Spalator faruri pe halogen
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Asta cu lichidul chiar nu e o problema pe margina careia sa se polemizeze.
Mi se pare f misto modul in care ti-a pornit masina. E prima pornire in acea zi sau dimineata? De cate ore nu a mai fost masina pornita?
Pt ca in afara de povesti pescaresti si vanatoresti, nu am vazut sa porneasca atat de usor o masina la -22 de grade.
Eu banuiesc ca nu o oprisei demult. Pt ca si ale mele pornesc la fel daca sunt oprite de cateva ore.
Nici cele 3 masini pe benzina pe care le avem prin firma, doua peugeot 308 si o honda civic, nu pornesc asa dimineata chiar la temperaturi mai mici.
Mi se pare f misto modul in care ti-a pornit masina. E prima pornire in acea zi sau dimineata? De cate ore nu a mai fost masina pornita?
Pt ca in afara de povesti pescaresti si vanatoresti, nu am vazut sa porneasca atat de usor o masina la -22 de grade.
Eu banuiesc ca nu o oprisei demult. Pt ca si ale mele pornesc la fel daca sunt oprite de cateva ore.
Nici cele 3 masini pe benzina pe care le avem prin firma, doua peugeot 308 si o honda civic, nu pornesc asa dimineata chiar la temperaturi mai mici.
Ultima oară modificat Mie 01-Feb-2012 16:30 de către mesersmith, modificat de 2 ori în total.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Pornirea am facut-o la 6:44 dimineata. Masina a fost oprita seara dinainte pe la ora 19. Diferenta este de aprox 12 ore. Ca o remarca, sa stii ca a pornit mai greu decat ziua dinainte cand la -20 de grade a pornit fara nici o ezitare. La asta parca a fost o mica ezitare. Nu e trucata in nici un fel pornirea. Poti fi sigur 100%. Totusi, motorul are doar 74000 km. Benzina este Rempetrol Efix 95. Uleiul este Liqui Moly Top Tech 4100 5w40.
"If in doubt, flat out!"
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
benzina nu se aditiveaza pt iarna pt ca nu congeleaza.
o benzinara trebuie sa porneasca la fel si iarna si vara, nu este nici o minune daca bateria este buna. cat despre respectivul lichid, degeaba e fluid daca atunci cand ajunge pe parbriz congeleaza.
pana la urma si un diesel bine intretinut ar trebui sa porneasca la fel de usor daca nu are in rezervor motorina ramasa din vara.


pana la urma si un diesel bine intretinut ar trebui sa porneasca la fel de usor daca nu are in rezervor motorina ramasa din vara.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
dxx scrie:...nu este nici o minune daca bateria este buna...
Asa cum am spus, uitasem ca el are benzinara.
Ultima oară modificat Mie 01-Feb-2012 19:57 de către mesersmith, modificat 1 dată în total.
mbc, sincer, tu crezi ca ratarea aia a primei porniri e o regula la Diesel?
Cat dai daca masina mea, din semnatura, porneste "sfert" ca la cea de-a doua tentativa a celei din filmuletul postat de tine, dupa trei zile de stat in ger cu bateria pe ea, fara strop de "actiune"?
Cand e ceva in neregula, nu porneste, e drept, nici vara la 30 de grade Celsius, insa cand totul e OK, verificat si "bibilit" , "ia cheia din mana" si la -26 gr. Celsius. Tin orice pariu cu oricine.
Pai ce facem aici? Ni se explica ca nu este adevarat nici ceea ce stim si am experimentat personal de nenumarate ori?!?
Cat dai daca masina mea, din semnatura, porneste "sfert" ca la cea de-a doua tentativa a celei din filmuletul postat de tine, dupa trei zile de stat in ger cu bateria pe ea, fara strop de "actiune"?
Cand e ceva in neregula, nu porneste, e drept, nici vara la 30 de grade Celsius, insa cand totul e OK, verificat si "bibilit" , "ia cheia din mana" si la -26 gr. Celsius. Tin orice pariu cu oricine.
Pai ce facem aici? Ni se explica ca nu este adevarat nici ceea ce stim si am experimentat personal de nenumarate ori?!?

-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Iuliu m, mai citeste o data ce am scris. Am zis ca nu am vazut, nu ca nu este. Eu personal nu am avut diesel mai nou de 20 de ani. Daca eu iau in considerare posibilitatea de a exista, cum crezi ca pun pariu cu tine pentru asta? Nu am vrut sa-ti jignesc masina diesel daca asta ai inteles. Dar totusi, fa un film sa vad si eu cum porneste un diesel calumea.
"If in doubt, flat out!"
Colega, astea nu sunt scuze! As umple imediat forumul cu milioane de postari daca as povesti ce am vazut si, mai ales, ce n-am vazut. De exemplu eu pe Angelina Jolie n-am cam vazut-o "demult" la mine in pat. Si? Ce-i cu asta?
Ia si tu ca exemplu o masina diesel de-a vreunui vecin aflata in prima suta de mii de km si pusa la punct si fii atent cum porneste el dimineata. Sunt convins ca nu e o exceptie asa "grava" a mea, mai ales ca are aproape 200 k km. La sfarsitul toamnei chiar am avut probleme destul de nasoale cu pornirea cu ea, dar nu din cauza frigului. Ce voiam sa spun, este ca , desi suntem tentati sa acordam mai putin incredere Dieselului la porniri la sub minus douazeci de grade, el, de fapt, porneste sfert, multumita tehnologiei common rail si injectiei de inalta presiune, spre "linistea" oricarui utilizator care isi aminteste cum se "trageau cate o jumatate de strada" acum vreo zece ani, "cobrele" cu diesel clasic...Bine, aveau si "milionul de km"...
Asta-i tot! Si nu stau afara acum sa fac filmulete nici batut. Nu te supara dar aproape ca imi face rau temperatura asta siberiana.
Va trebui sa ma crezi pe cuvant sau...nu.
Drumuri bune!






Ia si tu ca exemplu o masina diesel de-a vreunui vecin aflata in prima suta de mii de km si pusa la punct si fii atent cum porneste el dimineata. Sunt convins ca nu e o exceptie asa "grava" a mea, mai ales ca are aproape 200 k km. La sfarsitul toamnei chiar am avut probleme destul de nasoale cu pornirea cu ea, dar nu din cauza frigului. Ce voiam sa spun, este ca , desi suntem tentati sa acordam mai putin incredere Dieselului la porniri la sub minus douazeci de grade, el, de fapt, porneste sfert, multumita tehnologiei common rail si injectiei de inalta presiune, spre "linistea" oricarui utilizator care isi aminteste cum se "trageau cate o jumatate de strada" acum vreo zece ani, "cobrele" cu diesel clasic...Bine, aveau si "milionul de km"...
Asta-i tot! Si nu stau afara acum sa fac filmulete nici batut. Nu te supara dar aproape ca imi face rau temperatura asta siberiana.
Va trebui sa ma crezi pe cuvant sau...nu.
Drumuri bune!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Da, corect, tu esti prea bun sa te duci sa filmezi pornirea masinii tale. Am inteles, nu mai comentez. Pe temperatura asta siberiana ce faceai cand nu aveai masina? Zici si tu de parca toti ne-am nascut in masina si nu mai putem sa mergem pe jos pana in statie la -20 de grade. Ca specie, am devenit destul de vulnerabili. Azi dimineata am mers cu autobusul la serviciu la -21 de grade si am fost ok. Nu am murit, nu nimic.
"If in doubt, flat out!"
Asta e! Te multumesti cu ce ai sau ma crezi un mincinos. Imi vine greu sa cred ca masina mea e un unicat.
Am ajuns si eu la o varsta si mi-e greu rau cu temperatura asta pe care nu-mi amintesc s-o fi trait prea des pana acum.
Sunt si cardiac. Nu sunt "prea bun", insa nu cred ca pot fi asemuit nici cu baronul Munchausen. Asta decizi tu...
Nu prea vad de ce circuli cu autobuzul daca iti porneste asa bine masina. Ma rog, probabil alte considerente.
Iarna usoara!
Am ajuns si eu la o varsta si mi-e greu rau cu temperatura asta pe care nu-mi amintesc s-o fi trait prea des pana acum.
Sunt si cardiac. Nu sunt "prea bun", insa nu cred ca pot fi asemuit nici cu baronul Munchausen. Asta decizi tu...
Nu prea vad de ce circuli cu autobuzul daca iti porneste asa bine masina. Ma rog, probabil alte considerente.
Iarna usoara!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Nu te cred un mincinos, doar ca vroiam sa vad si eu. E o crima? Eu nu sunt fanboy benzina, la fel cum nu sunt fanboy diesel. Pur si simplu intamplarile au facut sa am acum o masina pe benzina.
Da, nici eu nu imi amintesc cand eram la scoala sa fi fost vreodata atat de frig, dar atunci nu ma interesa prea mult ce temperatura e afara.
Daca singura posibilitate sigura de parcare la locul tau de munca ar costa 400 lei pe luna, tu ce ai face? Am avut loc in parcarea firmei pana ieri pentru ca a lipsit cineva cateva zile, dar in rest nu prea am de ales. Deci da, ai dreptate, din considerente financiare. Sunt sarac. Nu imi permit sa dau 400 lei pe parcare pe luna. Asta, bineinteles, multumita Primariei care a construit parcare din banii mei si ai altora dar ne cer niste sume foarte mari pentru a le folosi. Pe marginea drumului in marcajele alea cu pensula prefer sa nu parchez. Sunt eu cam paranoic, dar mai bine asa. Oricum, la ora 9 la cat ajung eu la serviciu e plin deja peste tot.
Da, nici eu nu imi amintesc cand eram la scoala sa fi fost vreodata atat de frig, dar atunci nu ma interesa prea mult ce temperatura e afara.
Daca singura posibilitate sigura de parcare la locul tau de munca ar costa 400 lei pe luna, tu ce ai face? Am avut loc in parcarea firmei pana ieri pentru ca a lipsit cineva cateva zile, dar in rest nu prea am de ales. Deci da, ai dreptate, din considerente financiare. Sunt sarac. Nu imi permit sa dau 400 lei pe parcare pe luna. Asta, bineinteles, multumita Primariei care a construit parcare din banii mei si ai altora dar ne cer niste sume foarte mari pentru a le folosi. Pe marginea drumului in marcajele alea cu pensula prefer sa nu parchez. Sunt eu cam paranoic, dar mai bine asa. Oricum, la ora 9 la cat ajung eu la serviciu e plin deja peste tot.
"If in doubt, flat out!"
Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen