Pagina 1 din 3

deschidere masina

Scris: Sâm 11-Feb-2012 15:27
de mesersmith
Stie cineva cum s-ar mai putea descuia masina daca nu mai merge telecomanda si nu se poate descuia usa nici cu cheia?
Cred ca cei de la service, cand am fost lovit in usa, nu au mai pus toate parghiile si degeaba invart de cheie in usa ca nu se simte si nu se intampla nimic.
Si telecomanda a murit sau s-a intamplat altceva si nu mai merge.
Ma gandeam ca poate exista vreo alta modalitate care-mi scapa mie de a descuia masina...

Scris: Sâm 11-Feb-2012 16:10
de floreacioaca
nasol moment ptr tine! cheie de rezerva tip telecomanda nu ai?

Scris: Sâm 11-Feb-2012 16:44
de mesersmith
NU, nu am.
E masina de la firma, asa ca o sa am timp sa vad ce-i fac.

Scris: Sâm 11-Feb-2012 17:42
de PEDROS69
Poti incerca sa scoti geamul mic lateral din cheder si sa deshizi din interior usa din spate.

Scris: Sâm 11-Feb-2012 17:52
de mesersmith
E lipit, cred ca nu pot sa-l dau jos decat spart.

Scris: Sâm 11-Feb-2012 17:52
de mbc
Eu as cauta un hot de masini sa mi-o deschida. Ti-o deschide (radio) in maxim 5 minute daca are sculele necesare. Cealalta varianta este, evident, spargerea unui geam.

Scris: Sâm 11-Feb-2012 17:58
de mesersmith
Ei, la asta chiar nu m-am gandit si sincer, chiar nu cunosc pe nimeni care sa aiba preocuparile de care vorbesti tu.
E o varianta de lucru.

Scris: Sâm 11-Feb-2012 20:09
de SPF
Am mai auzit pe cineva care a ramas cu masina blocata si s-a gandit sa sparga un geam. Si logic, l-a ales pe cel mai mic ca s-a gandit ca va fi cel mai ieftin. Ei bine a avut un soc. Cel mai mic geam era dublu la pret decat geamul de la sofer. Evident a aflat asta dupa ce l-a spart.

Asa ca intereseaza-te temeinic de preturi inainte sa spargi geamul. Poate afli ca de fapt era mai ieftin sa spargi parbrizul ;)

Scris: Sâm 11-Feb-2012 20:13
de mesersmith
Nu voi sparge niciun geam, cu siguranta.
Voi gasi o situatie, alta decat cea cu geamul.
In ceea ce priveste pretul, niste tigani s-au batut intr-o noapte pe langa un opel de la firma si i-au spart un gemulet din spate.
Pretul era aproape dublu fata de geamul de la sofer. Asa ca, multumesc de sfat, dar eram in garda. :razz: :razz:

Scris: Sâm 11-Feb-2012 23:12
de ViperDodo
telecomanda de ce nu mai merge? incearca la un magazin specializat de alarme! ti-o repune pe frecventa. sau poate ai altceva ars prin ea! imi inchipui ca bateria iese din discutie!sau poti incerca sa desfaci telecomanda si sa cureti placuta de circuite cu un betisor de ureche inmuiat in spirt.
iar cu un umeras din sarma otelita nu cred ca merge!

ambele usi au aceiasi problema cu butucul? ia vezi prin portbagaj...poate prin gaura din bancheta..pe la cotiera! :roll:

Scris: Dum 12-Feb-2012 01:10
de mesersmith
Sunt electronist, asa ca nu e nevoie de atelier de nu stiu care.
La c5 exista un singur butuc, pe partea soferului.
Portbagajul cu ce-l deschid ca sa vad ce spui tu?

Scris: Dum 12-Feb-2012 08:08
de PEDROS69
Daca nu vrei sa spargi vreun geam ma gandesc ca poti incerca sa scoti cumva contactul electric care deschide portbagjul masinii si sa-l alimentezi pe direct din alta baterie auto legand borna (-) la caroseria masinii si alimentand cu plus direct pe unul din contacte. Poti folosi un ac mai solid incalzit bine pe care ilm introduci prin plasticul contactului. Acum teoretic trebuie sa mearga practic eu nu am incercat decat un pic altfel, la mine nu se mai deschidea portbagajul deoarece se sectionase un cablu din manuchiul care trecea pe langa balamaua capacului portbagajului. Inarmat cu un bold am alimentat firele din manuchi unul cate unul pana am reusit sa ajung in portiunea viabila a cablului si porbajul s-a deshis .

Scris: Dum 12-Feb-2012 13:16
de toro
Ai observat daca cheia i-ti patrunde pana la capat in butuc ? Se poate intampla sa ai mizerie si vre-un (mai multi)catel de la butuc blocat sau cheia nu intra pana la capat. Dai cu un spray tip (WD-40) sau unul cu petrol, si dupa cu unul cu vazelina lichida . Incearca si varianta asta.

Scris: Dum 12-Feb-2012 13:22
de toro
O varianta ar mai fii sa scoti chederul cu perie de la geam use si cu o platbanda (lazile de lemn-ambalaje au asa ceva) lat de 10mm si lunga de c.c.a 500 mm , la un capat o indoi in asa fel sa poti pride tija. Tragi pe langa geam si se va deschide ( un pic de chinuiala da merge)

Scris: Dum 12-Feb-2012 13:49
de mesersmith
Cheia patrunde pana la capat, altminteri nu s-ar invarti.
Se invarte, insa am avut un accident in care am fost lovin i usa acum vreo 2 ani si cred ca cei de la service nu au mai pus si parghia de la yala.
Din pacate, nu am mai incercat pana acum sa incui sau sa descui masina de la butuc.
Maine o sa incerc varinata de prin filme, aceea cu platbanda. Deja am si procurat-o.

Pedro, mi-e teama sa pun plusuri aiurea pe diferite fire, pt ca nu stiu unde duc si ce fac.
Acces la ele oricum nu am, decat poate, varianta pe care o spui tu, prin topirea butonului de deschidere, desi ma indoiesc ca va merge pt ca atunci cand masina este incuiata, butonul este dezactivat.
Sa gasesc firul de alimentare al actuatorului nu prea am cum, pt ca el nu ajunge la buton.