Pagina 1 din 2

inchiderea centralizata "fura curent"

Scris: Lun 14-Noi-2011 12:40
de Marian Mitrana
Salutare tuturor. Am un C5 200o hdi din 2004. De ceva timp, moare bateria in 7-8 ore de nefunctionare. Am verificat scurgerile de curent si am constatat ca atunci cand motorul este oprit si masina inchisa, am un consum de 1,30 amperi. Ptr. a stabili care este consumatorul am scos ficare siguranta pe rand si am prins "hotul". Cand am scos siguranta de la inchiderea centralizata, (F14) consumul a scazut instantaneu la 0,03 amperi. Aici m-am blocat. Ar trebui sa desfac fiecare usa in parte ca sa pot stabili clar consumatorul. Poate cineva a mai intalnit aceasta anomalie si m-ar putea scuti de alte cateva ore de surubarit pe la usi. Multumesc mut!

Scris: Mar 15-Noi-2011 18:24
de mesersmith
sigurantele din cabina sau din compartimentul motor?

Scris: Mar 15-Noi-2011 18:29
de mesersmith
Imagine

Scris: Mie 16-Noi-2011 07:10
de PEDROS69
Inainte sa te apuci sa desfaci fetele de usi incearca cu o baterie de imprumut care stii sigur ca este buna, s-ar putea sa nu intre calculatoarele in stan-by din cauza tensiunii scazute pe care o asigura acumulatorul. Asa am patit cu un pasat care nu a mai avut nimic dupa inlocuirea acumulatorului.

Scris: Vin 18-Noi-2011 09:55
de Marian Mitrana
sigurantadin cabina si bateria e noua. are o luna de cand am cumparat-o. Am verifiact-o si e buna.

Scris: Vin 18-Noi-2011 09:59
de mesersmith
Eu suspectez ca a ramas vreun actuator lipit sau blocat.
Fa urmatorul test: intra in masina, incuie usile pe interior, si apoi incearca pe rand sa deschizi usile.
Dupa ce dechizi o usa, masina se va descuia, asa ca trebuie s-o incui din nou pt a testa o alta usa.
Vezi daca apare vreo diferenta in comportamentul lor la deschidere.

Scris: Vin 18-Noi-2011 21:56
de sorin2010
da-mi si mie seria de sasiu de la masina sa vad exact schema pt ea.

Scris: Sâm 19-Noi-2011 11:52
de Marian Mitrana
se pare ca e calculatorul de comfort

Scris: Sâm 19-Noi-2011 14:43
de mesersmith
Cum ai ajuns la concluzia asta?

Scris: Sâm 19-Noi-2011 21:01
de Marian Mitrana
Prin eliminare. Am ajuns la modulul central al inchiderii, (cel de sub bord, dreapta) si daca il deconectez de la tensiune dispare consumul

Scris: Sâm 19-Noi-2011 21:04
de Marian Mitrana
Inainte am incercat si chestia cu usile incuiate si deschse pe rand dar nu am constatat nici o neregula. Am inteles ca altii au avut succes cu metoda asta si au identificat rapid defectiunea

Scris: Sâm 19-Noi-2011 21:34
de sorin2010
bsi,computer de confort se gaseste in stanga sub bord.atentie!
urmeaza-mi sfatu,asigura-te ca ai cablajul conform.computerele cedeaza rar si de obicei sunt provocate,de genu:alarme montate neprofesional,radio-cd montate fara documentare prealabila,sau parbriz inlocuit si lipit cu un produs care nu asigura etanseitate 100%,si apa care se scurge in bsi.

Scris: Sâm 19-Noi-2011 22:00
de mesersmith
Te referi la modulul din stanga, sub volan, in acel compartiment?
Oricum, nu te sfatuiesc sa lasi masina asa, pt ca e posibil sa ia foc.
Am un prieten f apropiat, caruia i-a luat foc un opel astra de 1 an si cateva luni de la computerul de clima.
Peste noapte sau cand ii venea lui, incepea sa consume din baterie si a doua zi pornea ajutat.
Toate astea pana cand l-au trezit vecinii ca-i arde masina.

Scris: Lun 21-Noi-2011 12:43
de Marian Mitrana
Am bornele de la betrie scoase atunci cand nu circul cu ea. Va rog s-ami spuneti mai precis unde se afla acsest calculator de comfort. Masina nu este dotata cu alarma si tot ce are pe ea este din fabricatie. Absolut nici o improvizatie. M-am uitat pe "AUTODATA" si-mi spune ca este in partea dreapta sub bord, dar nu este acolo. Am inteles ca ar fi sub volan. Unde anume mai precis. Intentionez sa o desfac astazi. Multumesc!

Scris: Lun 21-Noi-2011 19:15
de sorin2010
este chiar cutia din care ai scos siguranta.
se afla langa mufa de diag