Pagina 1 din 3

releu de incarcare ??? sau alternator ???

Scris: Lun 30-Dec-2013 13:08
de razvy1
iarasi probleme cu C 5-ul :mad:
ieri am plecat de acasa fain,frumos,dar dupa 3-4 km mia aparut pe bord o eroare si acul ce indica incarcarea bateriei imi sta pe rosu,normal k am revenit acasa si cand am intrat pe strada sa oprit motorul k nu mai aveam curent,azi de dimineata am pornit cu alta baterie,dar eroarea este si indicatorul baterie este tot pe rosu,oare sa ma fi lasat alternatorul ???sau releul ?

Scris: Lun 30-Dec-2013 13:34
de kady28
Verifica daca cureaua de accesorii este la locul ei si invarte alternatorul. Daca cureaua este ok, cu un voltmetru verifica ce tensiune ai pe bornele baterie cu motorul pornit...ar trebuie sa fie aprox. 14 V. Daca nu ai aceasta tensiune e la alternator problema, ori releul ori periile (carbunii) de pe rotor s-au uzat si nu mai fac contact.

Scris: Lun 30-Dec-2013 13:48
de razvy1
cureaua este la locul ei,acum incerc sa caut pe cineva cu un aparat de masura
releul de incarcare pe unde este pozitionat ?

Scris: Lun 30-Dec-2013 15:06
de dj01fad
in alternator.

Scris: Lun 30-Dec-2013 15:48
de mesersmith
Pot fi mai multe cauze, insa mai toate sunt in alternator: releul, carbunii, diodele redresoare, excitatia.
Cred ca solutia pentru tine, daca nu ai cunostinte de electrica, ar fi sa mergi la un service de electrica auto.

In alta ordine de idei, renunta la scrierea de tip mirc, pentru ca aici nu taxam postarile la numarul de litere din cuvant, asa incat, poti sa scrii cuvantul intreg, ca loc pe server avem destul.
Deci, in romaneste doar. Chineza si vietnameza sunt in Asia.

Scris: Lun 30-Dec-2013 17:27
de razvy1
maine o sa dau jos alternatorul sa vedem care-i baiu

Scris: Mar 31-Dec-2013 15:55
de razvy1
azi am verificat tensiune pe baterie si am 11 V,asa k am demontat alternatorul si astept sa treaca sarbatorile sa il duc la reparat

Scris: Mar 31-Dec-2013 17:14
de PEDROS69
Daca ai dat jos alternatorul verifica fulia daca merge se blocheaza in sensul acelor de ceasornic si daca merge libera invers ( ca la fraiul de la bicicleta).

Scris: Mar 31-Dec-2013 17:38
de mesersmith
Si poti verifica si carbunii. Asta se poate face vizual.
Dar te prinde revelionul cu vaselina pe maini.

Scris: Mie 01-Ian-2014 14:01
de razvy1
am desfacut capacul negru din spatele alternatorului,vizual nu se vede nimik si nici nu miroase a circuite arse,cred k o sa caut unul second decat sa il duc la reparat

Scris: Joi 02-Ian-2014 00:33
de dj01fad
alternator de 2.0 hdi am eu, dar cred ca e bosch. pot sa iti zic maine ce si cum.

Scris: Joi 02-Ian-2014 08:55
de razvy1
ok dj01fad
astept...

Scris: Joi 02-Ian-2014 13:11
de dj01fad
ti-am dat PM.

Scris: Sâm 04-Ian-2014 19:30
de razvy1
salutare prieteni...
azi am dus alternatorul la un meserias,care a constatat ca erau carbuni terminati
asa ca a inlocuit carbuni si alternatorul merge,pretul platit a fost cam piperat pentru 20 de minute de munca,dar ce mai conteaza :lol:
carbuni au costat 8 lei amandoi si mana de lucru a fost 142 de lei :evil: ,teapa mea
alternatorul l am montat singur in fata blocului,cu putin chin [nu am mai facut operatiuni de genu pana acum] am reusit si merge perfec

oricum va multumesc pentru sfaturi si va doresc un an nou fara defectiuni!!! :D

Scris: Sâm 04-Ian-2014 22:04
de urzica
razvy1 scrie:salutare prieteni...
azi am dus alternatorul la un meserias,care a constatat ca erau carbuni terminati
asa ca a inlocuit carbuni si alternatorul merge,pretul platit a fost cam piperat pentru 20 de minute de munca,dar ce mai conteaza :lol:
carbuni au costat 8 lei amandoi si mana de lucru a fost 142 de lei :evil: ,teapa mea
alternatorul l am montat singur in fata blocului,cu putin chin [nu am mai facut operatiuni de genu pana acum] am reusit si merge perfec

oricum va multumesc pentru sfaturi si va doresc un an nou fara defectiuni!!! :D

Meseria se plĂŁteÂşte oriunde... :wink: