Pagina 1 din 1
Cuplaj Ventilator Racire Motor C5 II
Scris: Mar 14-Apr-2009 02:58
de ALEXXX87
Cred ca am inceput sa fiu urmarit de ghinioane...dupa ce am vazut ca am niste scurgeri de ulei pe la capacele de la tacheti(culbutori), azi pe drum am constatat ca ventilatorul de racire nu mai porneste in treapta 1....temperatura se ridica pana aproape de rosu (maxim) dupa care imi porneste si ventilatorul....a mai patit cineva??cine imi poate da un sfat??se poate remedia?? sa o duc la ATS ptr a o pune pe tester??
Scris: Mar 14-Apr-2009 04:04
de PEDROS69
trebuie dusa la tester, oricum verifica fizic daca nu cumva ai pierdut din lichidul de racire si instalatia s-a depresurizat, daca nu ai pierdut trebuie sa o pui pe tester deoarece termocupla sau termostaul sunt defecte.
Scris: Mar 14-Apr-2009 06:32
de mesersmith
nu mai lasa apa sa ajunga la rosu, vei ramane fara garnitura de chiulasa sau cu chiulasa deformata...
ventilatorul are doua trepte de functionare...inseamna ac tie nu-ti merge treapta I...
spune-mi daca tunci cand porneste ventilatorul are viteza mare sau abia il auzi...
pt test, porneste clima si vezi daca-ti porneste si ventilatorul...desi pe clima va porni in treapta II...
de vina e o cutie cu niste rezistente care se afla in masca din fata si care costa vreo 40 ron...
inca o data, nu mai lasa apa sa se ridice...
cuplaj ventilator racire motor c5II
Scris: Mar 14-Apr-2009 17:02
de ALEXXX87
ms mesersmith ptr sfat....azi am fost la citroen si baietii de acolo mi-au zis ca nu are ce sa se intample nimic daca se ridica temperatura apei, iar ventilatorul va porni pe treapta a 2 a si va ramane pornit pana cand va scade temperatura apei la normal....nu am mai stat sa o verifice ptr ca nu mai aveam timp....trebuie sa dea bara fata jos si sa se uite la ventilotor....au zis ca mai mult ca sigur sunt niste rezistente arse....sigurantele sunt ok le-au controlat....nu cred ca are cum sa fie ars vent din moment ce porneste pe treapta 2 nu? daca era sa fie ars nu mai pornea deloc....?
cuplaj ventilator racire motor c5 II
Scris: Mar 14-Apr-2009 17:14
de ALEXXX87
ce am scris ceva mai sus are vreo legatura cu faptul ca pe la capacul tachetilor(culbutori) a inceput sa imi dea pe afara vapori de ulei??
Scris: Mar 14-Apr-2009 18:45
de mesersmith
daca apa se ridica la rosu, se va aprinde avertizorul STOP si poti fi sigur ca o sa ai probleme cu garnitura...
daca se aprinde acel avertizor, inseamna ca treapta II a ventilatorului nu face fata si asta cu atat mai mult cu cat e posibil ca sa ai radiatoarele colmatate cu mizerie...
eu asa am ars garnitura...
in ceea ce priveste competenta celor de la citroen, desi am avut cateva probleme, nu au fost in stare sa-mi rezolve niciuna...
cuplaj ventilator racire motor c5II
Scris: Mar 14-Apr-2009 18:49
de ALEXXX87
am cati cunoscuti pe acolo....nu mi s-a aprins niciodata stop.....apa urca pana aproape de rusu....dar niciodata nu a atins rosu....drept dovada treapta a2 a functioneaza km trebuie.....mi-au zis azi k s-a putea sa fie o rezistenta arsa ( ma rog asa sa fie)...dar stiam ca chiulasa e mai jos fata de capacele tachetilor....adica nu are legatura....cu ce ziceam eu...scurgerile de ulei pe care le-am observat, nu??
Scris: Mie 15-Apr-2009 17:11
de cit_a
ALEXXX87 ! masina ta este doata cu doua ventilatoare si-n nici-un caz nu ai rezistente arse ( nici nu exista pe partea de ventilatie) , problema cu treapta 1 trebuie rezolvata neaparat , teoretic nu-ti cupleaza releul de coamanda de la treapta 1. daca-mi aduc aminte tu trebuia sa ai releu principal ce-ti alimenteaza cele doua relee si in mod cert la tine un releu ( de la treapta1) nu mai munceste sau ventilatorul a capotat . cert e ca nu te lasa numai pe trapta 2.
cuplaj ventilator racire motor c5II
Scris: Mie 15-Apr-2009 17:15
de ALEXXX87
asa mi-au zis si cei de la citroen releu sau rezistenta....eu unul sper sa fie releul....daca era altceva nu mai cupla deloc ventilatorul nu crezi?
Electroventilator
Scris: Lun 10-Aug-2015 20:52
de Adler
Va salut . Aceeasi problema o am si eu . In prima faza a murit de tot electroventilatorul . L-am schimbat cu unul sh care mi-a venit fara releu . Am pus releul care il aveam eu pe al meu . A mers o saptamana toate buna si frumoase , azi insa am lasat masina pornita vreo 1:30 pe loc , cand am obs ca compresorul de ac oprit , si temperatura usor crescuta. Opresc mototrul , il pornesc , dau drumul la AC , pleaca electroventilatorul pe treapta 2 , merge putin si se opreste . In mers temperatura se duce spre rosu dar inca nu mi-a aparut stop : temperature too high cum mi-a aparut prima dat cand a murit electroventilatorul , deoarece am dat drumul imediat la caldura la maxim ca sa nu dea in fiert .sa o las sa vad daca pleaca electroventilatorul la 120' in treapta 2 ? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri (daca ma puteti ajuta cu vreunul)