Pagina 1 din 1
Burdufe cilindrii suspensie spate
Scris: Lun 12-Mai-2008 19:54
de vanator1
Am schimbat singur burdufele de la pistoanele de pe spate de la sfere. Acelea in care intra doua furtunase. Cand am scos furtunasele din burdufele vechi, la fiecare din burdufe pe un furtunas avea un lichid uleios. Pana m-am dezmeticit cum se schimba burduful a luat aer pe instalatie si acum nu mai vine lichid pe nici unul din ele. Totul lucreaza normal dar nu am aflat ce rol au cele doua furtunase. Probabil se poate aerisi instalatia dar nu stiu cum. Are cineva vreo idee despre chestia asta?
Scris: Mar 13-Mai-2008 05:47
de retro
Nu trebuie sa-ti faci griji pt. ca nu trebuie nimic aerisit. Totul este sa nu fi inversat cele doua furtune intre ele.
Cel care este mai aproape de sfera este un retur de functionare a pistonului in cilindru. Nu este un retur in adevaratul sens, cu o curgere abundenta, ci doar preia micile pierderi care exista intre garnituri si piston atunci cand suspensia e la lucru.
Celalalt este un furtun care pune in legatura burduful cu aerul din atmosfera.
Scris: Mar 13-Mai-2008 09:39
de vanator1
Nu le-am inversat sigur deoarece am fost atent la demontare montare. Multumesc mult pentru raspuns. Acum m-am mai linistit.
Scris: Mar 13-Mai-2008 11:16
de nicum
In primul rind sint burdufele de la cilindri. Am corectat eu titlul topicului.
Daca e ca la BX, atunci ai un furtur de retur pentru LDS (lichidul de suspensie) si celalalt e un "retur" de aer, ca sa nu se umfle sau contracte burduful cind lucreaza suspensia.
De ce a fost nevoie sa schimbi burdufele? In semnatura scrie ca ai o masina din 2005. 3 ani mi se pare extrem de putin pentru niste burdufe.
Scris: Mar 13-Mai-2008 11:54
de vanator1
Burduful din partea dreapta era rupt celalat arata intradevar bine dar daca am avut noi le-am schimbat pe amandoaua.
Scris: Mar 13-Mai-2008 11:56
de vanator1
Multumesc pentru schimbarea numelui la topic. Nu sunt chiar asa de priceput sa vorbesc in termeni exacti.
Scris: Mie 14-Mai-2008 13:09
de nicum
Hmm... ruptura a fost cauzata de vreo lovitura sau ceva neimputabil burdufului sau a crapat din cauza de material prost?
Scris: Mie 14-Mai-2008 13:52
de vanator1
Dupa cate mi-am dat seama cred ca este din cauza materialului din care erau facute nu prezenta urme de lovire. Ce ma enerveaza e ca a inceput sa scartie spatele dupa ce am fost vreo saptamana pe la munte. Burduful era rupt inainte de a pleca si nu am avut timp sa il schimb decat dupa ce m-am intors. Inca nu imi dau seama de unde scartie dar se pare ca scartaie mai tare pe partea unde a fost burduful rupt. Sper sa nu fie din punte ca inebunesc. Am avut un saxo cu aceleasi probleme si dupa o gramada de drumuri pe la ATS si pe la alti priceputi dupa 2 ani l-am vandut ca nu am rezolvat nimic. Nu vreau sa cred ca sunt asa de ghinionist incat doua masini diferite dar de aceeasi marca sa aibe relativ aceleasi probleme cu puntea. Sa nu intelegeti gresit nu am nimic cu marca, imi place masina, e super dar m-am cam saturat sa-mi fie rusine (':oops:')sa merg cu ea ca scartaie. Pentru viitor ma gandeam deja la noul c5 dar incep sa am indoieli.(':(')
Scris: Mie 14-Mai-2008 13:55
de vanator1
Fiind dezamagit de nenumarate ori de ATS Constanta m-am hotarat sa repar masina pe cat posibil singur. De ce? Discutii ar fi interminabile si fara rezultat. Scuze de off topic.
Scris: Mie 14-Mai-2008 17:24
de vanator1

Am rezolvat treaba cu scartaitul, pentru moment, dar fiind discutie in afara topicului am sa fac altul cu aceasta problema.
Scris: Lun 18-Aug-2008 09:31
de bergarosu
vanator1 scrie::D Am rezolvat treaba cu scartaitul, pentru moment, dar fiind discutie in afara topicului am sa fac altul cu aceasta problema.
cum ai rezolvat-o?
burdufurile cat te-au costat si de unde le-ai luat?
Scris: Lun 18-Aug-2008 23:28
de vanator1
Am dat in jur de 30 RON pe burdufele amandoua si le-am luat de la UNIX Constanta. In schimb trebuie sa cumperi si doua coliere special pentru ele si costa in jur de 36 sau 37 Ron bucata. Problema cu scartaitul am rezolvat-o cu putin ulei la partea unde culiseaza bratele(nu stiu cum le spune exact) de pe spate. Am observat ca scartaiau doar cand era foarte cald afara .
Scris: Mar 19-Aug-2008 11:06
de bergarosu
vanator1 scrie:Am dat in jur de 30 RON pe burdufele amandoua si le-am luat de la UNIX Constanta. In schimb trebuie sa cumperi si doua coliere special pentru ele si costa in jur de 36 sau 37 Ron bucata. Problema cu scartaitul am rezolvat-o cu putin ulei la partea unde culiseaza bratele(nu stiu cum le spune exact) de pe spate. Am observat ca scartaiau doar cand era foarte cald afara .
Multumesc! unde este situat acest Unix in Constanta? si inca ceva: la mine supureaza la amandoua burdufele de pe spate si cineva mi-a spus ca mi le schimba, aduse pe comanda de la Bucuresti, cu tot cu lichidul hidraulic pe 1100 lei, fiindca zicea ca nu se schimba doar burduful, ca mai este ceva in interiorul lui, numai retin ce si ca se schimba cu totul. Si de aia te intreb, cand vad cat te-a ajuns pe tine inlocuirea lor, daca e suficient sa schimb doar burdufele si colierele. Si mai am o problema; cand uit sa ridic masina pe pozitia cea mai de sus, dupa care o ridic cu cricul incepe sa picure destul de ingrijorator pe la burdufele de pe spate. Este din cauza ca nu o ridic cu hidractiv-ul si asa este normal sa se intample sau este ceva grav? Multumesc!