cauta un prieten ceva mai priceput la surubareala si stai langa el, desfaceti manetutza si verificati lamelele...daca epriceput la motorase, tractorase, nu are ce sa strice...
daca nu e nici o lamela, sub capota motor, in dreapta, e computerul central cu toate sigurantele....poti sa scoti pe rand, una cate una, mufele de langa sigurante(sunt 4 mufe), si in fiecare dintre ele, sa dai cu un spay de contact de f buna calitate, pe baza de alcool si nu de ulei(cu timpul, acel ulei ar putea retine praful care e din belsug in acea zona)...
vei acorda o atentie deosebita mufei negre cu 10 pini...
dai cu spray, astepti cateva secunde si cu o periuta de dinti freci bine ambele parti ale mufei(si cea mama si cea tata), adica si cea de pe manunchiul de fire, cat si cea de pe placa centrala....
pe placa centrala sunt mufele cu pini, ceea ce inseamna ca vei spreya bine, din belsug si apoi vei freca cu periuta dar f fin, f usor sa nu indoi vreun bin, kiar si f putin, pt ca atunci cand vei baga mufa, vei indoi/rupe pinul....
ai spus ca ai spalat motorul si de aceea m-am gandit la un conector oxidat....
sub volan, exista o piesa de plastic pe care sunt prinse toate manetele....
acolo este un conector gri cu 6 pini, care face legatura intre maneta ta, care contine niste contacte intr-un circuit multiplexat si calculatorul care gestiuoneaza afisarile...
aici e ceva mai greu si nu stiu sa-ti spun cum se demonteaza...dar poti incerca sa dai plasticele din jurul volanului jos si sa vezi....
daca nu reusesti nici asa....du-te cu ea la citroen si fa putin show....spune-le ca trebuie sa repare si masini care nu sunt in garantie, kiar si cele cu motorul stricat...si fa si un mail in franta....


succes si sa ne tii la curent...