Pagina 1 din 3

A vazut cineva vreun C5 "pe burta"...?

Scris: Joi 06-Mar-2008 12:31
de Teo-Onesti
Eu inca nu am vazut vreun C5 sa ramana fara suspensie,adica sa i se sparga vreo conducta,sa se duca pompa de ulei hidraulic,etc.Chiar m-ar interesa sa stiu cam cat de fiabila sau de vulnerabila e suspensia de la acest model.Cilindri de suspensie cam cata durata de viata au?

Scris: Joi 06-Mar-2008 12:52
de cbx
DA , dar nu mai avea baterie .... :D

Scris: Joi 06-Mar-2008 16:15
de mesersmith
cbx scrie:DA , dar nu mai avea baterie .... :D


cand nu mai are baterie se lasa, dar nu de tot...
daca ii pui o baterie si nu o ridici, poti merge cu ea...

mai grav e atunci cand scoti instalatia de sub presiune, si anume daca skimbi pompa sau ti se sparge vreo teava....ei bine, se lasa de asa maniera incat nu cred ca poti sa mergi cu ea fara sa o lovesti pe dedesubt f grav si ma refer aici la oalele rotilor....

din cate stiu eu, nu e deloc vulnerabila suspensia asta, decat daca intervii asupra ei, asa cum am facut eu asta vara si am stricat motorul de la pompa .....

Scris: Joi 06-Mar-2008 17:47
de Teo-Onesti
Pai stiti pe cineva sa se fi spart vreo conducta de LHM?

Scris: Joi 06-Mar-2008 18:39
de mesersmith
Teo-Onesti scrie:Pai stiti pe cineva sa se fi spart vreo conducta de LHM?


da, i s-a intamplat lui bau bau....
i s-a spart din cauza ca a lovit ceva.....
cauta topicul....

Scris: Vin 07-Mar-2008 00:19
de dj01fad
elementele hidraulice, din ce stiu eu, sunt foarte fiabile. in cazul in care masina ramane jos din varii motive, este imposibil sa fie deplasata pe roti fara sa apara avarii. oricum, am auzit destul de rar sa se intample asa ceva... cazul lui bau bau, si inca unul am vazut la un service.

Scris: Vin 07-Mar-2008 14:52
de nicum
Teo-Onesti scrie:Pai stiti pe cineva sa se fi spart vreo conducta de LHM?


Din ce stiu eu C5 nu are LHM, ci LDS.

Re: A vazut cineva vreun C5 "pe burta"...?

Scris: Mar 25-Mar-2008 17:37
de Mishu_Canishu
Teo-Onesti scrie:Eu inca nu am vazut vreun C5 sa ramana fara suspensie,adica sa i se sparga vreo conducta,sa se duca pompa de ulei hidraulic,etc.Chiar m-ar interesa sa stiu cam cat de fiabila sau de vulnerabila e suspensia de la acest model.Cilindri de suspensie cam cata durata de viata au?


Al meu a ramas azi ca un avion ain picaj! Cu spatele ridicat la maximum si cu fata coborata la garda cea mai joasa!

Am fost cu masina la Citroen Cartec Pitesti, au facut ce au facut si a coborat spatele la pozita LOW de nu am mai putut nici sa o scoatem din hala service-ului.

Dupa tot felul de incercari au ajuns la concluzia ca motorul pompei sta in scurt si ca trebuie schimbat tot ansamblul motor-pompa!

Se poate schimba doar motorul?
Exista de cumparat doar motorul ca reper separat?

Astept niste raspunsuri sau incurajari, ca prea m-au descurajat cu pretul (3000 ron piesele + manopera) :(

Scris: Mar 25-Mar-2008 18:19
de Bear
Destul de nasol! Cred ca poti gasi doar second hand! Si cu un meserias bun cred ca iesi mai ieftin! Vezi ca a dat cineva mesaj cu un C5 I lovit de pe care vinde piese... poate mai ai noroc...

Re: A vazut cineva vreun C5 "pe burta"...?

Scris: Mar 25-Mar-2008 18:44
de mesersmith
Mishu_Canishu scrie:
Teo-Onesti scrie:Eu inca nu am vazut vreun C5 sa ramana fara suspensie,adica sa i se sparga vreo conducta,sa se duca pompa de ulei hidraulic,etc.Chiar m-ar interesa sa stiu cam cat de fiabila sau de vulnerabila e suspensia de la acest model.Cilindri de suspensie cam cata durata de viata au?


Al meu a ramas azi ca un avion ain picaj! Cu spatele ridicat la maximum si cu fata coborata la garda cea mai joasa!

Am fost cu masina la Citroen Cartec Pitesti, au facut ce au facut si a coborat spatele la pozita LOW de nu am mai putut nici sa o scoatem din hala service-ului.

Dupa tot felul de incercari au ajuns la concluzia ca motorul pompei sta in scurt si ca trebuie schimbat tot ansamblul motor-pompa!

Se poate schimba doar motorul?
Exista de cumparat doar motorul ca reper separat?

Astept niste raspunsuri sau incurajari, ca prea m-au descurajat cu pretul (3000 ron piesele + manopera) :(



contacteaza-ma pe messenger, da mai intai cauta topicurile pe acre le-am scris eu vis-a-vis de pompa hidraulica, asta ca sa nu trebuiasca sa mai scriu din nou...
sau poti sa ma suni...

Scris: Mar 25-Mar-2008 23:44
de dj01fad
mesersmith si-a reparat-o singur, deci se poate. nu da banii pe pompa deocamdata, pentru ca nu e dracul atat de negru. iti trebuie doar un motor puternic pentru aceasta.

Re: A vazut cineva vreun C5 "pe burta"...?

Scris: Mie 26-Mar-2008 09:52
de nicum
Mishu_Canishu scrie:Al meu a ramas azi ca un avion ain picaj! Cu spatele ridicat la maximum si cu fata coborata la garda cea mai joasa!
(


Daca masina sta ridicata de spate, inseamna ca pompa baga presiune, deci ai mari sanse sa nu fie pompa. Nu o schimba ca o sa dai banii aia degeaba.
Daca totusi e pompa, ia legatura cu mesersmith care si-a reparat singur pompa hidraulica.
Mai degraba cred ca s-a defectat sau e o problema de contact electric la manometrele electronice (echivalentul corectoarelor de inaltime la hidraulicele clasice) care citesc presiunea hidraulica de pe fiecare punte.

Re: A vazut cineva vreun C5 "pe burta"...?

Scris: Mie 26-Mar-2008 10:37
de Mishu_Canishu
nicum scrie:
Mishu_Canishu scrie:Al meu a ramas azi ca un avion ain picaj! Cu spatele ridicat la maximum si cu fata coborata la garda cea mai joasa!
(


Daca masina sta ridicata de spate, inseamna ca pompa baga presiune, deci ai mari sanse sa nu fie pompa. Nu o schimba ca o sa dai banii aia degeaba.
Daca totusi e pompa, ia legatura cu mesersmith care si-a reparat singur pompa hidraulica.
Mai degraba cred ca s-a defectat sau e o problema de contact electric la manometrele electronice (echivalentul corectoarelor de inaltime la hidraulicele clasice) care citesc presiunea hidraulica de pe fiecare punte.


PĂŁi ei zic cĂŁ pompa e bunĂŁ, doar motorul este ars sau ĂŽn scurt!
Nu Âştiu ce sĂŁ cred!

Scris: Mie 26-Mar-2008 10:55
de nicum
Din ce s-a postat aici pe forum, ansamblul motor + pompa formeaza o singura piesa, deci se inlocuieste cu totul. Dar ma repet: daca spatele masinii s-a ridicat inseamna ca ceva a bagat presiune, deci sint mari sanse sa nu fie motorul electric.

Scris: Mie 26-Mar-2008 17:50
de mesersmith
cand dai comanda sa se lase masina, intai se lasa partea din spate si amai apoi fata...
daca presupunem ca motorul s-a ars exact dupa ce apucase sa se lase masina, atunci ar putea sa ramana cu spatele in sus...

contacteaza-ma pe mess mesersmith_m
sau 0723 224905
0765 393512

si daca te pricep sa shurubaresti in general, eu iti spun ce si cum sa verifici ca sa vedem ce are....
nu poti cumpara pompa pe bucati....
motorul cu acre se ekipeaza pompa se gaseste si la electroventilatorul de passat ....penultimul model...
cand te apuci de treaba fie inlocuiesti tot likidul lds si te pregatesti din timp, fie incerci sa-l recuperezi si sa completezi eventual, dar cu mare grija, pt ca daca iti intra impuritati, strici pompa definitiv....
eu l-am recuperat, dar iti recmand sa-l inlocuiesti...