Pagina 1 din 13

probleme clima partea stanga a masinii

Scris: Joi 28-Iul-2011 13:05
de Eugen Chiriac
Ma confrunt cu o problema...pe partea soferului a ramas blocata caldura iar pe partea stanga functioneaza si caldura si clima...A mai patit asa ceva cineva?ce ar putea fi?ceva componente electronice sau clapeta care inchide si deschide sa fi ramas blocata?
Multumesc anticipat

Scris: Joi 28-Iul-2011 13:32
de mbc
da. au patit o gramada de oameni si e o problema comuna la c5.
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... sc&start=0

Scris: Joi 28-Iul-2011 13:54
de Eugen Chiriac
Multumesc mult
chiar acum ma duc sa vad daca reusesc sa dau motorasul jos...

Scris: Sâm 30-Iul-2011 17:47
de marianmarian
salut Eugen eu am clima simplu si am patit im ianuarie aceiasi chestie si am gasit vualetul rupt ,am puso pe tester (lexia) la familia Stan si motorasul mergea dar era rupt vualetul ,si lam comandat la Pro-Motor Ramnicu Valcea la Mugurel ,e singurul care aduce pe componente piese.Incearca sa vezi la un lexia daca motorasul iti merge si atunci sti ce e sticat motorasul sau vuletul.Eu am un mtoras de patrtea dreapt nou ca am vrut sai fac modificare si il dau cine are nevoie.

Scris: Sâm 30-Iul-2011 18:05
de Eugen Chiriac
Eu nu dau de motorasul acela...pe unde ar putea fi mai precis?

Scris: Dum 07-Aug-2011 19:33
de marianmarian
in partea dreapta dai jos toroedoul si se vede iar in stinga te uiti langa filtru de polen .

Scris: Dum 07-Aug-2011 20:40
de viorelovidiu
ma apuc si eu de treaba.... la mine a luat-o razna bine rau de tot.. cand cald cand fierbinte cand rece dar nu prea... am inebunit astazi si ieri :oops:

o sa fac niste teste cu lexia si apoi ma duc la eurial militari care sunt la 2 minute de mine sa iau acele motorase..

Cateva imagini cu C5 I defectiune motoras_clapeta aer

Scris: Dum 07-Aug-2011 21:27
de urzica
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Un idiot a taiat bordul....](*,)
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Alt idiot....
Imagine

Scris: Dum 07-Aug-2011 21:39
de urzica

Scris: Lun 08-Aug-2011 11:35
de viorelovidiu
am fost la eurial militari si ei au un kit reparatie pentru bi-zona si mono-zona. aprox 200lei fara tva.

ce am observat este ca sunt ca niste fante lungi sau clapete iar la capete este lacasul zimzat in care intra axul motoraselor.
care variatna e mai ok pana la urma cea cu fantele? probabil mult mai multa munca decat prin inlocuirea motoraselor cu unele cu ax lung? varianta cu motorase cu siguranta presupune un efort mai mic, stie cineva care este codul pentru kitul de reparatie (motorasele cu ax lung) si unde poate fi gasit?

Scris: Lun 08-Aug-2011 19:41
de urzica
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Lun 08-Aug-2011 20:42
de viorelovidiu
multumesc pentru poze urzica, mai am o intrebare, eu am observat ca motorasul de sus face zgomot cand umblu la temperatura, in imaginile din ultimul post erau incercuite amandele motorase. trebuie schimbate amandoua pe fiecare parte?
presupun ca uzura ce apare la unul din motorase va fi si la celalalt :)

Scris: Lun 08-Aug-2011 21:10
de Eugen Chiriac
Eu am dat jos motorasul ce apare in ultima poza,cel de jos.Acela are rolul de a directiona aerul la parbriz,la picioare sau la mijlocul bordului.Din ultima poza am vazut unde este amplasat motorasul care inchide aerul cald sau rece...adica problema care o am eu.Mi/a ramas blocat pe cald in partea stanga.Am sa incerc maine sa vad daca reusesc sa/l dau jos dar cred ca e imposibil fara sa demontez bordul.Multumesc ptr fotografii ,sunt foarte edificatare.

Scris: Mar 09-Aug-2011 06:20
de urzica
motorasul de jos este pentru amestec aer cald-rece iar cel de sus este pentru distributie aer. Mai sunt doua motorase pe partea dreapta in aceleasi pozitii si inca unul deasupra pentru alegere aer recirculare-aer din exterior.

Scris: Mar 09-Aug-2011 06:25
de urzica
Kitul de reparatie din Romania sau ce am vazut pana acum consta din inlocuirea clapetelor din interiorul unitatii cu pastrarea acelorasi motorase, pentru ca exista si posibilitatea ca axul clapetelor sa se rupa iar atunci trebuie inlocuite.