toba si bara din spate...
Oricum, sunt incatat de ea...si rogu-va..daca stiti o modalitate de ai modifica macar cu inca 10 km/h pentru treapta a II-a de inaltime va raman indatorat...
La buna vedere...