Pagina 1 din 3
problema la hidraulica
Scris: Vin 04-Mai-2007 16:36
de tyyy84
am fost de 1 mai la mare ....linistit ...totul ok...
am ajuns acolo f bine si binenteles ca m-am intalnit cu un prieten care era fff curios cum se ridica si cum se coboara masina...i-am aratat...a ramas uimit si ...cand sa o ridic...nu a mai vrut sa se ridice...mi-a picat fata...am pornt-o am oprit-o nu era nici gand sa se ridice(mentionez ca am apasat de vreo 7 ori sa coboarept ca ea saraca lucreaza mai lent si eu nu mai aveam rabdare)
m-am uitat de scurgeri de ulei nimic....am observat ca nu mai lucreaza pompa...am sunat mecanicul si mi-a explicat pe unde este siguranta de la pompa...in fine am schimbat-o a mers...fara probleme...
am ajuns acasa si azi dimineata cand sa plec ...era jos...tot asa niciu un ulei nimik...am schimbat din nou siguranta...si s-a rezolvat...
ce poate fii?????de mentionat ca aseara am ridicat0o la treapta maxima si am lasat-o la loc pe normal
???????????????
Scris: Vin 04-Mai-2007 17:00
de nicum
Pompa hidraulica la C5 (aia pt suspensie) e antrenata de un motor electric. Siguranta aia sare cind e un consum prea mare. Studiaza chestia asta. Asigura-te in primul rind ca siguranta respectiva are valoarea care trebuie.
Scris: Sâm 05-Mai-2007 19:17
de tyyy84
siguranta este ce-a buna...era de 40 prima si ce-a de a doua care a fost arsa o pusesem de 50
nu stiu ce sa fie...
Scris: Sâm 05-Mai-2007 21:58
de khan
pai nu e bine daca a ars-o pe aia de 50 si trebuia de 40. e un consum de curent mai mare decit cel normal, dar nu stiu de la ce ar putea sa fie exact
Scris: Dum 06-Mai-2007 08:22
de tyyy84
mi-am dat si eu seama ca nu e bine...dar nu stiu ce sa zic...de la ce sa fie...
Scris: Dum 06-Mai-2007 11:43
de dj01fad
orice motor electric poate sa dea simtomele astea, adica sa consume mai mult cand da semne de uzura exagerata.....
Scris: Dum 06-Mai-2007 11:57
de tyyy84
adik este stricat motorasul???
totusi ea se ridica se coboara fara probleme...a doua oara ...am urcat-o ,coborat-o fara probleme si abia dimineata am gasit-o asa...deci....nu cred sa fie asta
Scris: Dum 06-Mai-2007 17:02
de mesersmith
se poate sa se fi stricat si motorasul, asa cum spui tu....
nu stiu ce fel de motor este acolo, dar principial pot sa-ti spun ca se poate ca din cand in cand sa se puna in scurt sa zicem, doua spire alaturate si atunci inseamna ca ai o cel putin o spira in scurt circuit si ia curent f mare....
asta era o explicatie pur teoretica vis-a-vis de comportamnetul oscilant al unui motor cu defectul asta...
spuneai ca ai gasit masina lasata, s-a lasat singura sau ai lasat-o tu asa si nu s-a mai ridicat?
spuneai ca la mare nu s-a mai ridicat....nu cumva ai tinut frana apasata?
pt ca in cazul asta motorul a luat curent mare pt ca nu avea ce sa ridice, masina fiin blocata de frana(ampatamentul se modifica atunci cand se modifica garda la sol)....
Scris: Dum 06-Mai-2007 17:23
de tyyy84
la mare...se prea poate ...adik sigur era frana de mana trasa...(nu frana de picior...cu toate ca nu eram eu la volan...se pusese cineva in momentul in care ea vroia sa se ridice)
aici cand am gasit-o ...am gasit-o ...eu am lasat-o pe pozitia normala
motor
Scris: Dum 06-Mai-2007 17:39
de lali
De obicei la consum mare de curent e motorul mai ales daca e motor de curent continuu.
Dar tot asa de bine poate sa fie si in suprasarcina .
Daca motorasul e demontabil curata-l .
Scris: Dum 06-Mai-2007 23:31
de mesersmith
eu ma refeream la faptul ca trebuia sa fie apasata frana de picior...cea de mana conta numai daca era si frana de picior apasata
Re: motor
Scris: Dum 06-Mai-2007 23:35
de mesersmith
lali scrie:De obicei la consum mare de curent e motorul mai ales daca e motor de curent continuu.
Dar tot asa de bine poate sa fie si in suprasarcina .
Daca motorasul e demontabil curata-l .
motorul nu poate fi decat de curent continuu....
nu vad cum ar monta cineva un motor de curent alternativ, care ar trebui insotit de un convertizor cc-ca, care motor ar mai avea si toate dezavantajele motorului de ca....
Scris: Lun 07-Mai-2007 02:54
de dj01fad
acolo ai 2 lucruri ciudate:
primul e ca se arde siguranta, iar al doilea e ca ai gasit masina pe burta, ceea ce nu cred ca e normal la c5; a mai facut de atunci sau a fost un caz izolat?
Scris: Lun 07-Mai-2007 11:06
de BauBau
Nu e chiar asa aiurea sa o gasesti lasata pe burtika... daca nu mai este presiune hidraulica in instalatie, din diferite motive (in cazul acesta nu mai functioneaza din cauza unor probleme electrice pompa hidraulica) masina se lasa automat pe prima garda, chiar mai mult. Eu am patit-o cand imi era gata bateria, can nu mai aveam curent, o gaseam lasata de tot...
Scris: Lun 07-Mai-2007 12:29
de nicum
Pai daca s-a ars siguranta, motorul electric nu a mai mers si atunci masina s-a scufundat. Motorul ala merge si atunci cind masina e oprita. Faceti urmatorul experiment: puneti niste greutate in portbagaj si motorul electric ar trebui sa inceapa sa lucreze.
