Pagina 1 din 1

LIPSA CURENT LA PORNIRE

Scris: Mar 29-Mai-2012 17:51
de andreiiyy
DE CATEVA ZILE CAND PUN CONTACTUL SI DAU SA PORNESC MI SE INTRERUPE CURENTUL COMPLECT SI IMI REVINE SI IAR SE INTRERUPE RAPID SI SE AUDE DE PARCA CUPLEAZA SI DECUPLEAZA UN RELEU. IN COMP NU IMI APARE NIMIC. SA POT PORNI MASINA TRE SA DECONECTEZ BATERIA SI SA DAU RESETARE SI DE MULTE ORI NICI ASA NU VREA
SA FIU MAI EXPLICIT IN CEEA CE FAC E CA PUN CONTACTUL SI ASTEPT BECULETELE SA SE STINGA SI CAND DAU LA AUTOMAT NU MAI AM CURENT DELOC. TOATE SE STING SI NU MAI AM CURENT DELOC
DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU VREO PARERE , MULTUMESC ANTICIPAT

Scris: Mar 29-Mai-2012 18:03
de cbx
verifica bateria

Scris: Mar 29-Mai-2012 18:06
de andreiiyy
BATERIA E BUNA. INVARTE BINE CAND REUSESC SA RESETEZ TOT. POATE SA AIBA MOMENTE CAND NU DA SUFICIENT CURENT?

Scris: Mar 29-Mai-2012 19:13
de cbx
1. nu mai folosii majuscule
2. incearca totusi cu alta baterie

Scris: Mar 29-Mai-2012 19:21
de iuliu m.
S-ar putea sa nu aiba nimic bateria, totusi(ceea ce nu este exclus).
Un electrician priceput si onest(nu e de le sine inteles, atentie!) ar putea sa se uite totusi la prize, legaturi, relee etc. Pare a fi un "traseu electric" mai "paradit"/perturbat/imperfect.
Bafta!

Scris: Mar 29-Mai-2012 19:30
de urzica
Verifica circuitul electromotorului

Scris: Mar 29-Mai-2012 20:08
de mesersmith
Ce intelegi tu prin resetare?
Cum porneste dupa ce resetezi tu? Adica ce anume faci?
Verifica bornele de la baterie, demonteaza-le, curata-le si strange-le bine la loc.
Apoi, verifica prinderea firelor pe borne, sertizarea, etc.
Mai departe nu are cum sa fie, daca tu explici corect, pt ca spui ca ti se sting luminile in bord si-ti clantane un releu. Asta inseamna ca ori e bateria terminata sau cu probleme la interior, ori e un contact imperfect in imediata apropiere a bateriei.

Scris: Mar 29-Mai-2012 20:10
de andreiiyy
o sa incerc sa schimb si bateria pana ajung in tara. va multumesc de sfaturi.

Scris: Mar 29-Mai-2012 20:17
de andreiiyy
am la borna de + ceva probleme. e cu prindere rapida si are ceva lipsa dar am improvizat eu ceva si e fixa dar na. e posibil si asta sa fie. interesant e ca niciodata nu mi se intrerupe cand e motorul pornit ci numai cand pornesc. sertizarile sunt ok ca leam verificat. e posibil si bateria sa fie dusa ca deja are cativa ani.

Scris: Mar 29-Mai-2012 21:51
de niq
pai cand e motorul pornit nici n-o sa-ti faca asa. poti sa dai si bateria jos (nu e recomandat, dar tot n-o sa-ti faca asa).
si eu sunt de parere ca e de la borna.

Scris: Mar 29-Mai-2012 21:54
de mesersmith
Niciodata sa nu dai bateria jos in timpul mersului, daca vrei sa mai ceva electronic pe masina ta.

Scris: Mar 29-Mai-2012 22:03
de niq
total de acord, nu trebuie sa dai bateria jos, spuneam doar ca nu se va intampla sa i se stinga bordul sau sa ramana fara curent, chiar daca ar da bateria jos.

Scris: Mar 29-Mai-2012 22:09
de mesersmith
Sau s-ar putea sa se opreasca pentru totdeauna...desi regulatorul ar trebui sa taie excitatia si sa nu se intample nimic.
Insa eu nu as incerca, ca daca intarzie un pic in reactii, posibil sa prajesti toata electronica for ever.

Scris: Mie 30-Mai-2012 06:52
de sandor mihai
aÂşa e , problema ta e de la borna de plus . CĂŽnd dai la " automat"cererea de curent e mare iar undeva ĂŽntre borna bateriei Âşi borna maÂşinii contactul nu se mai face din cauza oxidului.

Scris: Mie 30-Mai-2012 20:24
de andreiiyy
se pare ca asta a fost problema. si eu ma gandeam ca nu are nici o problema la electronica pt ca nu ma avertiza nimic la bord.o sa trrebuiasca sa schomb borna neaparat. va multumesc de parerile voastre. mau ajutat mult