Pagina 1 din 1

Senzor lichid spalare parbriz

Scris: Vin 18-Dec-2009 10:22
de urzica
Am senzorul defect, de fiecare data cand actionez pompa de spalare parbriz apare mesajul "Washer fluid low level" chiar daca rezervorul este plin. Am scos senzorul de pe pozitie si este compus dintr-un brat plutitor cu un mic magnet montat pe el care in pozitie normala se apropie de un microcontact tip 'reed' probabil. Stie cineva unde pot gasi un asemenea senzor si daca dupa inlocurea lui trebuie sters mesajul de avertisment din memorie cu Lexia?

Scris: Vin 18-Dec-2009 11:34
de khan
vezi ca nu e stricat, probabil statea in alta pozitie, pune-l la loc si incearca din nou

Scris: Vin 18-Dec-2009 22:34
de mesersmith
nu trebuie sters din lexia nimic....
scoate plutitorul si aseaza-l in pozitia in care motzul lui sa se poata ridica in sus daca il actioneaza apa...
probabil l-ai pus intr-o pozitie nefireasca...

Scris: Dum 20-Dec-2009 20:40
de SPF
Salve. Si eu am aceeasi problema. In plus masina nu vrea sa spele farurile sub nicio forma. Are legatura cu mesajul de nivel scazut al lichidului de parbriz?

In cartea masinii spune ca farurile trebuie sa fie aprinse ca sa actioneze spalatoarele de faruri sau sa mearga stergatoarele continuu.

Scris: Dum 20-Dec-2009 21:03
de mesersmith
pai cam are legatura, pt ca rezervorul de lichid este comun atat pt parbriz, cat si pt spalatoarele de faruri...

Scris: Dum 20-Dec-2009 21:30
de urzica
Daca farurile nu sunt aprinse nu spala decat parbrizul.

Scris: Dum 20-Dec-2009 22:13
de SPF
Si inseamna ca daca apare mesajul ala si totusi vasul este plin ochi, calculatorul face economie de lichid inhiband spalarea farurilor?

P.S. Am spus mai sus ca am citit in care in ce situatii functioneaza spalatorul de faruri tocmai pentru a evita intrebarile si explicatiile inutile. Deci da, cu farurile aprinse nu vrea sa le spele.

Scris: Dum 20-Dec-2009 22:35
de mesersmith
calc nu se baga in povestea asta...
daca vasul e plin si ai mesajul, sigur s-a rasucit senzorul intr-o pozitie nefireasca...
daca tot nu-ti merge, cauta alte cauze, de ex, daca se aude sau nu pompa, daca da, sigur e infundat vreun traseu...etc...

Scris: Dum 20-Dec-2009 22:42
de SPF
De exemplu fostul proprietar mi-a dat masina cu lichid de spalat probabil apa chioara ca nici parbrizul nu l-a spalat pana nu a ajuns temeperatura exterioara pe +2,+3 grade. Ar putea sa fie inghetate spalatoarele de faruri? Eu am Citroenul de 2 zile. Am mai diluat eu apa din vas cu niste lichid special care nu ingheata.

Scris: Dum 20-Dec-2009 23:07
de mesersmith
mai mult ca sigur sunt inghetate traseele si sprituitoarele....
nu le forta inutil, asteapta sa vina primavara....

lichid sapalre parbriz

Scris: Lun 21-Dec-2009 08:13
de wippy
asa face senzorul cu lichid de iarna

Scris: Lun 21-Dec-2009 08:38
de SPF
Intrebarea ramane: isi revine cand se incalzeste? Sau trebuie intervenit?

Scris: Lun 21-Dec-2009 09:25
de viorelovidiu
mesersmith scrie:mai mult ca sigur sunt inghetate traseele si sprituitoarele....
nu le forta inutil, asteapta sa vina primavara....


sau lasi masina intr-o hala, service ceva unde este cald cateva ore pana se dezgheata si te apuci de sprituit pana se goleste :)