Pagina 1 din 2

ventilator

Scris: Joi 10-Sep-2009 14:48
de regnier
Ventilatorul meu nu mai baga deloc pe treapta 1 si 2, porneste de la treapta a 3 a ( si e cam tare ) a mai patit cineva asa , imi poate spune cum rezolv problema ?

Re: ventilator

Scris: Joi 10-Sep-2009 15:14
de titzy
regnier scrie:Ventilatorul meu nu mai baga deloc pe treapta 1 si 2, porneste de la treapta a 3 a ( si e cam tare ) a mai patit cineva asa , imi poate spune cum rezolv problema ?



Salut,

Mi-a facut si mie ceva similar, la mine a fost totul din mufa de alimentare a ventilatorului.
Trebuie verificat si in panoul de sigurante de sub cel de la motor. Vezi ca mai este unu sub cel direct vizibil si tre sa fie o mufa verde cu 2 cabluri mai groase in capatul mufei dispre botul masinii care alimenteaza ventilatorul, banuiesc ca are 2 alimentari.
Apoi de verficat mufa de la termistorul care iti da treptele, daca ai AC manual este un disp. destul de simplu care are niste rezistente.

Cam asta a fost la mine si acum merge bine pe toate treptele. Eu am fost la Cristi&Mihai Stan in Ploiesti si m-au rezolvat ei, mai exact el, adica Cristi :) thanks again.

Scris: Joi 10-Sep-2009 16:55
de teddygal869
sau se poate sa se fi dus motorul de la ventilator sau senzorul de caldura :D

Scris: Joi 10-Sep-2009 18:03
de regnier
daca se ducea motorul , de ce merge pe treapta 3 si 4 ?

Scris: Joi 10-Sep-2009 18:09
de mesersmith
ai clima dubla sau aer conditionat?

Scris: Joi 10-Sep-2009 18:21
de regnier
aer conditionat manual

Scris: Joi 10-Sep-2009 19:45
de mesersmith
nu stiu cum e construit sistemul asta, dar nu are cum sa fie f complicat...
daca setarea vitezei se face cu un comutator cu trepte, va trebui sa verifici ploturile lui, pt ca e posibil ca acestea sa nu faca un contact bun...
cu siguranta exista un modul de comanda al electromotorului, care la randul lui e comandat de acest comutator...
nu cred ca la masina asta mai exista acele rezistente care se inseriaza cu motorul si in felul asta sa scada turatia in trepte...

daca selectia se face potentiometric, va trebui sa desfaci acel selector si sa-l verifici, eventual sa-i pui o poza ca sa-l vad si eu si sa stiu ce sa-ti zic...

Scris: Joi 10-Sep-2009 19:51
de gropitzabogdan
Nici mie nu imi merge ventilatorul :(
Astept sa vad ce se discuta :lol: !

Scris: Joi 10-Sep-2009 19:57
de mesersmith
pai tu tot aer conditionat ai?

Scris: Joi 10-Sep-2009 20:10
de gropitzabogdan
dublu-climatronic

Scris: Joi 10-Sep-2009 20:27
de mesersmith
pai la tine lucrurile sunt total diferite...
de ex, ar trebui ca dupa ce pornesti motorul, daca ventilatorul nu merge, sa dispara toate palele de la elicea de pe afisaj...
daac e asa, ne auzim maine la tel si iti spun ce sa faci ca sa ne dam seama unde ar fi buba...

Scris: Joi 10-Sep-2009 20:32
de gropitzabogdan
mesersmith, spui de aeroterma, eu de ventilator ( cel de radiator) !! In masina baga aer ventilat doar, deoarece compresorul cupleaza si decupleaza din cauza aceasta

Scris: Joi 10-Sep-2009 20:35
de regnier
eu vorbeam de aeroterma , scuze daca s-a inteles gresit

Scris: Joi 10-Sep-2009 20:49
de mesersmith
pai topicul despre aeroterma a fost creat...

in ceea ce priveste compresorul, ca acesta sa mearga, trebuiesc indeplinite cateva conditii...
de ex, sa mearga ventilatorul pe tr II, sa ai presiunea si cantitatea de freon corecte, etc...
ai facut un test?

Scris: Joi 10-Sep-2009 20:57
de gropitzabogdan
da,am facut test la Valcea. !
Scurt Istoric: Am schimbat compresorul pentru ca s-a dus fulia ,poate iti amintesti ca am postat pe forum unde as putea gasi. Intr-un final mi la dat Sandor Mihai ,l-am schimbat cumpla si decupla imediat . Am fost trimis la un electrician sa vada de ventilator pt ca asta era cauza , la facut si a mers 3 zile dupa care iarasi compresorul cupla si decupla pentru ca nu mergea ventilatorul!!!

Ps: ventilatorul mai are momente cand merge dar fara Ac pornit , doar aer ventilat sau deloc

Nu stiu daca am fost foarte explicit dar sunt cam incurcat acuma . Ma scuzati daca nu se intelege calumea :roll: