Pagina 1 din 2
Suspensie iarna
Scris: Mar 26-Aug-2008 17:34
de FlorinZ
Salut. Avind in vedere ca uleiul iarna devine mai gros, cum se comporta suspensia la -25 de grade (e doar un exemplu). E mai rigida? Mai poate fi urcata sau coborita masina (de ex. ca sa iesi din zapada)? Probabil cind icepe sa se incalzeasca motorul va incepe sa devina subtire si uleiul din suspensie nu?
Scris: Mar 26-Aug-2008 18:02
de mesersmith
pai tocmai asta e ideea pt care s-a folosit ulei lds, care e un ulei care are caracteristici oarecum similare pe o f larga scala de temperaturi...
din experienta personala iti spun ca masina raspunde la comenzile de ridicare-coborare ca si vara, si nu e deloc mai rigida...
Scris: Mar 26-Aug-2008 19:02
de nicum
Eu nu am sesizat vreo diferenta si folosesc LHM. Iarna se ridica mai greu, dar asta nu se aplica si la C5.
Evident ca masina poate fi ridicata si coborita in continuare.
Scris: Mar 26-Aug-2008 19:19
de vasy
nu am simtit diferente iarna la c5 si il am de 2 ani si...
Scris: Mar 26-Aug-2008 20:04
de urzica
Nici eu nu am simtit diferenta. Insa am o nedumerire, cand masina ruleaza pe un drum cu denivelari masina se ridica cu cativa centimetri, intrebarea este suspensia nu devine mai rigida atunci cand trebuie ca ea sa fie mai supla?
Scris: Mar 26-Aug-2008 22:53
de FlorinZ
Multumesc frumos de raspunsuri. M-ati mai luminat cu o dilema

Scris: Mie 27-Aug-2008 02:57
de dj01fad
cu toate ca nu am c5, la mine fie ca e iarna, fie ca e vara, masina se ridica la fel de repede, si suspensia este la fel de elastica.
Scris: Mie 27-Aug-2008 08:11
de abarth_mcm
E la fel suspensia. Asta numai daca ai lichid hidraulic corespunzator..daca ai pus altceva in afara de lhm sau lds(pt C5) sigur masina se va ridica mai greu..becurile vor sta aprinse un pic mai mult...nu vei avea frana mai deloc in primele 5 min de mers...mai sunt simptome.Dar daca ai ulei hidraulic pt citroen totul e ok.
Scris: Mie 27-Aug-2008 10:19
de nicum
urzica scrie:Nici eu nu am simtit diferenta. Insa am o nedumerire, cand masina ruleaza pe un drum cu denivelari masina se ridica cu cativa centimetri, intrebarea este suspensia nu devine mai rigida atunci cand trebuie ca ea sa fie mai supla?
Cind masina se ridica automat, se ridica doar vreun centimetru-doi. Nu cred ca poti sa faci diferenta. Intr-adevar cu cit masina e mai sus, cu atit e mai rigida, dar ce preferi, o baie de ulei sparta sau o masina mai rigida (temporar), dar intreaga?

Scris: Mie 27-Aug-2008 17:27
de mbc
nici eu nu am c5 ci bx si iarna nu se simte absolut nici o diferenta, cat tine de suspensie. bx-ul foloseste LHM si totul e ok. Presupun ca LDS e si mai evoluat, deci nu ai de ce sa iti faci nici o problema.
Scris: Joi 28-Aug-2008 22:34
de Bear
LDS e foarte fluid, ii spune ulei, dar e un lichid foarte subtire... Nu e ca uleiul de motor...
Scris: Vin 29-Aug-2008 15:39
de khan
la C5 se pastreaza foarte mult din caracteristicile suspensiei chiar si cu masina ridicata pe maxim, adica e cam la fel de moale
Scris: Vin 29-Aug-2008 18:17
de vasy
khan scrie:la C5 se pastreaza foarte mult din caracteristicile suspensiei chiar si cu masina ridicata pe maxim, adica e cam la fel de moale
Mie nu mi se pare
La medie mai e cum e suspensia dar ridicata pe maxim viteza de 10 km pe ora e ok mai mult nu, scutura de iti sar capacele cel putin la a mea asa este
Scris: Vin 29-Aug-2008 22:48
de khan
n-ai mers cu BX-u' pe maxim, C5 pe maxim e ca, carpeta lu' Alladin pe linga BX
Scris: Sâm 30-Aug-2008 17:59
de Bear
Ultima treapta la C5 esta doar ca sa bagi cricul sub ea("service only" cum scrie in carte)! Asa ca, totusi, nu te poti astepta sa fie prea moale pentru ca nu a fost facuta pentru rulat pe drum! Asta nu inseamna ca nu se poate folosi pentru a iesi dintr-o situatie limita... o bordura, un obstacol, etc. Oricum n-ai cum sa mergi prea mult cu sub 10 km/h...