Pagina 4 din 13

Scris: Dum 11-Dec-2011 14:58
de romi74
partea cu bordul dat jos pentru schimbarea "vualetelor" ma inspaimanta. am gasit si preturi diferite pentru ele 200 lei sau 400 de lei. sunt mai multe tipuri? si cat ar costa distractia cu totul. am vazut ca vtrebuie umblat si la instalatia de AC (descarcat si apoi reincarcare). asa e?

Scris: Dum 11-Dec-2011 17:41
de marianmarian
romi 74 este adevarat ca pentru inlocuirea vualutului trebuie a/c demontat dar pentru reparat pe pozitie merge fara a/c dat jos dar e putina chinuiala , dar trebuie sa ai un garaj pentru punere masinei intro anumita pozitie si nu miscata pina la remontarea ei pentru informatie mai clara suna 0766734944/0744482293 se mai potriveste si de la alt mode de masina ?

Scris: Mie 03-Oct-2012 15:38
de iuliu m.
Salut,
Si mie a inceput sa imi bage exclusiv aer cald(incalzit) pe partea stanga a masinii( la sofer), exact ca in primul post al acestui topic(cel al lui Eugen Chiriac).
Pe dreapta functioneaza normal.
Are cineva codul de reper pentru identificare al motorasului cu ax lung?
Cred ca prima data ar trebui incercata inlocuirea acestuia ce pare mai la indemana unui amator.
Daca e alta problema, cea a voletului, s-ar putea sa ma depaseasca si atunci, cel mai probabil, nu "scap" de o vizita la Ramnicu Valcea.
Multumesc!

Scris: Joi 04-Oct-2012 01:29
de iuliu m.
Nimeni? :(

Scris: Joi 04-Oct-2012 20:04
de marianmarian
pentru informare si intelegere ce sa intamplat contacteazama 0766734944/07444823293

Scris: Vin 05-Oct-2012 16:24
de Eugen Chiriac
iuliu m. scrie:Salut,
Si mie a inceput sa imi bage exclusiv aer cald(incalzit) pe partea stanga a masinii( la sofer), exact ca in primul post al acestui topic(cel al lui Eugen Chiriac).
Pe dreapta functioneaza normal.
Are cineva codul de reper pentru identificare al motorasului cu ax lung?
Cred ca prima data ar trebui incercata inlocuirea acestuia ce pare mai la indemana unui amator.
Daca e alta problema, cea a voletului, s-ar putea sa ma depaseasca si atunci, cel mai probabil, nu "scap" de o vizita la Ramnicu Valcea.
Multumesc!


cu putina vointa si rabdare se poate inlocui motorasul pas cu pas fara a fi nevoit sa dai bordul jos...e adevarat ca trebuie sa te cam bagi cu capul in jos pe langa pedale dar se poate face ...fara sa mergi la service-uri.Eu am reusit .daca ai nevoie de ceva indicatii ti le pot da cu mare placere.

Scris: Vin 05-Oct-2012 16:28
de iuliu m.
Salut,
Intr-adevar Marian are probleme cu cratima, romana scrisa si alte chestii d-astea insa este un coleg si un prieten de mare ajutor care m-a facut sa pot spera ca scap de devizul frustrant de exorbitant pentru asemenea operatie, de la Ramnicu Valcea la Promotor.
Poate ca asta nu se va intampla insa sunt sanse cu ceea ce am inceput sa cunosc vorbind cu el, si , in orice caz, mi-a fost de mare ajutor in incercarea de a nu da , in fine, foc, acestei "inegalabile masini", cu o supersuspensie si un motor excelent (de la Peugeot, ca altfel...).
"Restul" de device-uri de pe "limuzina" nu ma intrebati cam ce fiabilitate au si cat de usor si ieftin se repara la multitudinea de reprezentante si service-uri dedicate...Va tin la curent dupa interventia "in house" :) ca altcineva nici nu se baga la acest "supersonic terestru" extrem de exclusivist si luxos :lol: Problema e sa ai la tine suficienta pasta de spalat pe maini rapida si truse de scule profesionale ca nu se stie(niciodata):lol:
Multumesc Marian , inca o data!

Scris: Lun 10-Dec-2012 18:59
de mesersmith
Si pentru ca nu am fost cuminte, mi-a venit si mie randul la povestea cu clima pe partea dreapta.
Dar pentru ca vine iarna, pana la primavara nu am de gand sa ma apuc de ea.
Cand o sa ma apuc de ea, o sa fac si un super tutorial cu foarte multe poze, de asa maniera incat sa nu mai trebuiasca sa mai plateasca nimeni niciun deviz.
Si daca o sa fie nevoie, o sa fac si o mie de piesisoare din alea din plastic, sa le pun la dispozitia celor care au nevoie. Dar o sa le fac din alama sau aluminiu.

Dar de fapt, nu de asta am scris, ci pentru ca nu stiu din ce motiv, pierd din mesajele nou scrise si abia acum am vazut ca ai scris ca motorul e de Peugeot. Cum e de Peugeot? Ca e la fel de Peugeot in aceiasi masura in care e de Citroen. La inventat Peugeotul? Ca eu stiu ca divizia de motoare si ce de design de la CItroen, au fost transferate la PSA si ca acele divizii fac aceste lucruri si nu cele de la Peugeot. In divizia design este si un roman, daca tot veni vorba.

Scris: Lun 10-Dec-2012 19:23
de marianmarian
bafta celor ce au inteles limba romana de la mine.
pentru ajutor si informatie sunt disponobil.

Scris: Lun 10-Dec-2012 19:54
de mesersmith
Hai, Mariane, nu pune si tu paie uscate pe un foc deja pornit. Tu stii bine la ce m-am referit si eu si alti colegi.
Eu sunt convins ca daca ai sta si, dupa ce ai scrie mesajul, l-ai mai reciti inca o data, nu am nicio indoiala ca l-ai scrie corect.
Stii, aici nu e vorba de Hagi, ca el juca fotbal pe teren. Aici ne exprimam in scris si nu ca pe maidan. E important sa scrii de asa maniera incat sa nu agresezi cititorii.
Eu prefer sa nu citesc un post scris in chineza, pentru ca ma simt agresat si de aceea ti-am atras atentia si o sa ti-o atrag ori de cate ori va fi nevoie, chiar daca in ultimul timp te-am lasat pe ulita ta.

Multumesc pentru oferta, dar eu obisnuiesc sa-mi fac singur treaba, de asa maniera incat sa pricep fenomenele in intregul lor.

Scris: Lun 10-Dec-2012 20:56
de iuliu m.
Dar de fapt, nu de asta am scris, ci pentru ca nu stiu din ce motiv, pierd din mesajele nou scrise si abia acum am vazut ca ai scris ca motorul e de Peugeot. Cum e de Peugeot? Ca e la fel de Peugeot in aceiasi masura in care e de Citroen. La inventat Peugeotul? Ca eu stiu ca divizia de motoare si ce de design de la CItroen, au fost transferate la PSA si ca acele divizii fac aceste lucruri si nu cele de la Peugeot. In divizia design este si un roman, daca tot veni vorba.

Salut,
Motoarele diesel de autoturism au fost "inventate" cvasiconcomitent de Mercedes-Benz si Peugeot.
Acum cele doua firme(Peugeot si Citroen) sunt mult prea "siameze" si nu se mai stie "ce si cum", intr-un fel ai dreptate si tu. Insa specialistul in Diesel recunoscut este Peugeot din simbioza asta, daca accepti ideea, Citroen fiind cu designul, suspensia celebra si unica pentru care ma chinui de fapt cu acest device "inegalabil" numit C5, solutiile novatoare, etc. Dar Diesel-ul vine de la Peugeot ca sa zic asa. Nu-i un feature traditional Citroen, trebuie sa recunosc. Si nici un punct forte. Suspensiei de pe C5 de care se feresc multi, i-as acorda o nota catre cea maxima, pentru fiabilitate , usurinta in intretinere si "competenta". Insa e putin. O masina nu are numai motor (bijuteria de HDI, recunosc) si suspensie. Mai sunt niste chestii...Am vorbit dealtfel si la telefon despre asta si mi-ai dat dreptate, sper ca nu numai din condescendenta...
Astept cu interes sa faci ceva la clima aia. Eu am blocat-o deocamdata pe cald. La primavara vin la Calarasi sa mancam un pui fript :lol: :) :wink:
Drumuri bune!

Scris: Lun 10-Dec-2012 21:16
de mesersmith
Eu accept orice idee, daca e fundamentata.
Acum nu am timp sa caut, dar stiu ca citisem undeva cum ca actualul hdi, dezvoltat de PSA, are la baza unul dintre motoarele ceva mai vechi, produse de Citroen. Nu vreau sa ma contrazic in niciun fel, tocmai pentru ca nu ma bazez chiar deloc pe informatia asta.
O simt venind de undeva din negura amintirilor si o iau ca atare.

Si da, am fost de acord cu tine asupra unor anumite puncte, dar imi amintesc ca ti-am mai spus cum ca si alte marci au probleme si ca modul cel mai bun de a le auzi/citi, este sa intri pe forumurile marcilor respective.
Imi amintesc ca pe un forum, era un nene cu un mertan de vreo 90 mii de euro si tipa cat putea ca la el in masina ploua.
Nu vreau sa spun cu asta ca merturile nu sunt masini bune. Habar n-am si nu vreau sa judec si nici nu vreau sa fac vreo comparatie deplasata. Insa, asta am citit.
O Honda cu caseta dusa dupa vreo 60 mii, ce zici de ea?
Si exemple sunt nenumarate.
Eu nu cred in existenta vreunui device complex care sa nu aiba probleme, la nu stiu ce numar de bucati comercializate.

De clima nicio sansa sa ma apuc pana nu e cald. Eu intru in hipotermie sub 10 grade celsius...cu plus.
Acum circul cu pug-ul 308 neveste-mii, care e aproape nou, desi nu ma asortez deloc cu ea.

Asa ca, te astept la Calarasi sa mancam puiul si poate ma gasesti in fata blocului cu aparatul foto in mana si mesterind la clima.
Ca asa cum am spus, cand o s-o fac, n-o sa se mai duca nimeni in service cu problema asta. :razz: :razz: :razz:

Scris: Mar 11-Dec-2012 05:27
de iuliu m.
Salut,
Eu ma refeream la legendarele diesele mici pentru autoturisme care au "inceput" pe botul de cal si pe 504. Peugeot este un pionier in diesele de autoturism. Asa, poate HDI-ul o fi pe vreo structura de "motoras" de citronel. Irelevant...
In ceea ce priveste defectele unui device complex care isi inmulteste, statistic vorbind, direct proportional cu numarul reperelor, probabilitatea de failure, este clar o observatie de bun simt. Se intampla si la "case mai mari". Numai ca la noi, se intampla de fapt neaparat, ca sa zic asa, cam la toata lumea mai devreme sau mai tarziu. Chestia cu clima si cu "depollution faulty", precum si alte cateva necazuri, sunt tipice si apar la toata seria, asa ca nu pot fi catalogate drept "caderi accidentale" de reper, ca la Honda aia sau cum am auzit eu la un BMW X 5 de vilbrochen "frant" in drum...Se mai intampla dar nu regulat si intotdeauna. E o nuanta.
In alta dezordine de idei, e clar. Puiul ala are zilele numarate... :lol: :) :lol:
Keep walking!

Scris: Mar 11-Dec-2012 16:59
de marianmarian
mes eu scriu pe fuga daca ai observat am scris LSD in loc de LDS
nu prea mai citesc ce scriu dar asta e vina mea.

Scris: Mar 11-Dec-2012 17:01
de mesersmith
VIna pe care te rog s-o corectezi. O sa te simti si tu mai bine dupa aceea.