problema la hidraulica

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

problema la hidraulica

Mesajde tyyy84 » Vin 04-Mai-2007 16:36

am fost de 1 mai la mare ....linistit ...totul ok...

am ajuns acolo f bine si binenteles ca m-am intalnit cu un prieten care era fff curios cum se ridica si cum se coboara masina...i-am aratat...a ramas uimit si ...cand sa o ridic...nu a mai vrut sa se ridice...mi-a picat fata...am pornt-o am oprit-o nu era nici gand sa se ridice(mentionez ca am apasat de vreo 7 ori sa coboarept ca ea saraca lucreaza mai lent si eu nu mai aveam rabdare)

m-am uitat de scurgeri de ulei nimic....am observat ca nu mai lucreaza pompa...am sunat mecanicul si mi-a explicat pe unde este siguranta de la pompa...in fine am schimbat-o a mers...fara probleme...

am ajuns acasa si azi dimineata cand sa plec ...era jos...tot asa niciu un ulei nimik...am schimbat din nou siguranta...si s-a rezolvat...

ce poate fii?????de mentionat ca aseara am ridicat0o la treapta maxima si am lasat-o la loc pe normal



???????????????

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 04-Mai-2007 17:00

Pompa hidraulica la C5 (aia pt suspensie) e antrenata de un motor electric. Siguranta aia sare cind e un consum prea mare. Studiaza chestia asta. Asigura-te in primul rind ca siguranta respectiva are valoarea care trebuie.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Sâm 05-Mai-2007 19:17

siguranta este ce-a buna...era de 40 prima si ce-a de a doua care a fost arsa o pusesem de 50

nu stiu ce sa fie...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 05-Mai-2007 21:58

pai nu e bine daca a ars-o pe aia de 50 si trebuia de 40. e un consum de curent mai mare decit cel normal, dar nu stiu de la ce ar putea sa fie exact
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Dum 06-Mai-2007 08:22

mi-am dat si eu seama ca nu e bine...dar nu stiu ce sa zic...de la ce sa fie...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 06-Mai-2007 11:43

orice motor electric poate sa dea simtomele astea, adica sa consume mai mult cand da semne de uzura exagerata.....
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Dum 06-Mai-2007 11:57

adik este stricat motorasul???

totusi ea se ridica se coboara fara probleme...a doua oara ...am urcat-o ,coborat-o fara probleme si abia dimineata am gasit-o asa...deci....nu cred sa fie asta

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 06-Mai-2007 17:02

se poate sa se fi stricat si motorasul, asa cum spui tu....
nu stiu ce fel de motor este acolo, dar principial pot sa-ti spun ca se poate ca din cand in cand sa se puna in scurt sa zicem, doua spire alaturate si atunci inseamna ca ai o cel putin o spira in scurt circuit si ia curent f mare....
asta era o explicatie pur teoretica vis-a-vis de comportamnetul oscilant al unui motor cu defectul asta...
spuneai ca ai gasit masina lasata, s-a lasat singura sau ai lasat-o tu asa si nu s-a mai ridicat?
spuneai ca la mare nu s-a mai ridicat....nu cumva ai tinut frana apasata?
pt ca in cazul asta motorul a luat curent mare pt ca nu avea ce sa ridice, masina fiin blocata de frana(ampatamentul se modifica atunci cand se modifica garda la sol)....

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Dum 06-Mai-2007 17:23

la mare...se prea poate ...adik sigur era frana de mana trasa...(nu frana de picior...cu toate ca nu eram eu la volan...se pusese cineva in momentul in care ea vroia sa se ridice)

aici cand am gasit-o ...am gasit-o ...eu am lasat-o pe pozitia normala

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

motor

Mesajde lali » Dum 06-Mai-2007 17:39

De obicei la consum mare de curent e motorul mai ales daca e motor de curent continuu.
Dar tot asa de bine poate sa fie si in suprasarcina .
Daca motorasul e demontabil curata-l .

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 06-Mai-2007 23:31

eu ma refeream la faptul ca trebuia sa fie apasata frana de picior...cea de mana conta numai daca era si frana de picior apasata

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Re: motor

Mesajde mesersmith » Dum 06-Mai-2007 23:35

lali scrie:De obicei la consum mare de curent e motorul mai ales daca e motor de curent continuu.
Dar tot asa de bine poate sa fie si in suprasarcina .
Daca motorasul e demontabil curata-l .


motorul nu poate fi decat de curent continuu....
nu vad cum ar monta cineva un motor de curent alternativ, care ar trebui insotit de un convertizor cc-ca, care motor ar mai avea si toate dezavantajele motorului de ca....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 07-Mai-2007 02:54

acolo ai 2 lucruri ciudate:
primul e ca se arde siguranta, iar al doilea e ca ai gasit masina pe burta, ceea ce nu cred ca e normal la c5; a mai facut de atunci sau a fost un caz izolat?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Lun 07-Mai-2007 11:06

Nu e chiar asa aiurea sa o gasesti lasata pe burtika... daca nu mai este presiune hidraulica in instalatie, din diferite motive (in cazul acesta nu mai functioneaza din cauza unor probleme electrice pompa hidraulica) masina se lasa automat pe prima garda, chiar mai mult. Eu am patit-o cand imi era gata bateria, can nu mai aveam curent, o gaseam lasata de tot...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 07-Mai-2007 12:29

Pai daca s-a ars siguranta, motorul electric nu a mai mers si atunci masina s-a scufundat. Motorul ala merge si atunci cind masina e oprita. Faceti urmatorul experiment: puneti niste greutate in portbagaj si motorul electric ar trebui sa inceapa sa lucreze. :wink:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187762
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos