Suspensie dreapta fata avariata => pierd ulei mult!!!

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Suspensie dreapta fata avariata => pierd ulei mult!!!

Mesajde BauBau » Mar 10-Iun-2008 22:46

Buna! Am observat ca masina imi lasa o balta de ulei de cca 30 cmc2 in numai 15 min (asta dupa un drum de cateva ore spre alt oras).
Problema se pare a fi suspensia fata dreapta, imi curge ulei de la niste garnituri de pe articulatie (am luat o poza de pe net care indica exact locul)se prelinge pe scut dupaia pe jos lasad balta.
Ideea e ca am patit-o azi, si, din pacate nu gasesc ulei hidraulic sa completez k sa ajung la mine in oras sa o repar (am mai avut o problema la hidraulica si niste baieti priceputi m-au rezolvat, desi problema era foarte complicata)...

Stie cineva o firma, un reprezentant sau cineva care poate trimite niste ulei (TOTAL LDS) cu plata ramburs? Am vazut pe forum ca mai sunt persoane care cunosc sau chiar comercializaeaza! Daca m-ati putea ajuta a-si fi recunoscator!

Sau daca cineva a patit ceva de genu, sau are idee cat de complicata sau costisitoare poate fi reparatia...

Va multumesc!

POZA => http://img100.imageshack.us/my.php?image=6e6e27lm9.jpg

zoly_111
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 03-Iun-2008 23:22
Localitate: zaragoza

zoly_111

Mesajde zoly_111 » Mar 10-Iun-2008 23:32

salut dragule tu nu sti ca toate imbinarile si furtunele de presiune se schimba dupa anumit timp (km) ca astea se uzeaza din cauza foart inaltei presiuni????????/

daca le schimbi in timp atunci nu o sa ai probleme cu masina adica la 100.000 de km ca deja la 95 000 de km incepe sa se vada ca apare c si o fina pelicula de ulei la fiecare imbinare de furtun daca nu le schimbi te poti astept la mai rau ex.cala pompa hidraulica mecanica si acea electronica.

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mie 11-Iun-2008 11:17

din ce ai incercuit tu in poza pare a fi cu totul altceva decat circuitul hidraulic...si anume tamponul de la motor care probabil de la uzura s-a fisurat,el avand in interior o punga cu ulei,si de acolo e pobabil sa fi curs uleiul
repet nu zic neaparat ca e de la ala doar asa mi se pare din poza...cel mai sigur e sa lasi masina pe cel mai jos nivel si sa verifici nivelul LDS-ului sa vezi daca sigur e de acolo.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 11-Iun-2008 11:17

Nu se vede bine din poza, dar "furtunele de presiune" sint de fapt conducte metalice si cedeaza fie din cauze mecanice (frecari sau vibratii la diesel). In afara de conducte mai ai retururi. Acestea din urma sint din cauciuc si nu sint presurizate.
Verifica, poate e doar un simplu retur sarit sau fisurat.
Tie iti trebuie lichid hidraulic LDS, este de culoare oranj (portocaliu) si este special pentru masinile de la C5 in sus. Nu pune altceva, indiferent ce zic aia la magazin, ca dupa aia o sa coste si mai mult distractia.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

lds

Mesajde sandor mihai » Mie 11-Iun-2008 18:38

am eu lds.daca vrei...
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Joi 19-Iun-2008 21:22

Este sigur lichid LDS, nu este de la motor (dar, este de culoare albastru-verzuie, ca si in rezervorul LDS) si curge pe la suspensie (tampoane) sau ce o fi acolo dar tine de suspensie (nu curge abundent ci doar "musteste", zilele aceste voi incerca sa fac niste poze).

Ma contactat cineva telefonic imediat dupa ce am postat, cunostea foarte bine problema si s-a oferit si sa ma ajute cu ceva lichid hidraulic dar din pacate nu am retinut nr. de tel. A-si fi recunoscator daca ar putea sa ma mai sune inca odata ca sa pot lua din nou egatura cu dansul sa vb de problema... Multumesc!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Re: lds

Mesajde mesersmith » Joi 19-Iun-2008 21:40

sandor mihai scrie:am eu lds.daca vrei...



la ce pret il ai?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 19-Iun-2008 21:55

eu nu am auzit de lds albastru verzui... la c5 stiam ca este numai orange... dar mai stii? :roll:
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 19-Iun-2008 22:01

eu am cumparat de doua ori si era orange de fiecare data...

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Joi 19-Iun-2008 23:33

E verzui! L-au inlocuit atunci cu conducta aia! 100% verzui!!! Revin cu poze pt a lamuri si beleaua care am patit-o si culoarea lichidului...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 20-Iun-2008 09:12

ala verzui este LHM... daca ti-au bagat asa ceva in instalatie, nu e bine deloc... are cu totul alte specificatii.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Vin 20-Iun-2008 16:25

Ma uit mai atent la ulei in seara asta si revin cu un raspuns...

Am reusit sa fac niste poze:

http://img143.imageshack.us/img143/2939/68857686db4.jpg

http://img143.imageshack.us/img143/2159/30365572qy2.jpg

http://img143.imageshack.us/img143/9899/10280246ly0.jpg

http://img143.imageshack.us/img143/2181/13738301op1.jpg

La ultima am facut o linie rosie de unde iese uleiul hidraulic (se vad greu urme pt ca a stat 2 sapt "pe burta" si nu am mai miscat-o)...

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

lichid

Mesajde sandor mihai » Sâm 21-Iun-2008 21:20

ai o teava sparta(fisurata). lds am la 380 000 litrul.dar vezi ca ceva priceput ti a bagat lhm in instalatie, nu stiu daca e grav, ar trebui schimbat tot. s ar putea sa am teava din aia.
problema nu e de la tampon, e coincidenta,tamponul nu are atita ulei in el si nu e verde.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

laci_troen
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
Localitate: oradea

LDS

Mesajde laci_troen » Dum 22-Iun-2008 13:45

Salut,daca pe a treia poza nu ai miscat nimic din fixare, se vede ca teava de de retur din pvc este iesita din fixarea pe vasul de apa probabil este frecata.Atentie cei cu C5 pe bidonul de LHM de la Valvoline este poza cu C5 deci va duce in eroare!!!!
In legatura amestecul de LHM SI LDS primul este mineral al doilea full sintetic, deci trebuie golit tot si inlocuit.
apropo BAU-BAU cu mine ai vorbit 0722/581-130.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 22-Iun-2008 15:18

daca likidul e verde, sigur e lhm

nu stiu exact ce ar putea sa se intample, insa stiu ca are alte calitati fata de lds, care stiu ca are anumite proprietati de comprimare pe ecrturi mari de temperaturi...

iti recomand sa golesti intreaga instalatie apoi sa faci nivelul corect al likidului ...
si nu uita sa folosesti lds dupa ce, in prealabil, ai vazut care teava e sparta...


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib