

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Eugen Chiriac scrie:Sa inteleg ca ai demontat tot bordul sa poti ajunge la motoras?
urzica scrie:Si mie nu-mi mai merge incalzirea pe partea soferului , am reusit sa scot motorasul cu chiu cu vai si surpriza de proportii, partea de ax a clapetei in care intra axul motorasului este rupta si cazuta in interiorul unitatii de ventilatie. Asa ca nu scap de demontarea bordului si a unitatii de ventilatie.
urzica scrie:Eugen Chiriac scrie:Sa inteleg ca ai demontat tot bordul sa poti ajunge la motoras?
Inca nu dar urmeaza sa o fac, poza e de pe net, nu prea am curaj sa demontez bordul , trebuie sa ma duc la cineva care a mai facut asa ceva. Motorasul l-am scos de pe pozitie pe la pedalier, demontand airbagul de la picioare, o pozitie de anchilozat
sandor mihai scrie:un sfat important : ĂŽn primul rĂŽnd trebuie sĂŁ ĂŽnĂželegem de ce se rupe acel ax. DacĂŁ nu ĂŽnĂželegem asta putem pune 10 vole Ăži noi Âşi se vor rupe la fel dupĂŁ un timp. Deci , axul are ĂŽn partea dinspre motor 1 sau 2 ieÂşituri (n am gĂŁsit alt cuvĂŽnt pe moment ) , 1 pe stĂŽnga 2 pe dreapta. Ele trebuie sĂŁ dea ĂŽn niÂşte opritori fĂŁcute ĂŽn carcasĂŁ Âşi sĂŁ opreascĂŁ motorul. Numai cĂŁ acele opritori se ĂŽndoaie aÂşa cĂŁ motorul ĂŽnvĂŽrte axul pĂŽnĂŁ voletul ajunge la capĂŁt Âşi ĂŽncepe sĂŁ se ĂŽndoaie. Abia acum ieÂşituri le din ax ajung la oprito are dar e prea tĂŽrziu. DupĂŁ o vreme axul se rupe din cauza torsionĂŁrii repetate. Ăn concluzie trebuie sĂŁ facem ĂŽn aÂşa fel ĂŽncĂŽt opritoarele sĂŁ opreascĂŁ axul ĂŽnainte sau ĂŽn acelaÂşi timp cu momentul ĂŽn care marginea voletului ajunge la capĂŁt. Pentru asta trebuie ĂŽntĂŁritĂŁ partea de plastic din carcasĂŁ care opreÂşte axul. Eu fac asta cu niÂşte Âşuruburi Âşi cu silicon de parbriz. Din pĂŁcate nu am poze , operatiunea dureazĂŁ mult Âşi n am avut timp de ele.
Motorasul nu mai are ce sa angreneze pentru ca axul clapetei este rupt si cazut in unitatea de ventilatie dar nu atinge de paletii ventilatorului.mesersmith scrie:urzica scrie:Si mie nu-mi mai merge incalzirea pe partea soferului , am reusit sa scot motorasul cu chiu cu vai si surpriza de proportii, partea de ax a clapetei in care intra axul motorasului este rupta si cazuta in interiorul unitatii de ventilatie. Asa ca nu scap de demontarea bordului si a unitatii de ventilatie.
Dar daca dai drumul la ventilator, se aude ca l-ar agata?
Pentru ca ma gandesc sa-l lasi acolo si sa il inlocuiesti.
Acum eu nu stiu cum este acea parte de ax a clapetei, dar daca trebuie sa inlocuiesti axul si nu clapeta cu totul, ma gandesc ca ai putea sa nu mai demontezi bordul, pentru ca e groaznic, nu atat prin complexitate, cat prin volumul de munca.
marianmarian scrie:Urzica daca nu crezi eu am inlocuit vualetul si stiu ce zic .
daca il repari pe cel vechi nu trebuie demontat radiatorul de a/c si de inclzire dar nu tine eu am facut si nu a mers.
bordul trebuie dat jos chiar daca nu il inlocuiesti.
la poza nr.1 pusa de tine se repara pe pozitie cel rupt.
Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori