Pagina 1 din 2

senzor pozitie volan

Scris: Joi 26-Iul-2012 18:33
de andreiiyy
stiti cumva daca senzorul pozitie volan e capsat in blocul de lumini sau daca acesta se poate schimba separat. multumesc

Scris: Vin 27-Iul-2012 06:47
de aurelian21
este in COM din cate stiu eu

Scris: Lun 10-Noi-2014 19:20
de eugenionutz07
a desfacut cineva com-ul,sau are o schema cu amplasarea senzorului de unghi volan? nu mai reusesc sa-l recalibrez dupa ce am desfacut com-ul

Scris: Mar 11-Noi-2014 08:23
de wippy
nu e capsat e o placa separata

Scris: Mar 11-Noi-2014 11:01
de eugenionutz07
este vorba de o rotita dintata care are o parte magnetica si vine deasupra a 5 diode si nu stiu deasupra careia sa asez cu partea magnetica

Scris: Mar 11-Noi-2014 17:55
de urzica
Asta e tot ce am pentru tine poate te descurci
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Mar 11-Noi-2014 18:15
de urzica
Demontare - montare : Comenzile situate sub volan - Contactor functional
B3EG33P0 DEMONTARE - MONTARE : COMENZILE SITUATE SUB VOLAN - CONTACTOR FUNCTIONAL
IMPERATIF : Respectati normele de siguranta si curatenie.
1. Utilaj preconizat
Imagine
[ 1] Statie PROXIA 4165-T.
Imagine
[ 2] Statie LEXIA 4171-T.
2. Demontare
IMPERATIF : Pozitionati rotile in linie dreapta.
Debransati bateria .
Demontati :
• Volanul (vezi operatia corespunzatoare)
• Masca inferioara a coloanei de directie
ATTENTION : La trecerea conectorilor airbagului pentru sofer si ai avertizorului sonor peste golul din volan, nu fortati conductorii.
Imagine
Desprindeti comutatoarele modulului de comutare din spatele volanului, in " a".
Imagine
Declipsati partea superioara a carcasei de pe coloana de directie (in "b").
Imagine
Desprindeti cablurile electrice aferente modulului de comutare ( 1) pe sub volan.
Slabiti surubul (2) cu cateva ture.
Desprindeti modulul de comutare din spatele volanului de pe coloana de directie, in d, de fiecare parte Cu ajutorul unei surubelnite.
Indepartati modulul de comutare de coloana de directie, pe sub volanul ( 1).
ATTENTION : Nu trageti de cablurile legate de modulul de comutare din spatele volanului.
Deconectati conectorii in " c".
NOTA : Fiecare conector este identificat printr-o culoare.
3. Reglare
Imagine
IMPERATIF : Rotiti fara sa fortati contactorul rotitor, pana la citirea cifrei " 0" prin deschiderea "e". Deschiderea "e" a contactorului rotitor trebuie sa fie in dreptul indexorului "f".
NOTA : In aceasta pozitie contactorul este blocat la rotire.
Simbol in deschiderea " c" Pozitia contactorului rotitor
D DĂŠcalat d’un tour à dreapta
DD Decalat cu doua rotatii la dreapta
G DĂŠcalat d’un tour à stanga
GG Decalat cu doua rotatii la stanga
4. Remontare
IMPERATIV : Inlocuiti orice piesa defecta.
Verificati daca rotile sunt pozitionate in linie dreapta.
Verificati starea celor 2 cleme de blocare ale modulului de comutare din spatele volanului.
Legati conectorii in " c ", pe modulul de comutare din spatele volanului.
Verificati fixarea conectorilor .
Angajati modulul de comutare ( 1) pe coloana de directie pe sub volan.
Verificati blocarea modulului de comutare din spatele volanului (in "d").
Strangeti surubul (2) la 0,2 ± 0,05 daNm.
Fixati :
• Partea superioara a mastii coloanei de directie (in "b")
• Comutatoarele modulului de comutare din spatele volanului, in "a"
Remontati :
• Masca inferioara a coloanei de directie
• Volanul (vezi operatia corespunzatoare)
Rebransati bateria.
Verificati functionarea comenzilor electrice.
5. Invatarea traductorului de unghi al volanului
Brancher l’outil [ 1] ou [2].
Selectati succesiv urmatoarele meniuri :
• Suspensie
• Telecodare
• Invatarea traductorului de unghi al volanului
Conectati Lexia [ 1] ou [2].
Selectati succesiv urmatoarele meniuri :
• Suspensie
• Telecodare
• Invatarea traductorului de unghi al volanului

Scris: Mar 11-Noi-2014 18:24
de wippy
pozele sunt de com 2000 poate e vorba de com 2003 care are traductor optic
Imagine

Scris: Mar 11-Noi-2014 18:31
de urzica
wippy scrie:pozele sunt de com 2000 poate e vorba de com 2003 care are traductor optic
[img]http://s4.postimg.org/oqwjha9mh/DSC
F8083.jpg[/img]


De acord cu tine.

Scris: Mar 11-Noi-2014 18:38
de eugenionutz07
merci frumos Urzica pentru poze dar din pacate nu ma prea ajuta , com-ul meu e diferit , este varianta pt c5 II, atasez si cateva poze cu ceea ce cred eu k ar fi problema

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

am mai vazut si un alt com si pozitia magnetului era deasupra diodei din mijloc , am incercat si asa dar tot nu pot recalibra senzorul de unghi volan

Scris: Mar 11-Noi-2014 19:10
de urzica
Imi pare rau,nu stiu ce sa-ti spun :cry:
:cry:

Scris: Mar 11-Noi-2014 19:16
de eugenionutz07
nu-i nimic , mai incercam :D :D

Scris: Mar 11-Noi-2014 22:53
de Beemer
Salut, in ce sens nu poti recalibra senzorul ? Iti da eroare in lexia (Po5D2 no communication with the steering wheel angle sensor incorrect value recived)? Vezi ca daca ai eroarea asta e ok deoarece este un "bug" lexia la fel cum e si aia de la detectorii de presiune in roti "U1213 vehicle speed information incorrect value received"

Scris: Mie 12-Noi-2014 00:28
de wippy
Imagine

Imagine
Imagine
cam aste sunt
dar poate sa fie si senzorul defect cu alta eroare

Scris: Mie 12-Noi-2014 09:39
de eugenionutz07
eroarea consta in faptul ca atunci cand incerc sa calibrez senzorul , dupa ce indeplinesc toate conditiile cerute de recalibrare , adica sters erori care au legatura cu senzorul , masina cu rotile drepte , iau contact . pun contact , in loc sa inceapa recalibrarea imi da eroare " operation not started" , am sa pun mai tarziu si cateva poze facute in lexia