Pagina 1 din 1

Reglare înălțime

Scris: Mie 15-Sep-2021 13:24
de MistreKul
Salut,

Am cumpărat un C5 2.0 16v din 2001 (100kw) și as avea nevoie de câteva sfaturi de la voi. In primul rand, trebuie să înlocuiesc furtunasele de retur de la telescoapele față, pt că sunt crăpate și pierd. Trebuie sa țin cont de ceva in special? O să curgă tot uleiul din instalație, trebuie lăsată/ridicată etc.

Doi, cred că cineva cândva în trecutul mașinii a avut nevoie sa o înalțe, ceea ce a și făcut, judecând după cum arată mașina. Personal, vreau sa o cobor puțin sub setările de fabrică. E vreo problemă, se strică suspensia, exista o limita inferioară specifică sub care nu trebuie coborât?

Și trei, mașina pare sub-motorizată deși pe hârtie, nu ar fi cazul. Așa sunt ele toate, letargice? Sau e o problemă la a mea? Precizez că pe treptele mai mari (3,4 și 5), efectiv nu simți deloc accelerația, doar incepe sa se "întindă" progresiv. La ce ar trebui să mă uit? Sunt puncte slabe cunoscute la motorizarea asta?

Mulțumesc în avans.

Re: Reglare înălțime

Scris: Mie 15-Sep-2021 16:54
de Valentin Sandu
Comandati-va 2 furtunase de retur si le veti prinde pe telecop cu colier ca cele vechi .Nu se intimpla nimic ,nu va curge ulei. Pentru modificarea inaltimei pe spate trebuie sa o reglati din dispozitivul prins pe bara de torsiune ,masina sa fie pe un canal .La fel si pe fata .Pentru mai multe relatii sunati 0744 864606

Re: Reglare înălțime

Scris: Joi 16-Sep-2021 06:24
de MistreKul
Mulțumesc pt răspuns, Valentin.

Re: Reglare înălțime

Scris: Vin 17-Sep-2021 13:32
de iulian.arg
Acceleratia ar trebui sa se simta in orice treapta. Eu am c5 III 2.0 benzina si gaz si simt acceleratia in orice treapta cu toate ca mea e cu vreo 150kg mai grea decat a ta.
Fa-i un test de compresie sa vezi in ce conditie e motorul. Dupa aia incepi alte investigatii.

Re: Reglare înălțime

Scris: Vin 17-Sep-2021 15:31
de MistreKul
Cred că e mai degrabă ceva electronic decât mecanic. Weekendul asta o sa arunc o privire mai detaliată. Vă anunț daca găsesc ceva. Știu deja că egr e defect, pt că am văzut că e deconectata mufa. Nu știu dacă e și obturat cu tăbliță sau blocat pe deschis. Mă mai gândesc să verific clapeta de acc, poate s a întins cablul și nu se mai deschide complet. O alta chestie e pompa de benzină, trebuie sa ii pun contactul de câteva ori dimineață la prima cheie, altfel nu își ține ralantiul și nici nu vrea sa se tureze. Dar nu cred că pompa e de vină pt lipsa puterii, pt că face la fel și pe gaz.