Pagina 1 din 2

BATAIE SPATE DREAPTA

Scris: Dum 23-Dec-2007 21:37
de Prise
sunt un proaspat posesor de C5 2002 1.8 16v , masina e adusa din strainatate si are o bataie ciudata pe spate, nu e constanta, dar cand apare e masiva de parca ar fi desprinsa o bucata mare din masina, m-am bagat sub ea si am tras de toate alea (toba, rezervor, etc), am pus o patura la roata de rezerva ca imi pare ca are spatiul cam mare si nu sta fixa, etc. Am observat ca se vorbeste pe forum de o bataie atunci cand sferele sunt gata, desi am fost la ciocarlan si nu parea sa fie vreuna pe duca, da iau in calcul si varianta asta. Descrieti va rog bataia asta din cauza sferei ca mie mi se pare mult prea masiva a mea ca sa fie din cauza unei sfere.
Am avut o xsara inainte care avea probleme cu puntea de torsiune, sper sa nu ma chinui si la asta ca ma las de meserie :P

Scris: Lun 07-Ian-2008 14:50
de dorugabrielenache
Din pacate am aceeasi problema ca si tine.
Eu nu am reusit sa-i fac nimic desi o am luat-o noua si acum are 1 an.
As vrea sa schimbam cateva idei.

Scris: Lun 07-Ian-2008 17:00
de urzica
Nene masina mea e de anul trecut din august, am 11000 de km si troncane mai rau ca o caruta, mai ales acum pe gheata asta. Am fost la service citroen in constanta au ridicat-o au tras de toate fiarele de sub ea au scos-o la test ,tehnicianul a spus ca intr-adevar e rigida dar ca trebuie sa-i instiinteze pe cei de la bucuresti. Bucurestiul a spus ca trebuiau sa verifice presiunea din pneuri ???? Iar Constanta a spus ca n-au mai intalnit asa defectiune si ca nu are ce sa-i faca dar mi-au recomandat sa ma duc la service Bucuresti. Acum urmeaza sa fac o cursa pina in capitala sa mai vedem. Una peste alta mult laudata suspensi Hidractiv lasa de dorit cel putin pentru mine.

Scris: Lun 07-Ian-2008 17:39
de nicum
@Prise: sfera nu "bate", nu are ce. Intr-adevar daca sfera e descarcata, masina e mai rigida pe partea respectiva si de aici senzatia de "bataie". problema ta e alta. Poate ne dai mai multe detalii: cind apare bataia respectiva, cind dispare, etc.

@urzica: poate ai mers cu masina pe treapta a 3-a de inaltime.

Scris: Lun 07-Ian-2008 19:35
de urzica
Masina au testat-o cei de la service, daca crezi ca eu nu stiu ce inseamna treapta 3 inaltime, dar sistemul coboara automat inaltimea in functie de viteza deci exclus

Scris: Lun 07-Ian-2008 20:09
de nicum
"Cei de la service" au spus multe lucruri gresite si nu trebuie sa-i crezi pe cuvint tot ce spun. De asemenea ti-am spus de treapta de inaltime, pentru ca au mai fost cazuri de oameni nemultumiti de comportamentul suspensiei si in final s-a dovedit ca mergeau pe o inaltime mai mare decit normal. Sistemul coboara automat masina la peste 110 km la ora. Banuiesc ca pe vremea asta nu merge nimeni cu 110.

Scris: Lun 07-Ian-2008 21:23
de picieri
Eu am bataia aia din clipa in care am cumparat masina. Normal ca prima data ca si orice om am zis ca roata de rezerva. Mam apcat frumos si am pus patura. Zero rezultate. La un momentdat ajung pe service citroen si ii povestesc acolo problema sefului de atelier, la care el zice ca cea mai buna rezolvare e sa ma obisnuiesc cu gindul. Dupa care am cerut detalii ca nu ma las chiar asa de usor. A bagat masina inauntru la ridicat, au verificat ceva bucse, si au zis ca sunt un pic uzate deeacea bate dar nu e nimic grav. Daca vreau neaparat sa le schimb le schimba ma costa vreo 200 lei+manopera si peste 6 luni inapoi sami puna altele. Cica e defect de fabrica care la C5-"2" sa rezolvat, mia mai zis ca daca e model mai nou de c5 s poate face ceva adaptare cum este la c5-2 si scap de sunet. Mai departe voi hotariti.

bataie c5

Scris: Mar 08-Ian-2008 09:40
de searchman
Eu am var II (2005) si am aceeasi bataie pe dreapta spate. Am fost la un service sa-mi verifice bucsi, prinderile tobei, etc. si nimic.
Inainte de C5 am avut un Mondeo si cei de la Ford aveau un sistem de prindere a puntii spate de caroserie prin intermediul unei "bucsi", un fel de paralelipiped de cauciuc in care prin turnare s-au montat suruburi de prindere. Legatura dintre punte si caroserie nu mai era rigida si elastica (intr-o oarecare masura).
Poate are si C5-ul un astfel de sistem?
SUNT SI FFFF INTERESAT DE PROBLEMA.

Scris: Mar 08-Ian-2008 15:05
de nicum
picieri scrie:A bagat masina inauntru la ridicat, au verificat ceva bucse, si au zis ca sunt un pic uzate deeacea bate dar nu e nimic grav. Daca vreau neaparat sa le schimb le schimba ma costa vreo 200 lei+manopera si peste 6 luni inapoi sami puna altele. Cica e defect de fabrica care la C5-"2" sa rezolvat, mia mai zis ca daca e model mai nou de c5 s poate face ceva adaptare cum este la c5-2 si scap de sunet. Mai departe voi hotariti.


Deci am zis bine sa nu-i crezi pe aia de la service. C5 are pe spate RULMENTI si nu bucsi :wink: Dar probabil ca seful de service inca nu a aflat asta sau prefera sa isi duca cu vorba clientii. Daca e vorba de tampoanele de cauciuc care fac prinderea puntii de sasiu, inginerul de service iar a dat-o in bara pentru ca nu poti sa confunzi o bucsa cu un tampon.

Scris: Mar 08-Ian-2008 17:33
de mesersmith
nicum scrie:"Cei de la service" au spus multe lucruri gresite si nu trebuie sa-i crezi pe cuvint tot ce spun. De asemenea ti-am spus de treapta de inaltime, pentru ca au mai fost cazuri de oameni nemultumiti de comportamentul suspensiei si in final s-a dovedit ca mergeau pe o inaltime mai mare decit normal. Sistemul coboara automat masina la peste 110 km la ora. Banuiesc ca pe vremea asta nu merge nimeni cu 110.


nicu, cred ca gresesti, masina intr-adevar coboara in functie de viteza astfel: daca esti in treapta cea mai de sus, pe ecran iti apare 1-km/h si masina va cobora la nivelul 2 la depasirea acestei viteze....
apoi, la depasirea vitezei de 40 km/h, masina va cobora la nivelul de lucru....
la fel se intampla si daca e lasata de tot, se va ridica singura la pornirea de pe loc...
stii tu ceva, dar nu stii tot....si anume, la peste 110 km/h masina se va lasa 11 mm si se va ridica din nou tot 11mm la sub 90km/h....
asta inseamna hydractive 3...
la 3+, mai e si functia sport, care intareste suspensiile si face masian mai rigida....

bataie spate

Scris: Mar 08-Ian-2008 20:46
de iliescu sorin
O SUGESTIE. Conducta de alimentare a rezervoruluide mot/benz.fixata insuficient,de sus la buson pana la imbinarea cu rezervorul.

Scris: Mie 09-Ian-2008 13:15
de nicum
mesersmith scrie:nicu, cred ca gresesti, masina intr-adevar coboara in functie de viteza astfel:


Nu cred ca am scris undeva ca masina nu coboara sau nu urca. :wink: La urma urmei, exact asta o diferentiaza de o masina cu suspnesii de tabla. :lol:

Scris: Mie 09-Ian-2008 15:48
de mesersmith
nicum scrie:". Sistemul coboara automat masina la peste 110 km la ora. Banuiesc ca pe vremea asta nu merge nimeni cu 110.



aici ai spus :)

Scris: Mie 09-Ian-2008 16:28
de nicum
Ne intelegem pe dos: dubla negatie = afirmatie.

Bataie dreapta spate

Scris: Vin 08-Feb-2008 21:26
de Marius Chis
Salutare.
Am si eu acelasi zgomot. Parca mi se rupe masina cand da de cate o dunga de beton mai ales la 20-30 km/h.
O las luni seara la service si sper ca se rezolva...fara bani multi.
Va tin la curent.