Pagina 1 din 1
Motorul nu porneste la cald
Scris: Sâm 01-Aug-2009 13:44
de patrik
CITOEN C5 HDI 2,0 2001--Nu stiu ce poate fi! Motorul porneste foarte bine cand este rece, dar dupa e se incalzeste in momentul in care invart cheia in contact vibreaza foarte tare parca ar face un fel de autoaprindere (asa facea motoarele pe benzina cand era benzina proasta) .Am pus-o pe tester - mi-a dat mesajul senzor temperatura apa defect- In primul rand nu stiu unde e senzorul de temperatura apa si pe bord i-mi arata ca temperatura apei este in limitele normale. Nu stiu ce sa inteleg. Ce zice-ti puteti sa ma ajutati?
Cu stima!
Scris: Sâm 01-Aug-2009 13:50
de gropitzabogdan
in legatura cu vibratu, mi-a facut si mie asa din cauza ca nu am lasat beculetele sa se stinga inainte de pornire , dupa care am oprit si am repornit. Eu banuiesc bujiile

Scris: Sâm 01-Aug-2009 13:57
de patrik
teoretic daca este cald ar trebui ca bujiile sa nu conteze asa mult
Nu porneste
Scris: Sâm 01-Aug-2009 16:04
de iliescu sorin
Capul hidraulic al ppei de injectie e uzat .
Scris: Sâm 01-Aug-2009 16:05
de mbc
bujiile pornesc numai la o temperatura foarte mica la hdi. (5 grade sau -5 grade) nu mai stiu exact. cum acuma nu e perioada de frig, ...
Scris: Sâm 01-Aug-2009 20:25
de khan
eu sint sigur ca e vorba de injectoare, la cald se mareste fff mult returul si nu se mai creeaza presiunea necesara
Motorul nu porneste la cald
Scris: Lun 03-Aug-2009 17:43
de cornelioan
Ce sistem de injectie are motorul?
Scris: Lun 03-Aug-2009 18:33
de dj01fad
a spus omul ce motor are: 2000 hdi; nu are nici un fel de cap hidraulic motorul asta

; injectia este cu rampa comuna, si dupa cum a spus si khan, debit prea mare pe retur si de aia nu mai porneste calda; cumva, cand merge daca ii dai blana sub 2000 de ture da in nas si se opreste?
mai poate sa fie si altceva, dar ma cam indoiesc; de regula de la injectoare face asa;
Scris: Lun 03-Aug-2009 19:15
de mesersmith
pai asa cum ti-a spus si khan, verifica si eventual elimina posibilitatea de a fi returul prea mare la injectoare...
fa-ti rost de niste furtunas de dimensiunile celui de la returul injectoarelor...
taie 4 buc si pune-le in 4 recipiente identice...(gen pet cat mai mic)...
porneste motorul si tine-l in functionare 1 min...
din pacate, nu-mi mai aminntesc ce cantitate trebuie sa curga pe retur la tipul asta de injectoare, dar e f putin probabil sa fi picat returul la toate patru si, astfel, daca exista diferente f mari intre cantitati, cel cu debitul cel mai mare e defect...
ideea e ca, daca returul unui injector cel putin e f mare, atunci pe rampa lor comuna nu se mai ajunge la presiunea normala si atunci nu mai porneste...
PORNIRE CALD
Scris: Lun 03-Aug-2009 19:50
de iliescu sorin
patrik eu zic sa faci urmatoarea proba : cand apare problema cu nepornirea pune o laveta inmuiata in apa pe pompa de injectie de inalta presiune , lasa 2-3 minute si vezi daca porneste .Daca o ia este ce am spus eu .
Scris: Lun 03-Aug-2009 20:48
de dj01fad
corectez putin ce am scris mai devreme:
sorin, am crezut ca te referi la cap hidraulic de pompa clasica, pt ca m-a derutat si intrebarea aceea cu ce tip de injectie este; la tester am incercat si eu cand am dat de problema asta, si spunea ca e defect senzorul de inalta, ceea ce nu era adevarat; cred ca cea mai buna metoda este cu recipientul la retururi, si o sa incerc si eu; pana acum nu mi-a dat prin cap

Scris: Lun 03-Aug-2009 21:08
de mesersmith
recipiente de retur, dj, recipiente, ca sa poti evidentia diferentele dintre ele...

Scris: Lun 03-Aug-2009 22:05
de sandor mihai
vezi ca poti vedea cu lexia ce presiune baga pompa in timp ce dai la automat.daca e mai mica de 250 de bari,poate fi pompa o cauza.pe de alta parte ,senzorul de temperatura are o functie mult mai importanta pe linga aceea de a-ti arata temperatura la bord.gindeste-te ca daca la cald,calculatorul primeste o informatie eronata,cum ar fi ca motorul e rece,modifica automat o gramada de parametrii.
eu zic sa schimbi senzorul daca lexia zice ca e defect.e ala verde si costa vreo 70 de lei.apoi poti merge mai departe cu investigatiile.succes!
Scris: Vin 04-Sep-2009 13:37
de patrik
Haideti domnilor sa va spun ce a fost!
Dupa vreo 5 verificari pe diferite computere de diagnostic pe care arata ca totul este in ordine, la sugestia unuia dintre electricianii care s-au perindat pe langa masina mea, m-am apucat sa curat toti senzorii de citire de pe motor.
Am curata toti senzorii in afarade ce care citeste roata zimtata. Tot asa facea motorul.
Dupa ce am curata si senzorul de citire roata zimtata care se afla intre cutia de vitaze si motor , sub filtrul de aer , stupoare!
PORNESTE MOTORUL MEU LA SFERT DE CHEIE!
Nu am mai avut probleme cu el pana acum.
Va multumesc mult de sfaturi si va doresc aspfalt curat!
Scris: Vin 04-Sep-2009 15:44
de sandor mihai
cred ca in cazul asta ar fi trebuit sa memoreze un defect de genul:sincronizare ax came-arbore cotit.