Pagina 1 din 3
PROBLEMA: Ventilator radiator clima - nu porneste!
Scris: Mie 11-Aug-2010 19:05
de alt_strain
PROBLEMA: Ventilator radiator clima - nu porneste!
Cupleaza compresorul, dar ventilatorul ba! Am racoare numai cand merg cu viteza si se face racirea de la vant.
+
Nu imi merg spalatoarele de parbriz! nici la luneta.
Cred ca e pompa (sper sa nu fie). Am verificat atent toate sigurantele posibile (vizual) si sunt ok.
Daca reusesc sa rezolv probleme astea, clar imi iau o piatra de pe inima...
Opinii, rezolvari!
Multumesc!
Scris: Mie 11-Aug-2010 19:53
de mesersmith
f ciudat...
ar fi trebuit ca daca nu porneste ventilatorul sau nu primeasca nici compresorul conditie de mers si nu ar fi trebuit sa pornesca...
ai verificat sigurantele din compartimentul motor?
verifica MF 1 de 50A...
pt pompa de stergator, revin cu postare...
Scris: Mie 11-Aug-2010 21:47
de khan
ba merge, asta daca e arsa rezistenta care injumatateste curentul pt treapta 1. aia e beleaua
Scris: Mie 11-Aug-2010 22:03
de sandor mihai
merge sigur.altfel compresorul nu are voie sa porneasca.
Scris: Mie 11-Aug-2010 22:06
de khan
revin, merge compresorul chiar si fara ventlator
Scris: Mie 11-Aug-2010 22:20
de sandor mihai
esti sigur?
Scris: Mie 11-Aug-2010 22:30
de mesersmith
merge numai daca e alimentat si e blocat sau ceva de genul asta.
daca nu primeste comanda electrica ventilatorul, eu stiu ca nu porneste compresorul...
Scris: Joi 12-Aug-2010 09:01
de alt_strain
Am verificat si sigurantele alea, sunt ok.
Compresorul porneste, din moment ce baga rece (dupa 60-70 km/h), se si aude clicul specific.
Ventilatorul nu are nici o restrictie pt ca am reusit sa il invart cu o surubelnita (prin masca din fata) si merge foarte usor.
Am mai vazut la un tip cu un c3, tot aici pe forum, ca nu ii pornea nici lui ventilatorul de clima. El avea o rezistenta pe suportul ventilatorului in sine. Ma gandesc ca si la mine e la fel... Mi-e asa urat sa ma apuc sa desfac pe acolo

...
Poate gasiti si ceva legat de pompa spalatoarelor de parbriz...
Multumesc!!!
Scris: Joi 12-Aug-2010 09:23
de mesersmith
sub grila din fata, in partea dreapta sunt doua cutii asa numite cu rezistente, desi nu e chiar asa.
acele doua cutii sunt pt cele doua trepte de viteza.
verifica daca se invarte ventilatorul in vreo treapta de viteza si verifica si acele cutii...
imi amintesc ca acele cutii sunt identice atat functional, cat si fizic.
in mod normal ar trebui sa-ti mearga cel putin pe o treapta.
Scris: Joi 12-Aug-2010 09:26
de alt_strain
mesersmith scrie:sub grila din fata, in partea dreapta sunt doua cutii asa numite cu rezistente, desi nu e chiar asa.
acele doua cutii sunt pt cele doua trepte de viteza.
verifica daca se invarte ventilatorul in vreo treapta de viteza si verifica si acele cutii...
imi amintesc ca acele cutii sunt identice atat functional, cat si fizic.
in mod normal ar trebui sa-ti mearga cel putin pe o treapta.
da-mi te rog niste detalii (ce ar trebui sa desfac sa ajung la cutiile magice)
la treptele de viteza, te referi sa dau ventilatorul din habitaclu la maxim? ca l-am dat si tot nu porneste la radiator in fata.
Scris: Joi 12-Aug-2010 09:31
de mesersmith
nu la ventilatorul de habitaclu...
ma refer la ventilatorul de la motor.
in mod normal ar trebui sa dai jos toata bara, insa eu am demontat doar suruburile care tin grila si care se afla chiar sub buza capotei si am tras putin de grila pt ca e f flexibila...
cu o surubelnita scurta, desfaci surubul care tine acea cutie...
posibil sa fie soclul oxidat sau cutia defecta.
le poti schimba intre ele, dar asigura-te ca sunt identice vizual.
eu asa imi amintesc, pt ca nu am mai umblat la ele de cativa ani...
Scris: Joi 12-Aug-2010 09:43
de alt_strain
Aici? (sub capota)

Scris: Joi 12-Aug-2010 09:44
de mesersmith
link-ul tau nu e activ...
Scris: Joi 12-Aug-2010 09:47
de alt_strain
mesersmith scrie:link-ul tau nu e activ...
scuze... vezi acum
Scris: Joi 12-Aug-2010 09:51
de mesersmith
nu stiu exact cum se desface tipul asta de grila...
sorry, nu m-am uitat in semnatura ta si am presupus ca ai c5 I...
ar trebui sa fie la fel...
deschide capota si ar trebui sa gasesti modalitatea de prindere a grilei, insa nu stiu daca e atat de flexibila ca a mea...