Mugurel, eu comparam doar lichidele si faceam putina istorie. De aceea paralela cu ABS-ul nu mi se pare potrivita, chiar si prin prisma faptului ca atunci cind computerul de ABS detecteaza vreo eroare, ramii cu frina normala.
Interval de service au amindoua suspensiile: 60.000 la LHM (mai scurt din cauza de conditii de exploatare mai dure) si 200.000 la LDS (idem). Daca spui ca la C5 sint conducte de cupru, nu ar trebui sa fie probleme mari, chiar daca uleiul e higroscopic.
Masina perfecta nu exista si sint si pe aici useri care au/au avut probleme cu motorasul electric al pompei hidraulice, si asta e doar un exemplu. Totusi un C5 e mai nou ca un BX si e de asteptat sa fie mai putine probleme. Dar sa avem rabdare sa vedem C5-uri de 10 ani si dupa aia mai discutam. Eu unul stiu asa: o hidraulica clasica cu pompa HP, disjuctor, etc. nu te lasa niciodata brusc si fara avertisment, pe cind electronica nu prea da semnale de avertizare. Conducte hidraulice care sa pocneasca au amindoua.
De asemenea, e de necontestat superioritatea in termeni de feature-uri a suspensiei hydractive, fata de o hidraulica clasica.
Nu stiu cum sta treaba cu sferele alea cu membrane triple, dar prin Franta, deja le pun baietii supapa de reincarcare. E greu de facut o comparatie pentru ca ei stau si 4 ani pina incarca niste sfere, pe cind noi tb sa le cam umplem la 2 ani.
Da, am acasa emisiunea in care Clarkson lauda CX-ul si C6-le
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!