Pagina 1 din 1
lumini faza scurta
Scris: Dum 20-Dec-2009 10:49
de maxim
buna din nou probleme cu c5 . Cu cateva zile in urma cand pune-am contactul se aprindeau farurile ,deci inainte de a porni motorul desi inainte se aprindeau dupa .Am dezactivat aprinderea automata si a doua seara m-am trezit in trafic ca mi-sau stins farurile ,,faza scurta: au ramas doar pozitiie am fost nevoit sa merg cu f. lunga . Tot timpul se repeta acelasi lucru.Asta a fost una si a doua pana ce se incalzeste motorul acul din bord care indica curentul din baterie cand motorul e turat acul se ridica cand nu el coboara la minim,,bateria e noua; Are cineva vreo idee despre ce ar fi vorba.VA MULTUMESC
Scris: Dum 20-Dec-2009 10:51
de khan
la prima cred ca e maneta de vina, la a doua probabil ca alternatorul schioapata si e pe cale sa isi dea obstecul sfirsit
Scris: Dum 20-Dec-2009 10:59
de maxim
DECI MANETA PROBABIL NU MAI FACE CONTACT CUM TREBUE CUM INTELEG SI VREAU SA STIU DACA ALTERNATOARELE FAC ACESTE INTRERUPERI INAINTE DE A I-SE SFARSI.
Scris: Dum 20-Dec-2009 11:30
de mesersmith
scrie si tu cu litere mici ca sa nu ne mai doara capul...
pt faza scurta, se poate sa fie maneta pt pozitia manuala a fazei scurte, insa nu inteleg de ce nu-ti merge pe automat...
activeaza din nou luminile automate si acopera acele leduri multe din spatele oglinzii cu ceva, ar trebui sa se aprinsa luminile daca e pusa maneta pe auto....
daca merg, inseamna ca e maneta defecta pe pozitia fazei scurte...
daca nu merg, este altceva, probbail vreun releu sau comanda catre el...
o sa ma uit pe scheme si incercam s-o rezolvam, insa fa testul de care ti-am spus...
pt alternator ar mai trebui sa faci niste teste, eu nu sunt lamurit ca e el, mai degraba banuiesc bateria, chiar si noua fiind...
faci asa: cu motorul la relanti masoara tensiunea pe baterie, apoi turezi motorul in 3000 si masori tensunea pe baterie si timpul in care creste de la valoarea pe care o avea la relanti si cea de la turatia 3000...
daca timpul este scurt si diferenta de tensiune e mai mare de 2.5-3v, si daca tensiunea pe baterie ajunge la 14.4v, nu e alternatorul, e bateria...
dar fa testele si eventual noteaza-ti valorile ca sa nu le incurci...
Scris: Dum 17-Ian-2010 10:18
de maxim
va multumesc tuturor pt sugestii , ambele probleme s-au remediat singure
