Pagina 1 din 1
Inlocuire bec faza scurta
Scris: Mar 19-Ian-2010 16:56
de urzica
Are cineva o procedura de inlocuire becuri la faruri mai usoara? Am incercat sa schimh un bec de faza scurta iar dupa ce am reusit sa-l scot pe cel ars am scapat clema de otel care pride becul pe pozitie in interiorul farului, acum trebuie s-o pescuiesc cu un magnet sau un carlig ceva.
Cred ca astia de la citroen s-au gandit ca becurile nu se ard niciodata

Scris: Mar 19-Ian-2010 17:12
de viorelovidiu

asa am patit si eu!
urca masina pe o panta cat mai inalta posibil, surubelnita cu guma de mestecat in varf proaspat "mestecata" si nu-ti scapa nimic prin far

Scris: Mar 19-Ian-2010 23:11
de gropitzabogdan
ce tehnica

!!! Sper sa il ajute cu ceva
Scris: Mie 20-Ian-2010 09:00
de PEDROS69
Chiar daca reusesti sa pescuiesti siguranta din far iti garantezi ndin experienta proprie ca nu o pui la pozitie decat daca dai farul jos de pe masina, se poate inlocui pe masina decat becul de pozitie , becul de semnalsi cu foarte multa chinuiala cel de faza scurta. Solutia o sui pe un elevator si desfaci scutul motorului cel putin legatura cu bara fata desfaci suruburile de pe colturile barei sunt in interiorul rotii si tin si "scoica" din plastic de pe aripa, trgi bara putin in fata, decuplezi mufa de la proiectoare si apoi o demontezi de tot abia acum ai acces la suruburile de jos care sustin farul. Un sfat daca tot aajungi in faza asta te-as sfatui sa-ti montezi si niste becuri xenon de 6000k crede-ma merita o sa ai lumina mult mai buna si mai eficienta si apoi scapi si de problemele care le au becurile cu filament: se ard de la supratensiune, se scutura. etc.
Eu am trecut prin faza asta vezi postul C5/Electrica/ xenon 35w pe c5 I, norocul meu este ca pot folosi elevatorul de la serviciu.
Scris: Mie 20-Ian-2010 10:00
de viorelovidiu
se poate pune siguranta in pozitia ei fara probleme... cu putin antrenament o pui fara sa te mai uiti.
Scris: Mie 20-Ian-2010 16:18
de urzica
Am pescuit clema metalica aseara cu ajutorul unui magnet mic legat cu banda adeziva de o bagheta flexibila din plastic. Bineinteles ca inainte de a o fixa in locas am mai scapat-o in far de vreo 15 ori. Apoi am reusit sa pun si becul. Toata treaba am facut-o in 3 ore si o gramada de injuraturi despre proiectanti. E vorba de pe farul de pe partea dreapta in dreptul rezervorului de LDS. Pe partea stanga se poate demonta bateria. O asa inghesuiala n-am vazut in viata mea la nici o masina. Daca vi se intampla, rabdare si maini micute....
faruri
Scris: Sâm 13-Mar-2010 14:42
de MariusC5
eu am schimbat prima data becurile la faza lunga,usor.dar in ziua cind trebuia sai fac verificarea tehnica,mi sa ars faza scurta din stinga,in fata bateriei.am schimbat becul foarte usor in fata magazinului.nu am intimpinat nici o greutate,cred ca eram prea emotionat,si mia reusit din prima.

Scris: Sâm 13-Mar-2010 16:37
de C i t r o n e l
sa zicem ca trecem peste accesul greoi si faptul ca trebuie sa dam jos bateria ca sa schimbam un bec,
dar la faza cu clema au facut-o de oaie, aproape niciodata nu reusesc sa decuplez clema aia cum s-au gandit ei ca ar fi normal si trebuie sa o scot de tot din picioruse... apoi ma chinui sa o pun la loc... noroc ca am mana mica.
inervant este ca se si se ard becurile astea de la faza scurta cam des,
la faza lunga nu cred ca am schimbat nici un bec deocamdata.
Scris: Sâm 13-Mar-2010 17:04
de mesersmith
eu nu am avut niciodata probleme sa schiimb becurile...
e putin incomod, dar nu e mare branza...
incercati sa schimbati un bec la renault modus...si mai vb dupa...