Pagina 1 din 3

Suspensie dreapta fata avariata => pierd ulei mult!!!

Scris: Mar 10-Iun-2008 22:46
de BauBau
Buna! Am observat ca masina imi lasa o balta de ulei de cca 30 cmc2 in numai 15 min (asta dupa un drum de cateva ore spre alt oras).
Problema se pare a fi suspensia fata dreapta, imi curge ulei de la niste garnituri de pe articulatie (am luat o poza de pe net care indica exact locul)se prelinge pe scut dupaia pe jos lasad balta.
Ideea e ca am patit-o azi, si, din pacate nu gasesc ulei hidraulic sa completez k sa ajung la mine in oras sa o repar (am mai avut o problema la hidraulica si niste baieti priceputi m-au rezolvat, desi problema era foarte complicata)...

Stie cineva o firma, un reprezentant sau cineva care poate trimite niste ulei (TOTAL LDS) cu plata ramburs? Am vazut pe forum ca mai sunt persoane care cunosc sau chiar comercializaeaza! Daca m-ati putea ajuta a-si fi recunoscator!

Sau daca cineva a patit ceva de genu, sau are idee cat de complicata sau costisitoare poate fi reparatia...

Va multumesc!

POZA => http://img100.imageshack.us/my.php?image=6e6e27lm9.jpg

zoly_111

Scris: Mar 10-Iun-2008 23:32
de zoly_111
salut dragule tu nu sti ca toate imbinarile si furtunele de presiune se schimba dupa anumit timp (km) ca astea se uzeaza din cauza foart inaltei presiuni????????/

daca le schimbi in timp atunci nu o sa ai probleme cu masina adica la 100.000 de km ca deja la 95 000 de km incepe sa se vada ca apare c si o fina pelicula de ulei la fiecare imbinare de furtun daca nu le schimbi te poti astept la mai rau ex.cala pompa hidraulica mecanica si acea electronica.

Scris: Mie 11-Iun-2008 11:17
de Beemer
din ce ai incercuit tu in poza pare a fi cu totul altceva decat circuitul hidraulic...si anume tamponul de la motor care probabil de la uzura s-a fisurat,el avand in interior o punga cu ulei,si de acolo e pobabil sa fi curs uleiul
repet nu zic neaparat ca e de la ala doar asa mi se pare din poza...cel mai sigur e sa lasi masina pe cel mai jos nivel si sa verifici nivelul LDS-ului sa vezi daca sigur e de acolo.

Scris: Mie 11-Iun-2008 11:17
de nicum
Nu se vede bine din poza, dar "furtunele de presiune" sint de fapt conducte metalice si cedeaza fie din cauze mecanice (frecari sau vibratii la diesel). In afara de conducte mai ai retururi. Acestea din urma sint din cauciuc si nu sint presurizate.
Verifica, poate e doar un simplu retur sarit sau fisurat.
Tie iti trebuie lichid hidraulic LDS, este de culoare oranj (portocaliu) si este special pentru masinile de la C5 in sus. Nu pune altceva, indiferent ce zic aia la magazin, ca dupa aia o sa coste si mai mult distractia.

lds

Scris: Mie 11-Iun-2008 18:38
de sandor mihai
am eu lds.daca vrei...

Scris: Joi 19-Iun-2008 21:22
de BauBau
Este sigur lichid LDS, nu este de la motor (dar, este de culoare albastru-verzuie, ca si in rezervorul LDS) si curge pe la suspensie (tampoane) sau ce o fi acolo dar tine de suspensie (nu curge abundent ci doar "musteste", zilele aceste voi incerca sa fac niste poze).

Ma contactat cineva telefonic imediat dupa ce am postat, cunostea foarte bine problema si s-a oferit si sa ma ajute cu ceva lichid hidraulic dar din pacate nu am retinut nr. de tel. A-si fi recunoscator daca ar putea sa ma mai sune inca odata ca sa pot lua din nou egatura cu dansul sa vb de problema... Multumesc!

Re: lds

Scris: Joi 19-Iun-2008 21:40
de mesersmith
sandor mihai scrie:am eu lds.daca vrei...



la ce pret il ai?

Scris: Joi 19-Iun-2008 21:55
de dj01fad
eu nu am auzit de lds albastru verzui... la c5 stiam ca este numai orange... dar mai stii? :roll:

Scris: Joi 19-Iun-2008 22:01
de mesersmith
eu am cumparat de doua ori si era orange de fiecare data...

Scris: Joi 19-Iun-2008 23:33
de BauBau
E verzui! L-au inlocuit atunci cu conducta aia! 100% verzui!!! Revin cu poze pt a lamuri si beleaua care am patit-o si culoarea lichidului...

Scris: Vin 20-Iun-2008 09:12
de dj01fad
ala verzui este LHM... daca ti-au bagat asa ceva in instalatie, nu e bine deloc... are cu totul alte specificatii.

Scris: Vin 20-Iun-2008 16:25
de BauBau
Ma uit mai atent la ulei in seara asta si revin cu un raspuns...

Am reusit sa fac niste poze:

http://img143.imageshack.us/img143/2939/68857686db4.jpg

http://img143.imageshack.us/img143/2159/30365572qy2.jpg

http://img143.imageshack.us/img143/9899/10280246ly0.jpg

http://img143.imageshack.us/img143/2181/13738301op1.jpg

La ultima am facut o linie rosie de unde iese uleiul hidraulic (se vad greu urme pt ca a stat 2 sapt "pe burta" si nu am mai miscat-o)...

lichid

Scris: Sâm 21-Iun-2008 21:20
de sandor mihai
ai o teava sparta(fisurata). lds am la 380 000 litrul.dar vezi ca ceva priceput ti a bagat lhm in instalatie, nu stiu daca e grav, ar trebui schimbat tot. s ar putea sa am teava din aia.
problema nu e de la tampon, e coincidenta,tamponul nu are atita ulei in el si nu e verde.

LDS

Scris: Dum 22-Iun-2008 13:45
de laci_troen
Salut,daca pe a treia poza nu ai miscat nimic din fixare, se vede ca teava de de retur din pvc este iesita din fixarea pe vasul de apa probabil este frecata.Atentie cei cu C5 pe bidonul de LHM de la Valvoline este poza cu C5 deci va duce in eroare!!!!
In legatura amestecul de LHM SI LDS primul este mineral al doilea full sintetic, deci trebuie golit tot si inlocuit.
apropo BAU-BAU cu mine ai vorbit 0722/581-130.

Scris: Dum 22-Iun-2008 15:18
de mesersmith
daca likidul e verde, sigur e lhm

nu stiu exact ce ar putea sa se intample, insa stiu ca are alte calitati fata de lds, care stiu ca are anumite proprietati de comprimare pe ecrturi mari de temperaturi...

iti recomand sa golesti intreaga instalatie apoi sa faci nivelul corect al likidului ...
si nu uita sa folosesti lds dupa ce, in prealabil, ai vazut care teava e sparta...