Pagina 1 din 1

aeroterma si faruri

Scris: Lun 14-Oct-2013 19:41
de neneabe
Salut,
Ma confrunt cu mai multe probleme de natura electrica la un CItroen C5 HDI 2001, 2.0 109CP.
1.Aeroterma nu porneste la nicio comanda, nici aer cald nici aer rece. Se aprind maxim 3 palete in bord la afisajul electronic pentru cateva secunde dar nu porneste nimic.
2.S au ars becurile la faza scurta la un interval de cateva zile. Am vazut ca pentru a schima becul trebuie data bateria jos.Daca o decuplez se activeaza automat sistemul antifurt si masina nu mai porneste.Mi s a intamplat atunci cand am cumparat bateria noua. Poate fi o alta problema alta decat o coincidenta faptul ca s au ars la o distanta atat de scurta?
3.In anumite momente masina nu mai recunosate cheia cu telecomanda , cea cu deschidere automata. Raspunde mai greu la comenzi si uneori dupa ce o scot din contact raman deschise radio si si afisaj computer bord plus plafoniera. Cea cu inchidere manuala functioneaza bine.
PS > Sigurantele sunt bune. Le a verificat un prieten.

Scris: Lun 14-Oct-2013 22:01
de gropitzabogdan
1. Cred ca ai defect modulul de turatie. L-am avut si eu in 2011 . De curand am vazut pe un site de piese auto piesa noua ~320 RON

2. Incearca sa cumperi becuri de alta calitate. Am un prieten care cumpara becuri cu 8 lei si se plange ca se ard repede :roll: . Daca decuplezi bateria nu e nici o problema. Dupa reconectare , pune contactul(se aprind becurile in bord) si lasa-l asa 1 minut apoi scoate cheia din contact si asteapta 10 secunde. Ar trebuii sa porneasca fara probleme la urmatoarea cheie. Eu asa foc intotdeauna dupa reconectarea bateriei. Daca nu fac imi intra si mie imobilizatorul.

3. In legatura cu cheia , incearca sa schimbi bateria +reinitializare.

Scris: Mar 15-Oct-2013 07:51
de mesersmith
Da, defect modulul de turaĂžie sau contact imperfect sau distrus pe calea de alimentare.
În secțiunea tutoriale gĂŁsești modalitatea de iniĂžializare a cheii, dar ți-a explicat colegul mai sus.
DacĂŁ pui becuri de calitate Âşi tot se ard, trebuie sĂŁ te gândești la contact imperfect sau ars ĂŽn mufele becurilor sau, și mai grav, funcționare aiuristicĂŁ a alternatorului.

Scris: Mar 15-Oct-2013 09:43
de gropitzabogdan
Acesta este un modul defect.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zm3BOcuHOEg[/youtube]

Scris: Vin 18-Oct-2013 18:14
de neneabe
Multumesc de sfaturi.
Cam cat ar trebui sa coste un bec de calitate?
PS Au aparut aceleasi probleme si la cheia manuala, numai ca sunt mai rare.
:) :)

Scris: Vin 18-Oct-2013 18:18
de neneabe
rectificare....
La cheia manuala se stinge afisajul de la computer,* spre deosebire de cea cu telecomanda.
Plafoniera nu se stinge sau se stinge si se aprinde in mers.

Scris: Sâm 19-Oct-2013 19:00
de gropitzabogdan
Cauta Philips.

Scris: Dum 10-Noi-2013 15:33
de neneabe
Salut,
Problema persista acum la ambele chei.
Plafoniera se stinge si se aprinde in timpul mersului <ocazional>
La scoaterea cheii din contact apare mesajul >cheie uitata in contact>.Aceasta problema e frecventa.
De aici rezulta si consecinte:
afisajul computerului de bord ramane aprins si clipeste
radio ramane deschis
plafoniera se stinge si se aprinde
Eroarea dispare dupa inchideri si deschideri repetate ale masinii.

Scris: Dum 10-Noi-2013 19:23
de mesersmith
Pe undeva pe aici era un topic facut de un coleg care avea probleme similare si care gasise la plafoniera din spate ceva oxid prin contacte sau prin mufele alea.
Ar trebui sa-l gasesti usor.