Pagina 1 din 2

nedumerire citroen c5 II 2.0 hdi exclusive

Scris: Mie 11-Aug-2010 20:46
de sandor mihai
salutari la toti.mi-am luat ieri un c5 II full option din 2007.vreau sa va intreb ceva pe cei care mai aveti o astfel de masina.
azi noapte am ajuns acasa din germania si dupa ce am oprit motorul am auzit un zgomot identic cu cel facut de coolerul unui calculator venind de undeva din zona mp3-ului.am asteptat vreo 5 minute si nu s-a oprit.daca pornesc radioul,isi reduce turatia la jumatate dar nu se opreste. dimineata,dupa ce am intrat in masina mergea tot la aceeasi turatie ca si cu radioul pornit si dat la minim( ca sa aud zgomotul).nu stiu daca a mers toata noaptea sau a pornit doar cind am deschis usa, si nu stiu nici cit si daca trebuie sa mearga. multumesc pentru orice raspuns sau sugestie.

Scris: Mie 11-Aug-2010 21:01
de picieri
Felicitari pentru masina. Sper ca ai luato pentru tine.

Scris: Mie 11-Aug-2010 21:07
de mesersmith
am mai auzit asta la cineva si cred ca ai cooler pe radio cd si cred ca asa e, daca ai rd4...
nu-ti fa griji, nu are cum sa functioneze toata noaptea.
masina asta are 2 trepte de taiere a consumatorilor: dupa cca 1 min iti taie cd-ul, iar dupa 20 min sau la cat ai setat cu lexia, intra economy mode si taie si restul, mai putin luminile, numai daca ai lasat vreun alt consumator.
in moomentul cand o deschizi din telecomanda, se activeaza prima treapta, care iti pemite sa pornesti radio(la mine pornea singur), sa actionezi geamurile, etc...

Scris: Mie 11-Aug-2010 21:27
de sandor mihai
multumesc pentru raspunsuri si astept eventual si altele.mai verific si ma interesez si eu.

Scris: Joi 12-Aug-2010 08:27
de C i t r o n e l
Are navigatie... cele cu navi au un ventilator de racire pe unitate in spate.
Totusi nu este normal sa mearga continuu, trebuie sa mai urmaresti sau verifica cu Lexia, cred ca poti testa problema.

Scris: Joi 12-Aug-2010 10:51
de cit_a
Pai si la un amarat de mp 3 mai de firma are coolerul de racire , probabil s-a dus termistorul de pe culer si nu mai recunoaste temperatura si merge constant , asta e valabil indiferent ce scula e mp 3, navigatie , etc . Practic tot ce este procesor are nevoie de racire suplimentara ! Daca ai posibilitatea sa-l dai jos ai sa vezi ca langa rotorul lui ai sa vezi un mic cap albastru , acela e care citeste temperatura si mai simpu schimba-l cu tot , asta binenteles daca esti sigur ca de la el vine zgomotul.

Scris: Joi 12-Aug-2010 10:55
de mesersmith
adevarat, insa atunci cand opresti masina, se opreste si cd-ul, dar doar tensiunea de mers normal.
daca apesi pe power, porneste si intern printr-un tranzistor se alimenteaza pt functionare normala.
totusi, peste 20 min sau cat e setat cu lexia, intervine economy mode si taie alimentarea complet, asta insemnand ca nu se mai poate invarti niciun cooler.
la rd4 mai are o functie si anume atunci cand se incalzeste excesiv, se taie puterea amplificatorului final.

Scris: Joi 12-Aug-2010 11:16
de mbc
cit_a scrie:Pai si la un amarat de mp 3 mai de firma are coolerul de racire , probabil s-a dus termistorul de pe culer si nu mai recunoaste temperatura si merge constant , asta e valabil indiferent ce scula e mp 3, navigatie , etc . Practic tot ce este procesor are nevoie de racire suplimentara ! Daca ai posibilitatea sa-l dai jos ai sa vezi ca langa rotorul lui ai sa vezi un mic cap albastru , acela e care citeste temperatura si mai simpu schimba-l cu tot , asta binenteles daca esti sigur ca de la el vine zgomotul.


Cooler = Sistem de racire
Cooler = Radiator eventual + ventilator
Iti garantez eu ca majoritatea CD-Playerelor mp3 de pe piata au doar radiatoare, eventual carcasa este facuta sa disipe caldura, dar putine au ventilator. Eu, de exemplu, pana acum nu am avut nici un CD-player cu ventilator, desi am avut vreo 4 pe masina din care 2 sony, un pioneer si un Alpine. A... si pana acum nu am vazut nici navigator cu ventilator.

Scris: Joi 12-Aug-2010 20:23
de sandor mihai
am lasat geamul deschis si intr-adevar,dupa o perioada de timp isi reduce turatia,iar mai tirziu se opreste de tot.mersi pentru raspunsuri.

Scris: Vin 13-Aug-2010 20:20
de cit_a
Ei mbc ! Ai vazut ca merge teoria mea , posibil sa nu fi prins CD-mp 3 cu acel culer ....hmmm , chiar pe masina mea am tras un pioneer cu tot cu cooler :wink: . Oricum discuita nu se refera doar la mp 3 , acel culer poate fi si de la navigatie .

Scris: Sâm 14-Aug-2010 07:23
de vlad c4
Mihay si eu RT3, dar la mine nu ramine ventilatorul pornit dupa ce am oprit cd-ul. Reporneste in momentul in care pornesc scula (cd, radio sau dau un telefon). Asta cu motorul oprit; cu el pornit nu reusesc sa il aud.

Scris: Sâm 14-Aug-2010 12:11
de sandor mihai
apropo de telefon, oare nu exista nici o solutie sa nu tot schimb sim-ul din masina in telefon? cel putin la orange nu se poate elibera inca un sim ca se anuleaza primul.

Scris: Sâm 14-Aug-2010 12:26
de vlad c4
Mai nou abonamentele sint cu o gramada de minute. Uite cum fac eu si folosesc tot timpul RT3 la drum. Am o cartela prepay Orange in aparat. Asta e rezidenta, mereu ramine acolo. Numerele de tel copiate in RT3 si la cele mai des folosite am atasat cite o comanda vocala. Cind plec la drum mai lung deviez apelurile de pe mobil pe RT3 (foarte simplu in cazul unui Sony Ericsson care la profiluri poti selecta si o deviere. Eu doar schimb profilul si gata).
Partea de sunat intr-adevar e mai complicata. Daca nu am credit nu pot suna, deci mereu trebuie sa fie cartela incarcata si in perioada activa. Daca te tine buzunarul si crezi ca merita poti lua 1 abonament ieftin doar pt masina si nu te mai lovesti de acest impediment. Daca poti suna e destul de comod sa efectuezi apeluri, mai ales prin c-da vocala: CALL (sau PHONE) si pe urma numele celui pe care vrei sa il suni.
Am incercat si eu la Orange si la restul sa imi mai dea inca 1 sim pt acelasi nr si nu se poate.

Scris: Sâm 14-Aug-2010 22:23
de mbc
cit_a scrie:Ei mbc ! Ai vazut ca merge teoria mea , posibil sa nu fi prins CD-mp 3 cu acel culer ....hmmm , chiar pe masina mea am tras un pioneer cu tot cu cooler :wink: . Oricum discuita nu se refera doar la mp 3 , acel culer poate fi si de la navigatie .


era vorba strict de generalizarea facuta de tine. sunt convins ca unele aparate high-end au si racirea activa, dar sa spui ca toate, deja e prea intins.

Referitor la telefon:
In orice tara ai fi, orice operator ai avea, pe un singur numar de telefon nu poti avea 2 simuri. Simul are un identificator si reteaua, pe baza asocierii dintre identificator si numar face mai departe legatura.

Devierea apelurilor este o solutie in cazul "nu-mi pasa cat imi vine telefonul", in nici un caz daca vrei sa tii costurile sub control. In cazul in care faci deviere de apel, atatea minute cate vorbesti cu cel care te suna, platesti si tu, cel sunat, apelul de pe telefonul 1 pe telefonul 2.

O solutie eleganta ar fi conectarea telefonului prin Bluetooth la sistem, nu stiu daca ai optiunea asta, dar daca ii full, s-ar putea sa aiba. Daca tine figura, de fiecare data cand esti in masina (atentie! si langa masina) cand te suna cineva vei putea sa raspunzi de pe comenzile de volan respectiv comenzile de pe bord.

Faza cu scosul simului din telefon si introducerea lui in aparatul masinii tine daca ai telefon gen iPhone care are locasul pentru sim extern si se poate deschide in timpul functionarii. (Nu, nu iti lua iPhone)

Scris: Dum 15-Aug-2010 07:07
de sandor mihai
Referitor la telefon:
In orice tara ai fi, orice operator ai avea, pe un singur numar de telefon nu poti avea 2 simuri. Simul are un identificator si reteaua, pe baza asocierii dintre identificator si numar face mai departe legatura.
nu ma pricep,nu stiu ce sa zic dar omul de la orange a zis ca in romania INCA nu se poate . de aici am dedus ca in alte tari s-a gasit deja o solutie.