probleme clima partea stanga a masinii
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 798
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Si mie nu-mi mai merge incalzirea pe partea soferului , am reusit sa scot motorasul cu chiu cu vai si surpriza de proportii, partea de ax a clapetei in care intra axul motorasului este rupta si cazuta in interiorul unitatii de ventilatie. Asa ca nu scap de demontarea bordului si a unitatii de ventilatie.
-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
Urzica sa inlocuiesti vualetul trebuie sa demontezi si radiatoarele de a/c si incalzire .
ca sa repari pe pozitie pe cel rupt nu se merita.
nu rezista cedeaza di nou.
munca inutila .
multumesc pentru intelegere Mes.
ma uit la colegii care au problema cu caldura si nu vreau sa ma gandesc ce au de munca.
la clima simpla o mai poti taragani dar la dubla nu.
ca sa repari pe pozitie pe cel rupt nu se merita.
nu rezista cedeaza di nou.
munca inutila .
multumesc pentru intelegere Mes.
ma uit la colegii care au problema cu caldura si nu vreau sa ma gandesc ce au de munca.
la clima simpla o mai poti taragani dar la dubla nu.
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 798
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Eugen Chiriac scrie:Sa inteleg ca ai demontat tot bordul sa poti ajunge la motoras?
Inca nu dar urmeaza sa o fac, poza e de pe net, nu prea am curaj sa demontez bordul , trebuie sa ma duc la cineva care a mai facut asa ceva. Motorasul l-am scos de pe pozitie pe la pedalier, demontand airbagul de la picioare, o pozitie de anchilozat
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
urzica scrie:Si mie nu-mi mai merge incalzirea pe partea soferului , am reusit sa scot motorasul cu chiu cu vai si surpriza de proportii, partea de ax a clapetei in care intra axul motorasului este rupta si cazuta in interiorul unitatii de ventilatie. Asa ca nu scap de demontarea bordului si a unitatii de ventilatie.
Dar daca dai drumul la ventilator, se aude ca l-ar agata?
Pentru ca ma gandesc sa-l lasi acolo si sa il inlocuiesti.
Acum eu nu stiu cum este acea parte de ax a clapetei, dar daca trebuie sa inlocuiesti axul si nu clapeta cu totul, ma gandesc ca ai putea sa nu mai demontezi bordul, pentru ca e groaznic, nu atat prin complexitate, cat prin volumul de munca.
-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
urzica scrie:Eugen Chiriac scrie:Sa inteleg ca ai demontat tot bordul sa poti ajunge la motoras?
Inca nu dar urmeaza sa o fac, poza e de pe net, nu prea am curaj sa demontez bordul , trebuie sa ma duc la cineva care a mai facut asa ceva. Motorasul l-am scos de pe pozitie pe la pedalier, demontand airbagul de la picioare, o pozitie de anchilozat
am inteles...multumesc
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
un sfat important : ĂŽn primul rĂŽnd trebuie sĂŁ ĂŽnĂželegem de ce se rupe acel ax. DacĂŁ nu ĂŽnĂželegem asta putem pune 10 vole Ăži noi Âşi se vor rupe la fel dupĂŁ un timp. Deci , axul are ĂŽn partea dinspre motor 1 sau 2 ieÂşituri (n am gĂŁsit alt cuvĂŽnt pe moment ) , 1 pe stĂŽnga 2 pe dreapta. Ele trebuie sĂŁ dea ĂŽn niÂşte opritori fĂŁcute ĂŽn carcasĂŁ Âşi sĂŁ opreascĂŁ motorul. Numai cĂŁ acele opritori se ĂŽndoaie aÂşa cĂŁ motorul ĂŽnvĂŽrte axul pĂŽnĂŁ voletul ajunge la capĂŁt Âşi ĂŽncepe sĂŁ se ĂŽndoaie. Abia acum ieÂşituri le din ax ajung la oprito are dar e prea tĂŽrziu. DupĂŁ o vreme axul se rupe din cauza torsionĂŁrii repetate. Ăn concluzie trebuie sĂŁ facem ĂŽn aÂşa fel ĂŽncĂŽt opritoarele sĂŁ opreascĂŁ axul ĂŽnainte sau ĂŽn acelaÂşi timp cu momentul ĂŽn care marginea voletului ajunge la capĂŁt. Pentru asta trebuie ĂŽntĂŁritĂŁ partea de plastic din carcasĂŁ care opreÂşte axul. Eu fac asta cu niÂşte Âşuruburi Âşi cu silicon de parbriz. Din pĂŁcate nu am poze , operatiunea dureazĂŁ mult Âşi n am avut timp de ele.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
la c5II nu trebuie sa dai jos airbagul de la picioare ca sa dai motorasul jos.
se rupe din cauza inbatriniri ,motivul este folosirea incalziri pe rezistenta.
noul vualet vine mai gros in partea unde cedeaza el.
se potriveste de la 407 vualetul.
unul nou cum am cumparat eu este 400ron si vine si cu garniturile de burete.
nu este complicat sa inlocuiesti vualetul.
trebuie sa ai un garaj si intr-o zi se rezolva .
la mine atit a durat 8 ore.
iti trebuie instalatie de recuperare freon
un litru de antigel.
ca scule nu trebuie ceva speciale.
ca incepator doua zile e de ajuns.
cel mai greu este coloana volanului ca trebuie sa o pui cum ai demontato.
masina nu trbuie miscata pina la remontarea in sens invers a demontari.
nu trebuie sa pui lexia dupa terminarea operatiunii Urzica
.
se rupe din cauza inbatriniri ,motivul este folosirea incalziri pe rezistenta.
noul vualet vine mai gros in partea unde cedeaza el.
se potriveste de la 407 vualetul.
unul nou cum am cumparat eu este 400ron si vine si cu garniturile de burete.
nu este complicat sa inlocuiesti vualetul.
trebuie sa ai un garaj si intr-o zi se rezolva .
la mine atit a durat 8 ore.
iti trebuie instalatie de recuperare freon
un litru de antigel.
ca scule nu trebuie ceva speciale.
ca incepator doua zile e de ajuns.
cel mai greu este coloana volanului ca trebuie sa o pui cum ai demontato.
masina nu trbuie miscata pina la remontarea in sens invers a demontari.
nu trebuie sa pui lexia dupa terminarea operatiunii Urzica
.
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 798
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
sandor mihai scrie:un sfat important : ĂŽn primul rĂŽnd trebuie sĂŁ ĂŽnĂželegem de ce se rupe acel ax. DacĂŁ nu ĂŽnĂželegem asta putem pune 10 vole Ăži noi Âşi se vor rupe la fel dupĂŁ un timp. Deci , axul are ĂŽn partea dinspre motor 1 sau 2 ieÂşituri (n am gĂŁsit alt cuvĂŽnt pe moment ) , 1 pe stĂŽnga 2 pe dreapta. Ele trebuie sĂŁ dea ĂŽn niÂşte opritori fĂŁcute ĂŽn carcasĂŁ Âşi sĂŁ opreascĂŁ motorul. Numai cĂŁ acele opritori se ĂŽndoaie aÂşa cĂŁ motorul ĂŽnvĂŽrte axul pĂŽnĂŁ voletul ajunge la capĂŁt Âşi ĂŽncepe sĂŁ se ĂŽndoaie. Abia acum ieÂşituri le din ax ajung la oprito are dar e prea tĂŽrziu. DupĂŁ o vreme axul se rupe din cauza torsionĂŁrii repetate. Ăn concluzie trebuie sĂŁ facem ĂŽn aÂşa fel ĂŽncĂŽt opritoarele sĂŁ opreascĂŁ axul ĂŽnainte sau ĂŽn acelaÂşi timp cu momentul ĂŽn care marginea voletului ajunge la capĂŁt. Pentru asta trebuie ĂŽntĂŁritĂŁ partea de plastic din carcasĂŁ care opreÂşte axul. Eu fac asta cu niÂşte Âşuruburi Âşi cu silicon de parbriz. Din pĂŁcate nu am poze , operatiunea dureazĂŁ mult Âşi n am avut timp de ele.
Domnule Sandor dumneavoastra ati mai efectuat aceasta reparatie? si daca da in ce consta, in afara de demontarea bordului , chiar trebuie depresurizata instalatia de freon si circuitul de racire (antigel)?
Opritorile de care mentionati sunt din tabla moarta , nu prea inteleg, adica ce ar putea opri ca forta un motoras cu reductor.
Azi chiar am avut nevoie de dezaburire parbriz pe partea soferului....
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 798
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Motorasul nu mai are ce sa angreneze pentru ca axul clapetei este rupt si cazut in unitatea de ventilatie dar nu atinge de paletii ventilatorului.mesersmith scrie:urzica scrie:Si mie nu-mi mai merge incalzirea pe partea soferului , am reusit sa scot motorasul cu chiu cu vai si surpriza de proportii, partea de ax a clapetei in care intra axul motorasului este rupta si cazuta in interiorul unitatii de ventilatie. Asa ca nu scap de demontarea bordului si a unitatii de ventilatie.
Dar daca dai drumul la ventilator, se aude ca l-ar agata?
Pentru ca ma gandesc sa-l lasi acolo si sa il inlocuiesti.
Acum eu nu stiu cum este acea parte de ax a clapetei, dar daca trebuie sa inlocuiesti axul si nu clapeta cu totul, ma gandesc ca ai putea sa nu mai demontezi bordul, pentru ca e groaznic, nu atat prin complexitate, cat prin volumul de munca.
Imagine ax clapeta rupta
Imagine orificiu clapeta dupa demontarea motorasului, se observa orificiul fara axul clapetei
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
Urzica daca nu crezi eu am inlocuit vualetul si stiu ce zic .
daca il repari pe cel vechi nu trebuie demontat radiatorul de a/c si de inclzire dar nu tine eu am facut si nu a mers.
bordul trebuie dat jos chiar daca nu il inlocuiesti.
la poza nr.1 pusa de tine se repara pe pozitie cel rupt.
eu te ajut cu placere daca esti de acord .
daca il repari pe cel vechi nu trebuie demontat radiatorul de a/c si de inclzire dar nu tine eu am facut si nu a mers.
bordul trebuie dat jos chiar daca nu il inlocuiesti.
la poza nr.1 pusa de tine se repara pe pozitie cel rupt.
eu te ajut cu placere daca esti de acord .
Ultima oară modificat Vin 14-Dec-2012 21:14 de către marianmarian, modificat 1 dată în total.
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 798
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
marianmarian scrie:Urzica daca nu crezi eu am inlocuit vualetul si stiu ce zic .
daca il repari pe cel vechi nu trebuie demontat radiatorul de a/c si de inclzire dar nu tine eu am facut si nu a mers.
bordul trebuie dat jos chiar daca nu il inlocuiesti.
la poza nr.1 pusa de tine se repara pe pozitie cel rupt.
Cum draq, sa-l repari daca este rupt si cazut in unitatea de ventilatie, cum il recuperezi?
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Mariane, din ce inteleg eu, tu vorbesti despre o situatie si colegul Urzica, despre o alta.
La el este parte din axul clapetei cazul in aeroterma. Nu are cum sa-l scoata de acolo, ca nu are pe unde. Ca sa-l scoata, trebuie sa dea jos toata aeroterma si pentru asta cred ca trebuie dat jos bordul si decuplata aeroterma de la instalatia de racire.
Daca spui ca si la tine s-a rupt acel ax, cum dzeu l-ai scos din unitatea aerotermei? Ca doar nu esti David Coperfield.
La el este parte din axul clapetei cazul in aeroterma. Nu are cum sa-l scoata de acolo, ca nu are pe unde. Ca sa-l scoata, trebuie sa dea jos toata aeroterma si pentru asta cred ca trebuie dat jos bordul si decuplata aeroterma de la instalatia de racire.
Daca spui ca si la tine s-a rupt acel ax, cum dzeu l-ai scos din unitatea aerotermei? Ca doar nu esti David Coperfield.
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
Mes.la poza nr.pusa de le se poate scoate partea rupta.
eu cand am avut problema cu vualetul rupt am luat de la serviciu o camera video pe care am introduso prin orificiul de la ax.
sa vad ce sa intimplat.
stiu ca nu se poate sa il scoata de acolo .
eu am demontat prima data pina la poza nr.1pusa de Urzica pentru repararea lui.
eu de aceia cer numar de telefon ca sa ma inteleg si sa inteleaga colegi de pe forum.
eu cand am avut problema cu vualetul rupt am luat de la serviciu o camera video pe care am introduso prin orificiul de la ax.
sa vad ce sa intimplat.
stiu ca nu se poate sa il scoata de acolo .
eu am demontat prima data pina la poza nr.1pusa de Urzica pentru repararea lui.
eu de aceia cer numar de telefon ca sa ma inteleg si sa inteleaga colegi de pe forum.
Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos