Reglare înălțime
Scris: Mie 15-Sep-2021 13:24
Salut,
Am cumpărat un C5 2.0 16v din 2001 (100kw) și as avea nevoie de câteva sfaturi de la voi. In primul rand, trebuie să înlocuiesc furtunasele de retur de la telescoapele față, pt că sunt crăpate și pierd. Trebuie sa țin cont de ceva in special? O să curgă tot uleiul din instalație, trebuie lăsată/ridicată etc.
Doi, cred că cineva cândva în trecutul mașinii a avut nevoie sa o înalțe, ceea ce a și făcut, judecând după cum arată mașina. Personal, vreau sa o cobor puțin sub setările de fabrică. E vreo problemă, se strică suspensia, exista o limita inferioară specifică sub care nu trebuie coborât?
Și trei, mașina pare sub-motorizată deși pe hârtie, nu ar fi cazul. Așa sunt ele toate, letargice? Sau e o problemă la a mea? Precizez că pe treptele mai mari (3,4 și 5), efectiv nu simți deloc accelerația, doar incepe sa se "întindă" progresiv. La ce ar trebui să mă uit? Sunt puncte slabe cunoscute la motorizarea asta?
Mulțumesc în avans.
Am cumpărat un C5 2.0 16v din 2001 (100kw) și as avea nevoie de câteva sfaturi de la voi. In primul rand, trebuie să înlocuiesc furtunasele de retur de la telescoapele față, pt că sunt crăpate și pierd. Trebuie sa țin cont de ceva in special? O să curgă tot uleiul din instalație, trebuie lăsată/ridicată etc.
Doi, cred că cineva cândva în trecutul mașinii a avut nevoie sa o înalțe, ceea ce a și făcut, judecând după cum arată mașina. Personal, vreau sa o cobor puțin sub setările de fabrică. E vreo problemă, se strică suspensia, exista o limita inferioară specifică sub care nu trebuie coborât?
Și trei, mașina pare sub-motorizată deși pe hârtie, nu ar fi cazul. Așa sunt ele toate, letargice? Sau e o problemă la a mea? Precizez că pe treptele mai mari (3,4 și 5), efectiv nu simți deloc accelerația, doar incepe sa se "întindă" progresiv. La ce ar trebui să mă uit? Sunt puncte slabe cunoscute la motorizarea asta?
Mulțumesc în avans.